• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

vancances 2006.......França fa 20 anys 1 mes #539

Ja estic nervios per les vancances, pero estic fet un embolic, primer voliem anar a Suissa i ara estic pensant per França per la zona de la ile de oleron, la rochelle, royan, mes o menys per aquesta zona. Si algú h´anat per aquesta zona, la pregunta es: es maca la zona per estar les dugues setmanes que tinc de vacances, llocs d´interes per visitar i algun camping que estigui força bé.

Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: vancances 2006.......França fa 20 anys 1 mes #541

nosotros estuvimos en el Camping seccuola park, en un megacamping, pero muy tranquilo,
si te gustan las ostras,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ese es el paraiso, no son tan sabrosas como las gallegas, pero esta muy bien y son mucho mas baratas.

Re: vancances 2006.......França fa 20 anys 1 mes #625

Jo la veritat que tot y tenirla aqui a la vora he vist poc de França. Gairebe sempre ha estat un pais de pas. Per comarques no t'en se dir pero la cara Nord dels Pirineus, desde Foix fina a Biarritz va ser un viatje que em va agradar molt.

Ara bé comentes que habieu pensat en suissa, i la veritat que val molt la pena. La zona de Laussane, Berna i Interlaken son un bon lloc per passar-hi una quinzena. Ademes, em va sorprendre moltissim com n'es d'aprop. En un dia de viatje ja ens habiem plantat a nomes 100 Kms de la frontera.

Suposo que prous dubtes tenim tots sobre a on anar a les vacances i nomes et falto jo, eh Piti!!
hthttp://blog.kampistas.com/

Re: vancances 2006.......França fa 20 anys 1 mes #640

Hola, he mirat alguns camping per la zona de la ille de oleron, també el camping que em diu el tonio i tots per les dates que jo puc anar ja estam plens, graciés a tu conrad ara torno a pensar amb l´idea de anar per suissa, em pots dir algun camping per Laussane i Interlaken estiguin bé i tranquilets.

Graciés

Re: vancances 2006.......França fa 20 anys 1 mes #644

Al que es aquesta zona hi he estat una vegada de la Rochelle recordo
que te un port sportiu molt important i que vem tardar par fer uns cinquanta qm unes dues hores aproximadament, pero et puc aconsellar
que pasis per Toulouse, Montauban,Cahors son ciutats medievals,continua
en direccio Limoges pasaras a prop de Rocamadour molt maco es un poblet en un penyasegat, molt a prop i troberas Sarlat un altre poble
medieval ple de turistes,mentre vas tirant en direccio Limoges tota la zona es la que s'anomena el Perigort ves al poble que vulgis que tots son macos i tranquils pots arribar-te fins a Poitiers (futurescop) i arribar-te fins ala Rochelle i l'illa de Oleron, si vas en Ac troberas areas a gairebe
tots els pobles,si vas en cv soposo que els campings tenen d'estar a l'ordre del dia parque tal i com t'he dit tota la zona es molt turistica.
Joan

Re: vancances 2006.......França fa 20 anys 1 mes #651

Piti,si no has estat a Suissa personalment crec que es un millor destí.França com tots sabem es el paradis del campisme,trobaras campings municipals a bons preus a tot arreu i la zona que tu vols anar encara més.No et puc dir llocs doncs no he visitat gran cosa doncs només ho he fet de pas.
Salutacions i bones vacances.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: vancances 2006.......França fa 20 anys 1 mes #725

, graciés a tu conrad ara torno a pensar amb l´idea de anar per suissa, em pots dir algun camping per Laussane i Interlaken estiguin bé i tranquilets.

Graciés

Oh i tant!!! A laussane vem estar a un poblet de la vora anomenat Morges, al camping "Le Petit Bois". Hi vem passar nomes una nit pero em vaig quedar amb les ganes de passar-hi mes dies. Era just a la vora del llac Leman, al costat d'un pertit port esportiu des d'on sortia un cami per fer amb bici que rodejaba tot el llac. Una passada.

A interlaken sens dubte el Lazy rancho! El camping te bons serveis y esta ben situat, pero el millor de tot es que els amos son una parella encantadora que parlen una miqueta d'espanyol i ajuden en tot el que poden. Planificar rutes, llocs d'interes ....

Sobre el viatje jo vaig fer el primer dia de Barcelona a Pont d'Ain, un poblet a 100 Kms de la frontera amb suissa que te un camping ideal per fer-hi nit, y el segon dia ja erem a suissa en un no res. La veritat q val la pena ;-)

Re: vancances 2006.......França fa 20 anys 1 mes #727

Graciés Conrad, ja he contactat amb el camping le petit bois via email, i ja m´han contastat que tenem lloc, ara mirare de contactar amb el camping de interlaken, prefereixo reserva parcel.la, per anar una mica mes tranquil.

Re: vancances 2006.......França fa 20 anys 1 mes #728

Hola Piti, la zona que dius de França o bé Suissa són dos tipus de viatge completament diferents. L'un són llargues passejades en bicicleta, platjes molt grans d'aigua càlida malgrat ser l'Atlàntic (efectes del Corrent del Golf), tranquilitat, bona cuina, història, monuments, ciutats i pobles de l'Edat Mitjana... i uns preus una mica més acostats als nostres. Hi ha campings per tot arreu, és freqüent que un poblet petit tingui un càmping privat, un de municipal i una àrea per autocaravanes. La gent és molt amable i en plena 1ª quinzena d'agost no vàrem tenir cap problema per trobar camping sense reservar. Vaig escriure una petita crònica fa uns anys que encara es pot llegir aquí: www.inicia.es/de/Campista/ Està a Viajes, o alguna cosa per l'estil.
Suissa és una altra història: natura, paissatge, un país molt cuidat (a vegades massa), molt car (es paga per a tot, inclòs per passejar per la muntanya) i amb una gent bastant estirada i esquerpa. És molt maco pels qui ens agrada la muntanya, els llacs i els paissatges de postal, però t'has d'endur tot el menjar de casa i oblidar-te de la gastronomia local que, per altra banda, és perfectament oblidable.
Efectivament, aquí millor reservar el camping, estan molt plens.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: vancances 2006.......França fa 20 anys 1 mes #735

Molt bona reflexio toni. Només hi ha dos coses sobre suissa en les que no coincideixo:

El tracte de la gent va ser molt bo en el meu cas (amb asistencia sanitaria inclosa) això si, son massa impecables pel meu gust!

Y, sobre els campings jo no vaig trobar gaire massificació. N'hi haprou amb arribar a una hora prudent per trobar plaça.

Sobre el preu realment mejar fora i les atraccions "turistiques" son cariiisimes. Pero el menjar al "super" es poc mes car que aqui, i buscant bé troves llocs increibles per cuatre duros. Un bon exemple n'es el trumbelfolken (o algo així) on per sis euros podies entrar dins de la muntanya per veure el desgel del Jongfrau! Una passada!!!!

Re: vancances 2006.......França fa 20 anys 1 mes #736

Soposo que la gent com a tot arreu n'hi ha de millor i de pitjor.El que si envejo de Suissa es la seva netedat ,la seva educació que en certs moments pot semblar que siguin estirats.Als campings de Suissa els unics que es sentien a certes hores de la nit eren els nostres compatriotes. :oops: :oops: .Quina vergonya.
Piti,per mi el que diu el Toni es cert,són dos viatges diferents,pero per triar jo escullo Suissa.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: vancances 2006.......França fa 20 anys 1 mes #741

Com que sembla que et decideixes per Suïssa, et diré que, si vols pujar al Jungfrau amb el tren cremallera, val la pena però espanta el preu. Com que sempre mirem la pela (per això ens reconeixen els catalans) has de tenir en compte que el primer que surt, que si no m'equivoco és a les set del matí, és força més econòmic. T'has de llevar d'hora però, al preu que és, val la pena fer l'esforç.

Re: vancances 2006.......França fa 20 anys 1 mes #770

Estic completament d'acort amb el Toni de Ros,tens de pagar per tot,crec
que ja ho vaig explicar un dia, vem aparcar en un extrem d'un carrer
de la poblacio d'Stein an Rheim, el morro del cotxe gairebé tocaba el cul
de les vaces pero el parkimetre no sel van pas descuidar,Tot es molt
turistic, potser una mica massa, anacara que com també diu el toni si
t'agrada la montanya doncs has triat el millor pais.Par cert penso que també ja hi he dit en alguna altre ocasio,nosaltres també anirem a una part de Suissa, en concret a la zona de Zermatt a veure el Matterhorn
entrerem per el Grand St Bernard-Martigny-Zermatt,avans aurem visitat
la zona italiana d'Aosta i tornarem per Chamonix-St Gervais-Annecy i
cap a casa, nomes tenim 9 dies de vacances aprofitan tots els dies :evil:

Re: vancances 2006.......França fa 20 anys 1 mes #772

Jofranc, si vas a Aosta no t'oblidis de Cogne i Lilaz, dos poblets enfilats a la muntanya que ens van recomanar uns italians que també anaven amb Ac. La pujada ja és bonica i els pobles també. Ah, i gran pàrquings per ACs amb una esclala que et porta al centre. Un mini-poble en un cul de món però pensen amb les ACs!

Re: vancances 2006.......França fa 20 anys 3 setmanes #1498

Piti, he estat mirant allo del desgel del Jongfrau que us vem comentar a Sant Pere i he trovat un parell de webs que m'han semblat interesants, encara que si a google hi poses el nom t'en surten un munt!! El problema es entendreles ;-)

El lloc es diu Trummelbach Falls, i es a poca estona en cotxe desde interlaken. Aqui et poso un parell de webs. La primera te bones fotografies, la veritat que n0hi ha algunes identiques a les que he fet jo.

graphics.stanford.edu/~lucasp/pictures/switzerland/trummelbach/

La segona es en castellà, i aconsella bons llocs per visitar. Al dia 5 en parla.

www.viatgespoblenou.com/viatges.php?id=78

Ja em diras que t'ha semblat!

Re: vancances 2006.......França fa 20 anys 3 setmanes #1523

Jofranc si vas a Zermat,no deixis de pujar a peu desde el Parking del cremallera (Tash) fins al magnific poble de Zermat,es una excursió bonica pel cami van apareixen tot tipus de diferents paisstges fins que al final apareix el Materhom o Cervi al cual no pots dixar de tirar fotos i més fotos.Es una aparicioó magnifica.Al tornar pots baixar amb el cremallera encara que algunes epoques de l'any val la pena reservar el billet de tornada per no tenir un ensurt.Bones vacances i disfruteu molt.
salutacions.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12