• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Si us plau, un cop de mà pel sud d'Alemanya!! fa 17 anys 11 mesos #562

Ja fa dies que estic preparant el viatge pel sud d'Alemanya. La idea era fer la Selva Negra però, com sempre, vaig ampliant i m'embolico d'allò més. He ulitzat informació de molts dels viatges penjats per Internet. Potser per això tinc una llista massa llarga de pobles i poblets interessants.

Us agrairia moltíssim que, si hi heu estat, em pugueu dir alguna cosa de la llista que he triat. Per exemple: prescindible, poble preciós, jo no hi aniria, no et perdis... Ja sé que tot és bonic però potser que deixi alguna cosa, no?? O potser em deixo algun lloc molt interessant dels voltants?

Escric un sota l'altre per només copiar i comentar al costat (si us va vé, és clar). Gràcies a tots

Friburg
Oberried
Belchen
Feld
Titisee
Unterkinach
Triberg
Gutach
Schiltach
Meesburg
Lindau
Steingaden
Fussen
Rottenbuch
Landsberg am Lech
Munich
Dachau
Mauthausen
Augsburgo
Donauworth
Nordlingen
Dinkelsbuhl
Rothenburg
Staufen
Ulm
Rust

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Si us plau, un cop de mà pel sud d'Alemanya!! fa 17 anys 11 mesos #579

Hola Mireia.Nosaltres no ens predriem per res ,els castells del Rei Boig,i tampoc el camp de concentració de Mathausen,fa posar la pell de gallina.D'aquesta zona dir-te que es tota bonica,jo faria una escapadeta a salzburg o Insbrug o a la zona dels llacs de salzkamenburg o algo semblant.En Cala anira pel juliol al mateix lloc,podrieu intercanviar informació.
Salutacions i bones preparacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Si us plau, un cop de mà pel sud d'Alemanya!! fa 17 anys 11 mesos #584

Pues si a la Selva Negra le añades Castillos de Baviera y Mathausen, como dice Jepi, y yo por mi parte te recomiendo que no dejes de ir a Munich, Rothemburg y Heidelberg.... pues vas a necesitar 2 o 3 veranos para el viaje.
Céntranos un poco: ¿qué prefieres, civilización o naturaleza? ¿ciudades, montañas.....? que Alemania es muuuy grande y tiene tela.

Re: Si us plau, un cop de mà pel sud d'Alemanya!! fa 17 anys 11 mesos #585

El que diu en Quincho es veritat.Alemanya es inmensa,nosaltres la varem visitar a parts i no tota doncs la part que ens interesava la varem fer en un viatje a Austria,l'altre part en un viatge a Suiza i l'altre en un viatge a Cophenage amb la visita i cops de martell al mur de Berlin(tot un luxe).
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Si us plau, un cop de mà pel sud d'Alemanya!! fa 17 anys 11 mesos #588

En principi tenim força dies; per això no hem de patir. I posats que fas el viatge, val la pena aprofitar-ho tot si hi ets a la vora.
Amb en Cala ja hem ens hem posat en contacte. Ells fan el viatge força més curt.
Nosaltres preferim natura i poca concentració de gent, per això només he previst anar a Munich, com a gran ciutat.
A Suïssa i Àustria ja hi hem estat però tenia la intenció de repetir Salzburg, ja que és molt a la vora de Mauthausen.
Els castells ens cansen una mica, un cop vistos un parell, ja en tenim prou.
I no sé què més dir per orientar-vos. Només que si coneixeu alguns dels llocs que havia anotat i creieu que no val massa la pena perdre-hi tems, em serà de gran ajuda si m'ho dieu. Ah! Per suposat que no pujarem més al nord, si ens oblidem res important hauria de ser prop de la ruta que tinc marcada.

Re: Si us plau, un cop de mà pel sud d'Alemanya!! fa 17 anys 11 mesos #591

Jo fa molts anys que hi vaig anar, però a la memòria tinc encara el nom d'un poblet: Oberammegau (o quelcom similar), on fabriquen rellotges de cu-cut autèntics.

Espero que el trobis!!!

I si us agraden els parcs d'atraccions, podeu anar a l'Europa Park, però no sé si haurà canviat molt en 15 anys! Segurament el trobaràs per internet.

Una abraçada i fins aviat.

Mercè
Mercè & Cia.

Re: Si us plau, un cop de mà pel sud d'Alemanya!! fa 17 anys 11 mesos #595

Ja veig que feu com nosaltres lluny d'aglomeracions.Pero tot i aixo els castels del Rei Boig són diferents,no entris a visitar.los,pero si que val la pena caminar per aquelles contrades i veurel's desde lluny.Dachau es un altre dels llocs que varem visitar.El lloc es de por,pero l'historia es la que es.
Salutacions.

Re: Si us plau, un cop de mà pel sud d'Alemanya!! fa 17 anys 11 mesos #670

Hola Mireia,Friburg es una petita ciutat on predomina la catedral com a
simbol de la ciutat a la plaça de la Catedrl hi ha un mercat molt animat
tipic alemany amb tot tipus de "salsitxes",Titisee i el seu llac son un lloc
molt turistic esta molt be,hi ha aparcaments pero sino recordo malament
tens d'anar a pernoctar al camping, tiberg tambe es una petita ciutat que
esta enclavada en el bell mitg de la selva negra juntament amb un pilot de pobles molt macos,t'aconsello quant estiguis a Titisee molt aprop hi ha
Donaueschingen on hi troberas les fonts agon neix de Danubi.Lindau es
una illa en el llac Konstanz es d'estil medieval molt turistic hi ha area per
Ac's tens de pagar un minim crec que eran 1 € o 1,5€,tens de treure el tiquet en un parkimetre que hi ha dins de l'area amb el mateix tiquet pots
agafar el bus fins a l'illa anar i tornar.Desde lindau fins a Fussen et recomano que passis per la DeutscheAlpenstrasse es una ruta molt maca per la montanya que es molt agardable passes per uns poblets guapisims
arribas just en el castell del rei foll,Munich que et tinc de dir doncs no et
perdis la plaça de la catedral i espera que sonin les hores surten uns personatges.Dachau camp de concentracio.Mentres vas cap a Mathausen
sota Salzburg hi ha el llac Koninsee dona un vol amb el vaixell en el vell
mitg del llac el barco para i un trompetiste fa un "solo" "fliparas" amb l'eco
aqui tambe i troberas la casa de Hitler, hi despres direccio San Valentin
aqui vem anar a dormir en un camping amb unes vistes fenemenals demun del Danibi i al mati vem anar cap a Mathausen, s'hem va regirar
l'estomac.Be si recordo alguna cosa mes ja t'ho fare saber
Joan

Re: Si us plau, un cop de mà pel sud d'Alemanya!! fa 17 anys 11 mesos #707

Buenos dias Mireia:

Nosotros el Verano pasado hicimos ruta por alli (Suiza, Tirol y Baviera) la parte de la Selva negra tambien la hemos hecho, efectivamente tienes muchos pueblecitos para ver, pero dependiendo del tiempo que tengas yo te recomendaria como imprescindibles (bajo mi punto de vista)

Friburg
Oberried
Titisee
Lindau
Fussen
Rottenbuch
Munich
Mauthausen
Augsburgo

Y añadiria unos cuantos:

Innsbruck para empezar, es una pasada, muy recomendable.
Si tienes tiempo os recomendaria que os pasarais por el Museo Svaroski, os sorprendera.
Salzburgo - No te lo puedes perder.
Tambien unas famosas cataratas, aque ahora mismo no recuerdo el nombre, y es una excursion muy chula.
Halstat de pelicula.
Fussen a parte del Castillo del rei Loco, acercate al pueblo es muy bonito y sobre todo coger las bicis y hacer una rutilla por el lago, nosotros hicimos fotografias que parecen postales... (es precioso).
Munich a mi me gusto, pero me esperaba algo distinto, aun así te la recomiendo.

Ahora mismo no recuerdo mas, pero si quieres mas info, dimelo e intentare enviarte parte de la información que pedimos nosotros el año pasado a las oficinas de Turismo de Suiza, Tirol y Baviera.

Saluditos
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re: Si us plau, un cop de mà pel sud d'Alemanya!! fa 17 anys 11 mesos #708

Totalment d'acord amb la visita a Insbruck i Salsburg(recomano escoltar un concert al mig de la plaça de la catedral,quina pau i quin silenci que profecen tots cap a ala música).La resta es un bon recoregut.
Salutacions.

Re: Si us plau, un cop de mà pel sud d'Alemanya!! fa 17 anys 11 mesos #719

Gràcies pels vostres consells. M'apunto els poblets i les recomanacions que em feu dels diferents llocs.

A Suïssa i Àustria ja hi hem estat. Salzburg ja us dic que repetirem, tenint, a més, tant a prop Mauthausen. A més, recordo perfectament un lloc on vam anar dos cops a menjar que feien un entrecot amb una salsa que.... Ostres, ja em ve salivera només de pensar-hi!!! Ep, i a un preu més que raonable!!! Fins i tot pensava tornar a Insbruck (preciós) però no ens ve del tot de pas i ja tenim prou llocs per anar. Ho acabaré de decidir. També ham estat a les cascades, Echobelly. Són les Krimmler Wasserfälle.

Referent a les cascades, sabeu quines són les que valem més la pena d'aquesta zona d'Alemanya? He llegit de tot.

No hi ha cap dels lloc que havia apuntat que no us vagi agradar gens o es pugui saltar i no sàpiga massa greu? Us ho dic per treure alguna cosa. Ara per ara em sembla que encara n'hi vaig afegint més!!

Re: Si us plau, un cop de mà pel sud d'Alemanya!! fa 17 anys 11 mesos #721

Mireia, si vas amb mainada i t'arribes com dius fins a Salzburg,t'aconsello
que et desplacis fins a Hallein,(queda sota Salzburg) aqui hi troberas les mines de sal es divertit per a grans i petits, entreu a les mines tirats per un tren que no fa mes de 60 cms d'alçada, per desplaçar-vos per les
galeries hi ha uns tubogans que son la pera fas un petit recuregut a peu
on tan aviat estas a Austria com a Alemanya, fan unes petites explicacions
hi et portan per sota terra fins a la sortida amb vaixell.Els nanos es quedan amb un bon record
Joan

Re: Si us plau, un cop de mà pel sud d'Alemanya!! fa 17 anys 11 mesos #732

Gràcies Jofranc, aquesta no la sabia. I això que hi vam estar a la vora!! Me l'apunto.

Re: Si us plau, un cop de mà pel sud d'Alemanya!! fa 17 anys 11 mesos #734

Gràcies a tots per les informacions. Jo el pasa es que també farem alguns parcs d´atraccions perque els peques (i una miqueta els grans) disfrutin. Disney Paris i també Legoland a Alemania a prop de la ciutat d´Ulm.
Nosaltres ens centrarem bastant a la zona de la Selva Negra, poblets petits com Schiltach, Tribberg i les cascades, les catarartes Todnau i també poblets com Meesburg, la Wieskirche, Rothenburg OD tauber, Dinkesbühl, etc i es clar Fussen i els castells.
Farem una zona més delimitada ja que cerïem que als peques no s´els poc donar molta tralla i que s´ha de convinar viatjes i coses de papis amb coses per petits (es que si no et donen les vacances).
AH!! en el recorregut desde Paris a Freiburg farem una paradeta d´un día per visitar Colmar i Obernai dos pobles per ho que he vist molt macos de França.

Re: Si us plau, un cop de mà pel sud d'Alemanya!! fa 17 anys 11 mesos #737

Cala
Jo també m'he estat mirant Colmar, però per les ....vacances de nadal !!!. Encara no hem fet les d'estiu i ja estem pensant anar a l'Alsacia per nadal. Ja prendràs bona nota de tot i ens diràs on podem pernoctar.

Re: Si us plau, un cop de mà pel sud d'Alemanya!! fa 17 anys 11 mesos #739

Bona elecció Cala,esperem que us ho passeu d'allor més bé.
Salutacions.

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12