- Missatges: 1280
- Gràcies rebudes: 5
Ja som a casa!!!!
- Tiramillas
- Fora de línea
- Membre platí
-
Less
Més
fa 20 anys 1 mes #2429
per Tiramillas
Ja som a casa!!!! was created by Tiramillas
Holaaaaaaaa!!!!!!!!!!
Despres de 21 dies sense parar de veure llocs molt bonics... hem tornat a casa
Ha estat un viatge impressionant en tots els sentits!!!!!
Hem apres moltisim d´altres cultures i formes de viure...
La República Checa es un pais sorprenent !!!!!! :mrgreen: Us recomano que el visiteu!!!! Quan el euro arribi al pais i les indústries europées es quedin amb mitg pais ... els preus canviaran i pasarà a ser un més de la llista
Ara.. gairebé es verge en aquest sentit...només a la capital es on els preus s´acosten als de qualsevol capital Europea...Nosaltres hem menjat els cinc... al canvi ...de 8 a 20 euros depenent de la zona
i hem mejat molt bé!!!
Una abraçada!
Mª josé
Despres de 21 dies sense parar de veure llocs molt bonics... hem tornat a casa
Ha estat un viatge impressionant en tots els sentits!!!!!
Hem apres moltisim d´altres cultures i formes de viure...
La República Checa es un pais sorprenent !!!!!! :mrgreen: Us recomano que el visiteu!!!! Quan el euro arribi al pais i les indústries europées es quedin amb mitg pais ... els preus canviaran i pasarà a ser un més de la llista
Ara.. gairebé es verge en aquest sentit...només a la capital es on els preus s´acosten als de qualsevol capital Europea...Nosaltres hem menjat els cinc... al canvi ...de 8 a 20 euros depenent de la zona Una abraçada!
Mª josé
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- Tonio
- Fora de línea
- Membre platí
-
Less
Més
- Missatges: 1226
- Gràcies rebudes: 19
fa 20 anys 1 mes #2430
per Tonio
Replied by Tonio on topic Re: Ja som a casa!!!!
B I E N V E N I D A
ultimamente todo eran despedidas, me sentia muy solo.
ultimamente todo eran despedidas, me sentia muy solo.
- matrix
- Fora de línea
- Membre platí
-
Less
Més
- Missatges: 2887
- Gràcies rebudes: 12
fa 20 anys 1 mes #2431
per matrix
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
Replied by matrix on topic Re: Ja som a casa!!!!
Benviguda familia Tiramillas, ens alegrem molt de la vostra tornada....vaig veure´t connectada ahir i em va fer molta alegria.
Ja ens pots anar fent cinc céntiems del viatge, mentres prepares un relat ben maco...
Petons per a tots...
Ja ens pots anar fent cinc céntiems del viatge, mentres prepares un relat ben maco...
Petons per a tots...
- Tiramillas
- Fora de línea
- Membre platí
-
Less
Més
- Missatges: 1280
- Gràcies rebudes: 5
fa 20 anys 1 mes #2438
per Tiramillas
Replied by Tiramillas on topic Re: Ja som a casa!!!!
Tonio.....a Suissa vem pensar amb tu i la teva dona..... vem entrar a una botiga de xocolata a Steim am reim... crec que s´escriu aixi... :roll: molt aprop de les cataractes del Rhin... i uffffffffffffff ens queia la baba :roll: .... vem veure un aparell com el que tu tens pel formatge.... però per la xocolata... quina pasada!!!!!!!! Suposo que us van xiular les orelles
)
Marta...la veritat es que mai haviem fet un viatge com aquest... venim encantats ....i tinc tantes coses per explicar-vos uffffffffff!!!!!!!!!!!!!
Per Setembre millor porta una caixa de "gelocatils "gegant.. perque no pararé de parlar- vos sobre aquesta experiència meravellosa :5}
) i ja em coneixes
no paro de xerrar :mrgreen: crec que soc la campiona del mon mundial de xerremeques
)
Un petonàs per la teva family i la del Tonio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mª josé :g)
)Marta...la veritat es que mai haviem fet un viatge com aquest... venim encantats ....i tinc tantes coses per explicar-vos uffffffffff!!!!!!!!!!!!!
Per Setembre millor porta una caixa de "gelocatils "gegant.. perque no pararé de parlar- vos sobre aquesta experiència meravellosa :5}
) i ja em coneixes
)Un petonàs per la teva family i la del Tonio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mª josé :g)
- matrix
- Fora de línea
- Membre platí
-
Less
Més
- Missatges: 2887
- Gràcies rebudes: 12
fa 20 anys 1 mes #2439
per matrix
Replied by matrix on topic Re: Ja som a casa!!!!
la portarè, no et preocupis, tot el que calgui per sentir la teva explicació.... :roll: