• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

França fa 16 anys 7 mesos #5884

Hola a tots, l'any que be anire a frança amb la familia i la caravana, la idea es pasar-nos un mes fora.
La ruta en un principi ja la tinc pensada.
I aquest fil es precisament per aixo, si podeu el llegiu i em dieu que hi penseu i que no hauria de deixar de visitar, i que es el que no val la pena.
Vielha
toulouse
burdeos
larochelle
Brest
Caen
Reuen
Paris
Orleans
limoges
tououse
vielha

No se encara en quin sentit, perque com pensareu anirem a disneyland i a lo millor sortim a finals de juny i aixi ens evitarem moltes cues a disney.
Aquesta es diguem-ne la versio 1.0 de la ruta que fare.
Gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: França fa 16 anys 7 mesos #5890

Ja ja...això és preparar el viatge amb temps...si senyor.....
Nosaltres tambá anirem a França per primera vegada l´any que vé però només tinc pensatda la zona: Loira, Bretagne i Normandia.... así que que el teu fil em vindrà per "perlas".
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: França fa 16 anys 7 mesos #5897

nosotros hicimos en el 2005 lo siguiente
Barcelona, Carcassone, La Rochelle, Mont-Michel, Paris, Blois, Montpezat de Querzy, Barcelona.

en Disney no encontramos las colas de Port Aventura, tambien tengo que decirte que nos defraudo mucho, quizas nuestras hijas ya eran mayores (14,13) para ese parque.

si quieres preguntarme algo,,,,,,,,,,,,,,,,,,aqui me tienes.
un saludo
Tonio

Re: França fa 16 anys 7 mesos #5941

Gracias Tonio.
Si quizas son mas grandes para disney que es mas de princesas que port aventura.
Los mios tienen 7 y 4.
En cuanto tiempo hiciste esta ruta?
En que camping estuviste en Paris?
Gracias

Re: França fa 16 anys 7 mesos #6006

estuvimos fuera 23 dias, en Paris plantamos en el camping bois de bologne, un camping muy comodo para visitar Paris, pero que en instalaciones deja mucho que desear, nosotros utilizamos el wc de la caravana, pero esta muy bien comunicado con la ciudad.
de todo el viaje, lo unico que no repetiria es la visita a Pasadoescope,
en la zona de Montmichel te aconsejo el camping Haliotix, buenas instalaciones, piscina exterior climatizada, servicios super limpios, y lo mejor un trato muy amable.

Re: França fa 16 anys 7 mesos #6013

• Bages
  • Visitant
  • Visitant
Hola nois,

Fa uns anys, quan encara no teniem mainada varem fer una ruta per França en cotxe molt semblant a la que proposeu. Les parts que més ens van agradar varen ser dues: per una banda la zona de la Rochelle i en concret la Ille de Re. A aquesta illa s'hi va per un pont de peatge desde la Rochelle. Alla mateix hi ha un camping (que no sé com està de serveis) pero amb la bicicleta pots anar per tota l'illa. D'altra banda també ens va agradar molt Normandia. Sant Maló, Abranches,... (No sé si s'escriu així).

L'estiu que ve no tenim clar que farem peró guanya punt la opció de França. La zona que volem visitar seria la que va de Sant Joan de Luz a Burdeos.

Com sempre s'accepten crítiques i suggeriments. Guardo informació d'aquell viatge si la necessiteu m'ho dieu. De tota manera sempre es bó fer una visita a la Maison de la France.

Re: França fa 16 anys 7 mesos #6021

Vaig sovint a Toulouse i sempre passo pel Pas de la Casa (Andorra); aprofito per omplir gasoil a bon preu i després pasu per Ax-les-Termes i Foix. Es mes curt ¡¡¡
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: França fa 16 anys 7 mesos #6075

Gracies Tonio, Bages i neus
Prenc nota dels tres consells, la meva idea es confeccionar un mapa,
dibuixar a sobre el traç del recorregut, els dies que ens quedarem i el que visitarem (tot aixo amb els nens a veure si aixi el viatge no es tan pesat, perque mes o menys sabran en cada moment en pqui punt del viatge es troban, (perque l'hauran fet ells), el que visitarem i informacio del que visitarem.
Per aixo comça amb molta antelacio.
A mes a mes, treballo de nits i per aixo molts matins els tinc mes o menys buits.
Os posare quan acabi el mapa un link a aquest mapa que penjare a internet per si algu vol fer-lo servir per un altre viatge.

Re: França fa 16 anys 7 mesos #6487

SIGUIENDO TU ITINERARIO de toulouse a burdeos te diria de visitar carcassonne y pasar por el perigord :Perigueux,Bergerac,Cahors,Figeac,La roche Gejac,Rocamadour..a buerdeos tampoco le encuentro nada extraordinario es mas bonito el bacin d'arcahon ,cap Ferrat,duna del Pilat ... a este paso un mes se harà muy corto :D

Re: França fa 16 anys 7 mesos #6596

Ufff cuantos sitios Chamonix. Tomo notas de ellos.

Me han dicho que cuando vuelva de paris por limoges-toulouse no deje de visitar Sarlat de Caneda. (me dijeron que es un pueblo como el de los tres mosqueteros).

Quan tingui el viatge amb els temps de durada el penjare a internet. Tambe tenia la idea de comprar, una ampolla de vi, a cada lloc significatiu, pero m'han dit que es molt car el vi, alli, es veritat?

Re: França fa 16 anys 7 mesos #6608

por supuesto visita Sarlat !! uno que me dejè en el tintero ya !! :mrgreen:

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12