Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bon dia!
Una reflexió personal: el passat desembre, que vam fer una escapada per les rodalies de BCN, em vaig adonar que de mica amb el tema de les àrees d'autocaravanes ens estem posant a un nivell força alt...si miro d'on venim. Nosaltres vam passar/utilitzar les àrees de Sant Coloma de Cervelló, Monistrol de Montserrat, La Garriga i Sant Celoni.... [deu n'hi do si recordo quan no fa gaire l'única xarxa d'àrees la trobàvem a les àrees de les autopistes de l'AP7: a Sant Celoni, Bellaterra i Vilafranca, i fora d'aquí el desert]. A més es tracta d'àrees municipals, així que estic convençut que darrera de cada àrea hi ha molta gent, particulars i clubs, fent-hi tasca de formigueta per aconseguir que els ajuntaments apostin per la nostra manera de viatjar. Un agraïment públic per ells. Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bon dia!!!
Quina raó, realment ens estem posant les piles en el tema arees, fa uns anys veiem França com un paradis d'autocaravanes, ara aquí a Catalunya i Espanya, poc a poc s'estàn equiparant a Europa Salut i quilometres!! |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Putxet.
|