|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
En Toni de Ros ens explica amb tot luxe de detalls el viatge de la Setmana Santa del 2005 al Marroc. Esperem que us agradi: www.viajarenautocaravana.com/viajes/marruecos/marroc2005tr.htm
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
GRàcies, he gaudit molt llegint el relat del viatge. I les fotos són precioses. Enhorabona.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Toni, hem llegit les teves aventures per el desert(la qual cosa hem fa una enveja sana),tambe ens ha agradat molt les fotos,pero potser elque mes
m'ha sorpres ha sigut l'arquitectura majestuosa de "l'oficina de recepcio" :mrgreen: Bromes a part ens a agradat molt i les fotos son de postal, amb la dona ens ho hem passat molt bé Joan |
|
|
Aquest Toni es un pillo,cada cop que publiquen quelcom del Marroc hem tinc de posar el pitet,sort que tinc els dels calçots de Vilanova.Molt interesant,espero que algun dia aquestes resenyes ens serveixin als qui encara no hem trepitjat amb l'autocaravanao caravana les terres Marroquines.Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Només l'he pogut llegir "en diagonal" (aquesta setmana estic donant un curs a la feina, pel que tinc altra lectura...), però el que he llegit m'ha agradat molt, tant pel viatge, com per la forma de narrar-lo.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|