|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola, només volia apuntar un parell de suggeriments després d’uns dies per les Valls de Comprodon.
Un que el podreu aprofitar l’any que ve: la baixada de mulats a Espinavell, impressiona veure encara animals salvatges en ple s. XXI. Un consell: o sou matiners (arribar abans de les 8:00 AM) o pernocteu en Espinavell la nit d’abans. Nosaltres varem pernoctar al parking Mas Ventòs de Camprodon Un altre que es pot fer ara: visitar la capçalera del Ter i fer excursions a l’abast de qualsevol edat, gaudir dels paisatges ( inclosos un parell de circs glacials) o simplement dormir sota un magnífic cel estrellat. Pernocta: parkings de Vallter 2000. Salutacions, Marce. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola marce.Nosaltres hem estat per aquestes contrades en alguna ocasió,i es sobretot a dalt a vallter i sota el "coll de la Marrana" on he vist el cel més bonic que es pugui contemplar a la terra.Semla que els estels es possin allí per a ser contemplats,tot un plaer.
Una abraçada i gràcies per les teves aportacions. salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Prenem bona nota de les teves recomanacions i esperem fer aviat una escapadeta.
Montse |
|
|
El parking "Mas Ventòs" de Camprodon es el lloc on fan nit les Ac's ? o hi ha algun altre lloc a la poblacio per passar la nit?
Dic aixo perque avui hi em estat hi m'he adonat que les ac's es col-loquen de tal manera que ocupan dos o tres places de cotxes petits :?: i aixo fa pensar que potser algun dia l'ajuntament ens fera a tots fora, i despres correm-hi tots a dir mal del ajuntament i la poli. Que us en sembla a vosaltres ? |
|
|
Doncs mira, tens raó.
Jo he pernoctat allà la nit d’aquest passat dissabte i de totes les ACs només una ( de 6,4 m) va aparcar ocupant una plaça, el morro sobresortia una mica (50 cm? sobre el vial central) i va haver de col•locar amb molt de compte el cul, de l’AC, sobre el parterre. I si, amb aquest sistema d’aparcar ocupant moltes places , el dia que hi hagi una forta demanda de places per part dels turismes (tal vegada els dies de mercat?, els dies de festa major?), el conflicte estarà servit, a part de la imatge que donem com a col•lectiu en el sentit d’apropiar-nos de l’espai públic. Jo m’ho vaig estar mirant i una manera de poder aparcar millor seria eliminant els setos que estan en la coronació dels talussos, entre terrassa i terrassa, d’aquesta manera les autos podrien fer volar tot el seu cul sobre el talús. Encara que hi han ACs que per les seves dimensions ho tindrien complicat, en aquests cas tal vegada la solució passaria per mirar d’aparcar , travessat, a última hora, quan ja es buida el parquing de turismes i marxar d’hora abans de que fossin necessàries les places. És una idea, però el que està clar és que tot passa pel nostre interès ,els dels autocaravanistes, per ser el més cívic possibles. Us poso una foto del parquing del diumenge al matí, no se si es podrà veure. Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
|
La foto surt, i el relat complet està penjat a Viajar en Autocaravana.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|