• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Portugal ... que no em puc deixar de visitar?? fa 20 anys 1 mes #626

Doncs si finalment no canviem d'opinio aquest estiu tenim pensat anar cap a Portugal. Ja hi vem estar fa 3 anys, just abans de comprar la caravana, pero nomes vem poder fer la zona de Lisboa i voltants.

Aquest any, repetirem pais, i tenim pensat començar per Oporto i anar baixant fins arribar a Faro. De moment ja tenim dues mil guies marcades amb dos mil indrets que visitar. Per això us volia demanar que ens digueu que es el que mes us va agradar quan hi veu estar, i sobretot aquells llocs que moltes vegades no apareixen en les guies i q val molt la pena visitar.

Per cert, q tal la cadena de campign Orbitur? Quan hi vem estar fa tres anys ens va agradar,pero era un bungalow, i ja se sap que moltes vegades hi pot haver molta diferencia

Merci! :mrgreen:
hthttp://blog.kampistas.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Portugal ... que no em puc deixar de visitar?? fa 20 anys 1 mes #629

Ja veig que us veu espantar quan varem dir que nosaltres anavem a Galicia.Ja sabem que sóm pessats ,pero canviar la ruta per no veuren's,no s'hi val. :-P :-P :D
Petonets i que disfruteu de Portugal.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Portugal ... que no em puc deixar de visitar?? fa 20 anys 1 mes #665

Conrad: D'entre els dos mil indrets, no elimineu Sintra. És preciós !!!
I a les afores, vam visitar la Quinta da Regaleira ( www.cm-sintra.pt/Artigo.aspx?ID=2907 ).
De fet, he vist que fins i tot hi ha un itinerari per a visitar Quintas ( www.cm-sintra.pt/Itinerarios.aspx?ID=12 )
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Portugal ... que no em puc deixar de visitar?? fa 20 anys 1 mes #702

Ja veig que us veu espantar quan varem dir que nosaltres anavem a Galicia.Ja sabem que sóm pessats ,pero canviar la ruta per no veuren's,no s'hi val. :-P :-P :D
Petonets i que disfruteu de Portugal.
salutacions.

Un any portava dienli a la echobelly d'anar cap a Cantabria i Asturies, i un any que l'he estat veient que no ho tenia molt clar... fins que al final hem decidit tornar a Portugal, q als dos ens havia encantat i la veritat q tenim moltissimes ganes de tornar-hi.

Pero jepi, no cridis victoria tan aviat que per anar desde catalunya fins a Portugal farem mes o menys el mateix cami que vosaltres, aixi q mai se sap .. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Posats a fer Kms que mes dona ferne alguns centenars mes per passar a veure uns amiguets!!!

Per cert..... y no curris tant!!!!! Q despres et tornaran els mals d'esqquena... i amb raó! ;-)

Una abraçada

Re: Portugal ... que no em puc deixar de visitar?? fa 20 anys 1 mes #703

Conrad: D'entre els dos mil indrets, no elimineu Sintra. És preciós !!!
I a les afores, vam visitar la Quinta da Regaleira ( www.cm-sintra.pt/Artigo.aspx?ID=2907 ).
De fet, he vist que fins i tot hi ha un itinerari per a visitar Quintas ( www.cm-sintra.pt/Itinerarios.aspx?ID=12 )

Eva, doncs hem coincidit en el lloc que mes ens va agradar de tot el que vem veure a Portugal quan hi vem estar, Sintra, i sobretot la quinta regleira! Si havent-hi estat i tot estem pensant en tornar a anar-hi!

Per cert, moltissimes gracies per les fotos de la Touring, ens van anar molt bé, pero de moment ens n'hem oblidat del tema ja que no podem emvolicarnos encara amb mes coses ;-)

Molts records

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Gorges del Tarn, la França en estat pur... +

...La població de Meyrueis és un poble encantador, amb el seu llarg i frondós passeig de plàtans a la vora d'un riuet d'aigua fresca. Als voltants del poble, hi ha Llegir més
  • Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12