• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Escapada a Osca fa 16 anys 4 mesos #9921

Hola a tot@s!
A en Ciuatanejo i a mi (ara mateix estreno el meu nick propi) ens agradaria visitar el pirineu d'Osca els 4 dies de Setmana Santa. Ja que el que conec d'Osca és mol poquet, bàsicament la part de secà perquè la meva mare és de la franja de Ponent. Ella mateixa m'ha explicat meravelles de la seva província, la part verda que jo no conec.
Ens podeu ajudar una mica? Què no ens podem perdre? Podem pernoctar en llocs segurs, en coneixeu? No fa gaire que tenim l'Ac, la vam estrenar la setmana de reis per Andalusia, i fins ara no ens hem atrevit quasi a dormir fora de camping. Bé, només a dues àrees de Màlaga.
Ja hem anat caçant informació d'aquí i d'allà però si ens podeu donar algun consellet estarem molt agraïts.
Un petó
Glòria
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Escapada a Osca fa 16 anys 4 mesos #9923

iogui, acabo de respodreus a camping salon...i torna a repetir....Ordesa...a la zona de Pineta hi ha una zona de pernocta...espera que ho miro... fes una ullada a aquest fil www.totcamping.cat/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=123&start=0

cualsevol cosa...ja ho saps...pregunta....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Gràcies!! fa 16 anys 4 mesos #9924

també t'he llegit a l'altre fòrum. No havia vist aquest enllaç on explicaves la teva escapada a Osca.
Aquest cop anem més amb la idea de caminar i posar-nos de nou una mica en forma, que fa temps que estem una mica apalancats, envoltats de natura. Però ens agrada tot: paisatges, poblets perduts i visitar ciutats monumentals .
Igualment pots preguntar el que vulguis que no és gaire el que sé de moment.... :D
Edito el missatge perquè m'he connectat no sé perquè amb el nick del ciuatanejo.
Una salutació
Glòria
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!

(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • Nova Zelanda +

Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • Tots els colors del verd - Noruega 2008 +

Corria l'any 1976. Feia poc que s'havia fet la presentació del primer Volkswagen Golf, i la revista "Autopista", la més coneguda llavors a l'Estat Espanyol, va fer una prova de Llegir més
  • Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12