|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Molt bé EvaY, després de les teves bones explicacions
En un proper missatge et donarem les nostres indicacions sobre si anem al moli el diumenge al mati amb la AC,...hora d'arribada,... En fi, per no anar-vos donant detalls de mica en mica :?: ens posarem d'acord amb tot i així t'ho direm tot plegat, d'acord?? El que si sabem és que Correcitys aterrisarem a Centelles sobre les 4 de la tarda al poble. Està per decidir si EIM vindrà ja durant el matí del dissabte o també vindrà a primera hora de la tarda, també t'ho direm amb el proper missatge, fins llavors.... |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
De encanteri res de res, va ser mes aviat tipus la pelicula de "Mision Impossible II" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Per cert jepi, sempre igual, l'ultim en decidirse ... no pot ser que estigueu sempre vivint amb aques "ai" al cor!!! hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
|
Nosaltres ens apuntem a la visita del Molí amb l´auto. No ho sé si la resta del Trío ho farà ja que en principi van comentar que havíen de marxar el diumenge al matí per que teníen un compromís.
El que si puc concretar es que el Trío arrivarem el dissabte a mig matí, ja us farem un truc. |
|
|
Cala, doncs compto amb vosaltres 4 de família, per a l'esmorzar, en autocaravana.
L'ajuntament ens ha dit que ja ens tindran la zona d'aparcament reservada des del divendres a la nit, per a aquells que arribeu el divendres (editaré el post d'ahïr on vaig posar l'agenda de la trobada, perquè fer-ho constar també allà). Sobre el fet de poder dinar el diumenge desplegant taules i cadires a l'Institut, estem pendents de si ho autoritza el propi Institut. L'ajuntament ens ha fet arribar un plànol on han marcat el punt de trobada a l'Institut. L'he penjat a es.pg.photos.yahoo.com/ph/eva_verdaguer/detail?.dir=/15aere2...ere2.jpg&.src=ph 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Bona nit EvaV hem feu agafar molta enveja sana, però ja teniem el cap de setmana enparaulat amb uns amics, espero que tot us vagi molt bè i ja m´ho apunto per l´any vinent si podeu feu alguna foto que aixi encara agafarem una mica més de enveja, bona nit i bon cap de setmana.
|
|
|
Xevi, fotos segur que no en faltaran !!!
Si l'any que ve hi tornem, ho intentarem fer amb més de temps, de debò !!! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Hola Nois.
Nosaltres com diu Cala arribarem el dissabte a mig mati. Tenim un compromis al vespre i haurem de marxar segurament avans de dinar, però segurament ens apuntarem a la visita del molí. Si voleu veure les nostres fotos del any passat, per anant fent boca, les podeu veure aqui: es.pg.photos.yahoo.com/ph/joaquibravo/slideshow?.dir=/9440re2&.src=ph Joaqui
Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia. |
|
|
Bona nit a tots i totes, quina enveja sana ens duneu. Ens agradaria molt acompanyar-vos però tenim la AC a Vic, amb problemes de calefación.
Una abraçada y que ho peseu com sempre, molt be. |
|
|
Vicenç, que us l'arreglin de seguida i bé !!!
Joaqui, acabo de descobrir algun racó de la festa que em sembla que no havia vist. Un reportatge fantàstic, com sempre !!!! Doncs uns comptem per al molí, també. Si llavors ja marxeu, us apunto per anar-hi en l'auto? Començo una llista sobre els interessats en la visita al molí. El dissabte al vespre he de confirmar les persones, per tal que el diumenge ens ho puguin tenir tot a punt. 1-Cala , 4 persones per al molí, en l'AC 2-Joaqui (JJV) , 3 persones per al molí, en l'AC 3-Monrib 4-Ross 5-Arizona 6-Toni de Ros 7-Gunila 8-Conrad y echobelly 9-EvaV , 4 persones per al molí, en AC i a peu 10-Mansel (joan i gemma) 11.- Correcitys Francesc i Gemma i Clàudia) 12.- Eim (Esther i Marià i Marc i Ivet) 13.- Raboga Pendents de confirmar 1-Jepi 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Eva, saps com està en quant a accessibilitat la visita al molí? Si és accessible ens agradaría anar-hi, en autocaravana, es clar.
Gràcies! :D Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
Hola companys,
Deu ni dó la que esteu organitzant!!!!. :mrgreen: Nosaltres es possible que vinguem a donar un tomb pel cau i a fer-vos una visita de metge el dissabte a la tarda-vespre-nit, això si es que ens hi voleu :oops: . Ja us ho confirmarem més endavant, però serà sense disfresses. Eva, comentas més amunt que hi haurà servei d'entrepans pels carrers de la "fira" oi? t'ho demano perquè sopariem un entrepà i així no ens cal portar menjar de casa. Doncs res, ja us ho confirmarem i a acabar de preparar-la ben grossa :mrgreen: Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Hola a tots!!!!
Tal como dice Carles( CIM) hay que ver la que se esta liando :-)) :-)) Nosotros es posible que tambien no acerquemos a visitaros el sabado por la tarde-noche. dance Ah!!!! tambien seria interesante saber el tema de los bocadillos :roll: Asi cuantos mas seamos mas reiremos =)) =)) Hasta pronto Subió Al Escenario,, Llegó A Lo Más Alto!
|
|
|
Com esta el camí fins al molí per anar-hi a peu?.. molta pujada o es pot anar xino-xano?
segurament anirem fent cames. Salut. http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
Hola EvaV, nosaltres et confirmem que vindrem el dissabte cap a les 6 ó 7 de la tarda, espero tancar aviat i pujar de seguit. Lo que no vindrem serà al moli, que si de cas ja el visitariem un altre cap de setmana amb més tranquilitat.
Et dono les gràcies per avançat per tot el que estàs organitzant, trobo que es una passada com ho heu fet. Nosaltres sóm bastan sosos i no ens disfracem, peró lo que si que tinc ganes es de coneixer-vos a tots els que esteu per aquí i poguer fer un dinar tots plegats ha de ser la ost.... en fi que ja ens veurem. Per tant i finalitzo aquí, nosaltres vindrem el dissabte a la tarda i marxarem el diumenge a la tarda també cap a les 6 ó 7 de la tarda, només tenim entre una hora o dues de carretera fins a Olot. qui no carda a Olot, no carda enlloc
|
|
|
Eva, nosaltres com ja us vam avançar, vindrem a passar el diumenge amb tots vosaltres, però no ens espereu per la visita al Molí (no crec que aconseguim matinar tant!!!). Ens portarem el dinar fet i una taula d'aquelles amb les cadires incorporades, i si finalment no podem "montar la paradeta" esperem que alguna alma caritativa ens aculli a la seva AC. Quan arribem a Centelles anirem directament a la zona d'aparcament i, si encara no heu tornat de la visita, allà us esperarem.
Una abraçada i fins diumenge!!! Mercè & Cia.
|
|
|
El Ramón i jo ens apuntem a vindre a la "Nit de Bruxes", pero arribarem el disabte bastant tard (11 o !2 h de la nit).
:D :D :D A quina hora está prevista la visita al molí ??? Si no tenim que matinar molt, també vindrem ¡¡¡ ...................Fins disabte.............. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Us vaig contestant tot el que se m'ha acumulat d'avui
=============== Toni: Portarem les autos fins la porta de la Llavina, i dues o tres podran posar-se a ran de porta, ja vam pensar que potser a vosaltres i a en Jaume, si hi volíeu venir, us podria anar bé així. La resta, unes 12 (o 14 ?) autos, poden posar-se molts pocs metres més enllà. I si encara en vinguessin més, haurien de quedar-se a uns deu minuts a peu. L'únic obstacle que hi ha és el graó d'entrada a la casa. És a dir, que no hi ha problemes. El molí és dins la casa, tot i que també sortirem a fora, a veure la bassa dels ànecs, que trobo que és un racó pintoresc, i durant anys s'ha utilitzat com a imatge de Centelles. Compte !!! Si veieu un pavo negre enorme, no us hi acosteu, que pica !!! M'han dit, però, que el dissabte el tindran tancat, pobrissó. ================== Carles i Jave4: Si veniu a fer la visita de metge, que no sigui dels que es mirava les bruixes amb mals ulls, eh ! Vam preguntar el tema dels entrepans, però l'ajuntament no ens ho pot assegurar. Es veu que són concessions que es fan a particulars, i la persona amb la que parlem no coneix com està aquest tema. Estic gairebé segura que en trobareu, però, perquè acabo de demanar un bidó d'aquells grossos amb carbó per fer barbacoa, i el senyor de la llenya està atabalat, perquè n'ha de repartir molts pel poble el dissabte... En el pitjor dels casos, qualsevol bar us el faria, no hi patiu pas, que gana no en passareu. ================== Ramon: Per fi algú que mostra interès per anar al molí a peu !!! Ja em pensava que m'havia quedat sense feina, pel diumenge al matí. El camí està perfecte. Són 3 kilòmetres en constant i lleugera baixada. El problema és la pujada per a tornar, però la mestressa de la casa m'ha assegurat que les vegades que puja al poble a peu, en tres quarts d'hora es planta a la plaça, a ritme normal. Us convoco una hora abans perquè l'institut queda una mica més lluny. Jo penso que és una distància molt raonable, i hi portaré les meves nenes, que així oxigenem els pulmons ============= mansel: També ens alegrarem de conèixer-vos !!! ============= Mercè: Si veiessiu que arribeu a temps per esmorzar amb nosaltres, entreu a Centelles per l'entrada del sud, i quan arribeu a la rotonda, agafeu la segona sortida, que us porta a un polígon industrial. En algun moment heu de començar a veure rètols de color verd, que anuncien els formatges del molí de la Llavina. Hi serem de 9 a 11. Al principi farem la visita, i després el tast. I SÍIIIIIIIIII, podem muntar la paradeta per dinar, poso un altre missatge ara mateix, menys personalitzat, i us ho explico de forma generalista. =============== Neus, Hem de ser puntuals al molí a les 9 del matí. Els que hi anem a peu sortirem de la zona d'aparcament a les 8, i jo els acompanyo. Els que moguin l'auto sortiran a les 8:35, i els acompanyarà el meu marit, en David. La visita és de pagament, ens costa 5 euros per persona, i inclou la visita, i un esmorzar amb pa, formatge i vi. Si us hi animeu, si us plau dieu-m'ho, per tal que els pugui avisar el dia abans, i així ens ho tindran a punt. També ens aniria bé saber si mouríeu l'auto per anar-hi. =============== De moment queda: 1-Cala , 4 persones per al molí, en l'AC 2-Joaqui (JJV) , 3 persones per al molí, en l'AC 3-Monrib 4-Ross 5-Arizona 6-Toni de Ros , 3 pesones per al molí, en l'AC 7-Gunila 8-Conrad y echobelly 9-EvaV , 4 persones per al molí, en AC i a peu 10-Mansel (joan i gemma) 11.- Correcitys Francesc i Gemma i Clàudia) 12.- Eim (Esther i Marià i Marc i Ivet) 13.- Raboga , 4 persones per al molí, a peu 14.- Neus Pendents de confirmar 1-Jepi 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Eva, t'ho confirmo abans del divendres si anirem o no al molí. Ens ho estem romiant perque, la veritat, ens fa gracia, pero som MOOOOOOLT MANDROSOS pel matí. Ho acabem de pensar i t'ho diem. Si anessim si que mouríem l'A.C.
|
|
|
Avui tenim algunes novetats, positives !!!
CREMAT Ahïr algú a CampingSalon va preguntar si algú faria un cremat, i jo vaig comentar que creia que no ho podíem fer, al lloc que estaríem aparcats, que no deixa de ser el carrer. Doncs sí, es pot fer. Cap problema en absolut !!! El que no he fet és organitzar-lo, el cremat. Si algú s'hi anima, endavant !!! DINAR DEL DIUMENGE Avui m'han donat la clau de les instal.lacions exteriors de l'Institut. No ho podem deixar obert, perquè s'han trobat que llavors els fan destrosses, i per tant, me'n faig responsable...Per això quan no hi siguem, la porta estará tancada. Entre aquestes instal.lacions hi ha un camp de futbol, porteu la pilota els que en tingueu ganes. I també hi ha.... un tros preciós amb herba i pins on podem desplegar taules i cadires, i fer-hi barbacoes, etc. BARBACOA Avui he encarregat una barbacoa, consistent en un bidó tallat per la meitat, amb filat (en veureu molts pels carrers, durant la festa) i un sac de carbó, per poder fer-hi la barbacoa el diumenge. Cadascú que es porti el menjar que li vingui de gust fer-s'hi. Tant tot el dissabte, com el matí del diumenge, trobareu les botigues obertes, si algú vol comprar res (carn, pa, etc.) Si estéssiu interessats en utilitzar-la per a més àpats, hauríem de comprar més sacs de carbó. PARC INFANTIL Això ja està fora de l'Institut, però no gaire lluny hi ha un parc infantil, amb gronxadors. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Gent, em sap molt greu però la cosa s'ha torçat. La Federació té la facultat de canviar el calendari de competicions del Miquel quan li va bé, i aquest cop ho ha fet i l'han passat a diumenge al matí. Competeixen a Terrassa i ens hem de llevar molt aviat per ser allà a les 9 del matí, així que no ens podem quedar de cap manera. Mirarem s¡ podem fer una escapada dissabte tarda-vespre, però caldrà tancar les oques aviat i no sé si pagarà la pena.
Refaig la llista amb molta pena: 1-Cala , 4 persones per al molí, en l'AC 2-Joaqui (JJV) , 3 persones per al molí, en l'AC 3-Monrib 4-Ross 5-Arizona 6-Gunila 7-Conrad y echobelly 8-EvaV , 4 persones per al molí, en AC i a peu 9-Mansel (joan i gemma) 10.- Correcitys Francesc i Gemma i Clàudia) 11.- Eim (Esther i Marià i Marc i Ivet) 12.- Raboga , 4 persones per al molí, a peu Pendents de confirmar 1-Jepi Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|