|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bé amics,soposo que molts marxareu el mateix divendres i per tant cal dir-vos adeu i desitjar-vos un bon viatge.Mireu molt a la carretera i apunteu els llocs on aneu i retrateu moltes coses ,doncs els que ens quedem en poguem gaudir a la vostra tornada.Diuen que la enveja es sana.Ara en tinc una miqueta.Nosaltres també sortirem pero no tenim la sort de poder-vos acompanyar.Disfruteu a tope.
Una abraçada a tots.Joaqui no deixis res per retratar i demana una camara nova per reis. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
També Bon Viatge ¡¡¡
a tots aquells que ancara que no vagin a l'Alsacia, recorreran km de camins i carreteres pels diferents indrets de la nostre geografia. :D :D :D Recordeu: es important tornar ¡¡¡
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Bona nit a tothom.
Jo marxo demà, no mes desitjar a tots els que sortim BONA RUTA i BONA TORNADA A CASA. Salut Andreu
______________________________________ “Una llengua no es perd perquè els que no la saben no l’aprenen, Sinó perquè els que la saben no l’usen” |
|
|
Gunila, EvaV i companya que tingueu un bon viatge.Els que ens quedem aqui :8} ja ens en recordarem de vosaltres :evil: esperem que vosaltres
penseu em nosaltres :5} i ens envieu una postal =)) Que tingueu molt bon viatge i ha disfrutar(compte em la carretera) |
|
|
Tenim l'auto carregada però encara ens toca treballar demà.
Bon pont per a tothom !!! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Com a dit en maverick BONA RUTA A TUTOM
|
|
|
Dilluns pasarem llista!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|