|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Aquests dies amb aquest temps i aquestes festes no surto i tampoc tinc pensat sortir . La veritat es que em fa una mica de rabia
Amb dues nenas de 5 y 9 anys i una parella que no vol sortir a l'hivern, la veritat es que s'em fa dificil pensar en alguna sortida. Potser m'escapo amb les meves filles una dies a veure algun amic que esta en algun poble.... no se , ja veurem. Veig que vosaltres tb esteu una mica parats. Encara que no esquiem tb penso que es poden fer moltes cosses pero el que passa es que ens tornem una mica comodons amb aquest clima tant bó que tenim aqui. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Arcadi.No cal anar a esquiar per sortir.Pots anar a fer una sortida invernal fent amb les nenes patinatge sobre gel,banys termals , i passejades per una ciutat de muntanya amb bullici.Et parlo de Puigcerdà.Vas a patinar al palau de gel,al sortir pots anar al cinema o a passegar pels carrers de la ciutat,l'endemà fas uns banys a les termes de Llo i quedes com un senyor.No val l'escusa de l'hivern.Pot ser que el fred enmandreixi,pero no per fer sedentarisme.
Una abraçada a tota la família. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Tens tota la rao Jepi. Ets un tio collonut!! jajaja
Aquest cap de setmana he anat amb les nenas a Banyoles. Hem anat en bici i tb han apres a remar en barca. Estava molt bé tot. Molta tranquilitat i bon temps. He decidit que fare mes sortides encara que fassi fred pq les he vist molt animades Una abraçada |
|
|
Ben fet Jepi i Arcadix,
En fi, així anem fent escapades, ara, després de tants dies de festes nadalenques, ja tenim el "mono" :mrgreen: . Segur que aquest cap de setmana vinent sortirem, a on?? ja ho veurem el dimecres-dijous... En les nostres terres catalanes tenim de tot i més, oi?? 8-) |
|
|
M'alegro molt que us ho hagueu passat bé Arcadi.De fet ha fet un temps primaveral aquest cap de setmana.Els nens només son nens una vegada i si no aprofitem aquests moments i els autos que tenim,més tart ens n'arrepentirem.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Correcitys, aniria bé que anessis comunicant les sortides. Et sembla bé?
Hi han nanos petits? Les meves tenen 5 y 9 anys. Una abraçada |
|
|
Qui ho ha dit que l'autocaravana ha d'estar parada ??
Si fa fred, propà, mantetes i uns quants jocs per les tardes d'hivern. Els matins es poden aprofitar per visitar qualsevol racó de Catalunya: fent una mica de culturilla que sempre va bé o gaudint d'alguna festa (n'hi ha un munt, algunes de gastronòmiques molt interessants A la tarda, podeu fer unes estones de convivència familiar: jocs de taula, alguna pel.li o si hi ha deures, aprofitar per fer-los. I de festa en festa i de poble en poble, en no res ja ens plantem a setmana santa i comença el bon temps i els dies més llargs. |
|
|
Doncs si Arcadix i Monrib2123, teniu tota la raó, publicar aquestes minisortides que anem fent, podria estar bé, així entre tots, potser coincidiriem en algun poble o "coty" :D per fer un xic més amena la sortida.
Potser en aquest foro el WEBMESTRE li podria posar un apartat express per aquestes MINISORTIDES de cap de setmana, per exemple: CORRECITYS -- 20-21 GENER- Població:Roses Motiu sortida: visita de la Ciutadella + Inauguració 21 gener del conjunt monumental tema "Escultures per la pau" de Ció Abellí - lloc: darrera plaça catalunya passada la ciutadella). O sencillament, dir pq ens ve de gust visitar aquesta població i fer un bon arrós el diumenge. NOTA PER ARCADIX: Si, tenim una nena petita de 4 anys. Demà confirmaré aquesta sortida, O.K.?? |
|
|
Correcitys,
Nosaltres sovint sortim amb d'altres forers, som els batejats per en Jepi com el Trio Marcelino. Tenim nens de les mateixes edats i, és clar, els nostres interessos i necessitats sovint coincideixen: els petits tenen un amic i els grans estem més acompanyats. Alguna de les nostres sortides la pots trobar a relats i si mai t'animes, ja ho saps, el Trio es pot tornat quarteto. |
|