- Missatges: 78
- Gràcies rebudes: 1
País Basc
- LaSanta
- Fora de línea
- Membre senior
-
- Senyor, quina paciència !!!
Less
Més
fa 10 anys 1 mes - fa 10 anys 1 mes #49104
per LaSanta
País Basc was created by LaSanta
Bon dia companys,
Ens agradaria fer una visita al País Basc, ens podeu recomanar algun lloc per visitar i parar ?
Asier si encara no estàs de vacances potser em pots donar un cop de mà..
Ens agradaria fer una visita al País Basc, ens podeu recomanar algun lloc per visitar i parar ?
Asier si encara no estàs de vacances potser em pots donar un cop de mà..
Last edit: fa 10 anys 1 mes by LaSanta.
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- MarceCRN
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Less
Més
- Missatges: 936
- Gràcies rebudes: 158
fa 10 anys 1 mes #49107
per MarceCRN
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
Replied by MarceCRN on topic País Basc
Bones!
Segur que faig tard, La Santa, però vaja, que no sigui dit. Acabem de tornar d'Euskadi, hem estat quasi 2 setmanes, i així d'entrada jo diria que el que més ens ha agradat ( dos adults, fills de 20a i 16a) seria:
- Gipuzkoa: excursions entorns Zumaia. Nota: cal reservar. Nosaltres no les vam poder fer
perquè vam badar amb les reserves, però val la pena. Info: geoparkea.com. Platges guapes.
- Bizkaia: Gernika ( Arbre, Casa de Juntes i museu Euskal Herria) i platges properes ( Laida, Laga).
- Araba: Salines d'Añana
I crec que ja està.
Salut i encert! i bona ruta!
Segur que faig tard, La Santa, però vaja, que no sigui dit. Acabem de tornar d'Euskadi, hem estat quasi 2 setmanes, i així d'entrada jo diria que el que més ens ha agradat ( dos adults, fills de 20a i 16a) seria:
- Gipuzkoa: excursions entorns Zumaia. Nota: cal reservar. Nosaltres no les vam poder fer
- Bizkaia: Gernika ( Arbre, Casa de Juntes i museu Euskal Herria) i platges properes ( Laida, Laga).
- Araba: Salines d'Añana
I crec que ja està.
Salut i encert! i bona ruta!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
- LaSanta
- Fora de línea
- Membre senior
-
- Senyor, quina paciència !!!
Less
Més
- Missatges: 78
- Gràcies rebudes: 1
fa 10 anys 1 mes #49110
per LaSanta
Replied by LaSanta on topic País Basc
Gràcies Marce.