• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

9ª Fira Mediterrània fa 19 anys 9 mesos #7190

Hola companys,

Us convido a la 9ª Fira Maditerrànea d'espectacles d'arrel tradiconal que es celebrarà a Manresa aquest cap de setmana 3, 4 i 5 de novembre.

Es una fira per a tots, grans i petits i localitzada en tot el nucli antic de la ciutat.

Us deixo un enllaç per si voleu anar-hi, pogueu veure tota la programació dels actes que es faran. Recordar que la gran majoria son gratuits i son al carrer.

informació: www.tradifiramanresa.com

Salutacions ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: 9ª Fira Mediterrània fa 19 anys 9 mesos #7214

Sabeu on es pot aparcar la AC dintre Manresa??????

:roll: :roll: :roll: GRACIAS :roll: :roll: :roll:
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: 9ª Fira Mediterrània fa 19 anys 9 mesos #7271

Doncs no ho sé Neus, si us interesa de venir puc mirar de informar-me. Per anar bé, hauria de ser un lloc bastant cèntric perquè us pogueu moure tranquilament a peu, durant el dia tot està més que abarrotat però de cara a la nit es buida bastant.
Ja et diré quelcom

Salutacions ;-)

Re: 9ª Fira Mediterrània fa 19 anys 9 mesos #7272

Neus,el millor lloc per aparcar per anar a veure la fira es el centre,pero en aquestes dates esta ple a bessar.El millor es aparcar a la zona dels multicinemes o Correfour i agafar el transport public.També es una zona bona l'avinguda de les basses,pero la vostra auto es bastant llarga.
No es facil aparcar a prop en una ciutat com Manresa on el centre es tot casc antic de veritat.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: 9ª Fira Mediterrània fa 19 anys 8 mesos #7330

Hola Neus. Jo visc a Manresa i la pregunta que fas me l'he fet moltes vegades. On dimonis podrien aparcar la AC si els dius que fan això o allò aquí a Manresa? Doncs no ho tinc clar. A la zona del Carrefour, Decathlon... hi ha lloc de sobres però queda lluny del centre i els busos no sé pas si hi van. Després ho miraré al web de Manresa, que hi ha les línies.
Per la zona del l'avinguda de les Bases, que és on jo visc, gairebé asseguraria que podeu aparcar, si arribeu al vespre, i des d'aquí sí que hi ha vàries línies que porten al centre. Per aquesta zona hi ha un parell d'ACs que hi són gairebé sempre. Em sembla que hi ha algú que hi viu i tot, i cada dia la mou.
Podríem trobar altres zones però totes serien pels afores i no tan bones de combinar amb el bus.
Ara m'entretindré a mirar les línies, a veure si trobo la millor combinació. Ho podríem aprofitar per altres vegades que fan activitats interessants a Manresa, com la fira de l'aixada, que fan pel febrer.

Re: 9ª Fira Mediterrània fa 19 anys 8 mesos #7335

Ja està mirat. Hi hauria diverses combinacions i veig que no està tan malament:

Zona Carrefour (Cal Gravat) fins el centre: linies 1 i F
Zona Avinguda de les Bases fins el centre: línies 1, 2, 3 i F
Zona La Parada fins el centre: línies 2, 3 i F

Si a algú li interessa, pot mirar a la web de Manresa i si necessiteu algun aclariment, em podeu enviar un privat.

Neus: compte, que tu amb tenint el peu com el tens hauries de mirar d'aparcar prop d'una parada, que això no és Barcelona i pot haver-hi un bon trosset entre una i l'altra!

Re: 9ª Fira Mediterrània fa 19 anys 8 mesos #7373

Doncs La Mireia ha fet la feina per mí :mrgreen: , mira que n'es d'aplicada ella..... :mrgreen: , basicament els millors llocs per estacionar i poder pernoctar son els que ha dit ella. Un de bo :idea: podria ser l'aparcament actual que es fa servir pel Centre Hospitalari, per sota de l'Avda. de les Bases de Manresa.

De totes maneres, hi han carrers de Manresa que queden relativament al centre i també es podria estacionar, com la zona del Cuartel de la Guardia Civil - c/ Bernat Oller, Avda. Francesc Moragues, aparacment pùblic del c/ Saclosa , Passeig del Riu (zona carpa - davant de la Seat), aparcament pùblic sota la Pl. Reforma (aquest queda molt fosc i no sé.... potser fa una mica de yuyu), Aparcament Cova St. Ignasi i ara no se m'hen acut cap més.

Em sumo a que si hi ha qualsevol dubte, no dubtis/dubteu a enviar un privat.

Salutacions i si veniu, bona fira!!!! ;-)

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Bretanya +

Hem sortit de Montcada i Reixac amb la caravana cap a les 6,50 del matí cap a La Jonquera, Perpignan, Narbonne, Toulouse, Bordeaux i La Rochelle. Som a 7 d'Agost, Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Carcasonne +

Aquest cop el destí tornava a estar al sud de França, ens venia de gust arribar-nos a Carcasona i vam aprofitar el "pont del Pilar". Vam agafar l’autopista direcció a Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12