- Missatges: 102
- Gràcies rebudes: 0
PREGUNTA SOBRE ELS MISSATGES PRIVATS?
- Carreras
- Fora de línea
- Membre expert
-
Less
Més
fa 20 anys 3 setmanes #2711
per Carreras
Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.
PREGUNTA SOBRE ELS MISSATGES PRIVATS? was created by Carreras
Voldría fer una pregunta sobre els missatges privats.
Al costat esquerre de la pàgina, posa, sense llegir: 0, pel que entenc, és que no tinc cap missatge privat per llegir.
La meva sorpresa, ha estat que vaig entrar-hi per quasualitat i m´hi vaig trobar un missatge de xximo, que m´havien enviat i tal com dic m´indicava de que no tenia cap missatge.
A que pot ser degut això?.
Gràcies.
Jordi
Al costat esquerre de la pàgina, posa, sense llegir: 0, pel que entenc, és que no tinc cap missatge privat per llegir.
La meva sorpresa, ha estat que vaig entrar-hi per quasualitat i m´hi vaig trobar un missatge de xximo, que m´havien enviat i tal com dic m´indicava de que no tenia cap missatge.
A que pot ser degut això?.
Gràcies.
Jordi
Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- matrix
- Fora de línea
- Membre platí
-
Less
Més
- Missatges: 2887
- Gràcies rebudes: 12
fa 20 anys 3 setmanes #2712
per matrix
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
Replied by matrix on topic Re: PREGUNTA SOBRE ELS MISSATGES PRIVATS?
No sé qué ha pogut pasar....normalment fins que no obres l´apartat de missarges privats amb el sobre grog que t´indica que tens un sense llegir, no s´esborra l´avis.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.