- Missatges: 175
- Gràcies rebudes: 24
Ràdio amb doble din
- vinya
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Lluís de Canet
Less
Més
fa 8 anys 9 mesos #49746
per vinya
Ràdio amb doble din was created by vinya
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- nouespai
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Quin luxe seria tenir més temps lliure....
fa 8 anys 9 mesos #49783
per nouespai
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
Replied by nouespai on topic Ràdio amb doble din
La meva ràdio no és tan moderna, :laugh: :laugh: i per veure per la càmera haig de pitjar el botó de la pantalla, o posar la marxa enrere.
El que vull posar és una sortida auxiliar per poder posar música que no siguin cd o la ràdio. Se'n ocuparà durant les vacances el meu fill a qui li encanta tot això.
El que vull posar és una sortida auxiliar per poder posar música que no siguin cd o la ràdio. Se'n ocuparà durant les vacances el meu fill a qui li encanta tot això.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
- vinya
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Lluís de Canet
Less
Més
- Missatges: 175
- Gràcies rebudes: 24
fa 8 anys 9 mesos #49804
per vinya
Un cap a la ràdio i el altre a la tv,mp4, mp5 etc. I amb la ràdio pots escoltar molt bé la tv amb trajecte.
LLUIS DE CANET
Replied by vinya on topic Re:RE: Ràdio amb doble din
Mira si tens una entrada per el debant de un jack. (Com per posar els articulars ) Si es així ja tens tota la feina feta. Aquest pont he comprat un cable amb doble jack de 5 mt. a frança al Auchan (9 euros ).nouespai va escriure: La meva ràdio no és tan moderna, :laugh: :laugh: i per veure per la càmera haig de pitjar el botó de la pantalla, o posar la marxa enrere.
Un cap a la ràdio i el altre a la tv,mp4, mp5 etc. I amb la ràdio pots escoltar molt bé la tv amb trajecte.
LLUIS DE CANET