Benvingut,
Convidat/da
|
|
A l'Agost, podrem pernoctar en les arees per AC franceses, o ens faran fora ?
Suposant que sí, a quina hora cal arribar per tenir lloc ? Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Normalmente, os largarán, que los autocaravanistas franceses no son ninguna malva... aunque lo digo de oidas, porque nunca he visto ninguna CV entrar a un area de AC en Francia.
Si es que si, los horarios franceses van como 2 horas más adelantados que los nuestros: a las 8 de la tarde ya están clapando, a las 6 cenan..... pero tampoco madrugan tanto como deberían, creo que duermen como lirones (si no, no se explica). (Excepción: hay areas municipales en las que pasa un guarda a cobrar los 2 o 3 euros a las 8-9 de la mañana, y muchos franceses se levantaban antes para escaquearse de pagar, los muy garrapos...). En resumen, que para pillar sitio en las areas hay que espabilar, porque ellos van muy pronto, pero eso te quita horas de hacer turismo, que es una puñeta, y entre una y otra cosa, se crea un dilema insoluble: ¿aparco o visito? Nosotros, generalmente, optamos por "visito", de forma que no pocas veces hemos llegado a las areas con todos los franceses dormiditos.... y todo el espacio cogido. |
|
A les arees que varem pernoctar nosaltres no hi varem trobar cap caravana.Pero si arrives a les arees quant tots els francesos dormen ,no crec que ningu et digui res.Si més no al matí ja hauràs dormit.Camí de Paris sortint de l'autopista hi ha per tots els pobles campings municipals.
salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Per Setmana Santa a la Camarga les àrees s'omplien molt d'hora, algunes a l'hora de dinar o a primera hora de la tarda!!!
Una tarda vam arribar a l'àrea d'Aigues Mortes a quarts de set, i ja estava a vessar d'autos (n'hi devia haver unes 30). Vam acabar a un càmping. L'endemà al capvespre, l'àrea de Saintes Maries de la Mer també era plena a vessar, amb unes 60 autos. Vam dormir a un altre càmping, i l'endemà vam aconseguir aparcar-nos a l'àrea abans de dinar, per tal de visitar la població (molt turística, i amb prohibicions per aparcar autos a qualsevol altre lloc). Ens va ofegar bastant el veure tantes ACs tan juntes sota aquell sol i damunt l'asfalt....En fi, que un cop visitada la població vam marxar cap a la llibertat, i vam dormir al costat d'un estany. No hi vam veure cap caravana. A mi personalment em va donar la sensació de ser sardines en llauna, i en temporada tan alta em sembla apropiat si un només hi fa nit, o s'hi omplen i buiden aigües, però sense haver-hi de passar massa hores. A l'hivern, no sé perquè, la mateixa experiència a pistes d'esquí no em va causar gens de claustrofòbia. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Nosaltres vam dormir alguna nit en àrees de descans que estaven plenes d'autocaravanes i ningú ens va dir res. No ens vam atrevir a entrar en àrees d'autocaravanes.
Salutacions
|
|
En els llocs més turistics les àrees s'omplen de seguida, és molt dificil trobar-hi lloc. A més, per molt que diguin els francesos són els primers en saltar-se a la torera totes les normes de bon comportament, i s'instalen en les àrees per uns quants dies, copen els punts de llum, despleguen tendals taules i cadires ocupant així més d'una plaça, buiden sovint aigües on els peta per no abandonar la plaça i que un altre l'ocupi... en fi, que jo vaig marxar fastiguejat de les Landes a l'agost per tot això.
Per altra banda la legislació francesa teòricament és estricte i clara: desplegar potes o qualsevol tipus d'estabilitzador o cunyes nivelladores es considera acampada i està prohibit. Una caravana només aguantada per la llança és molt incòmode d'habitar i carregues massa la suspensió del cotxe, i per altra banda el conjunt cotxe + caravana no entrarà en cap plaça d'autocaravana que no solen fer més de 9 metres. Com dic els autocaravnistes francesos es passen pel forro les lleis i normes, però és molt possible que no siguin tant flexibles amb les caravanes. En les àrees de servei de les autopistes està expressament autoritzat fer-hi nit amb la caravana, desplegant potes i nivellant. Jo ho he fet moltes vegades i es molt còmode. Per les autos poden ser insegures si no es prenen les precaucions habituals. Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
Hola Josep María jo acabo de tornar i et comento que a les àreas d´Alemania si que he vist caravanes aparcades amb les potes baixades (Ulm, Legoland, Lindau), a les àreas francesas no n´he vist cap caravana aparcada.
|