Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola!
Doncs això, que ja som a casa després d'unes setmanes per Flandes. Si algú necessita alguna infro al respecte, a disposar!, més endavant ja enllestiré el relat. Inicialment pensàvem visitar Eslovènia, però a darrera hora no ho vaig veure clar ( per climatologia i xarxa autocaravnsita disponible) i vam optar per Flandes, que feia 7 anys que no la trepitjàvem, tret d'una quedada a Brussel·les que vam fer amb uns amics, al des2017 ![]() Ah! I si encara esteu de vacances, gaudiu! i que tingueu una feliç tornada! Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|
|
Seria molt interessant tenir el teu relat en pdf per poder-les compartir a la secció de relats aquí a la web.
I si em facilites un lloc des d'on descarregar una còpia de les imatges també les compartiríem. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bon dia!
Cap problema. Miro com fer-ho i t'ho comento en privat. I gràcies per l'oferiment. Salut i encert!
John Steinbeck
|
|
Hola a tots, Marcé pensem anar a Brussel·les a veure un familiar, he buscat pero no tinc clar on poder pernoctar. Si us plau em pots dir on poder deixar la AC?
Gràcies! ![]() D'on no n'hi ha, no en pot rajar
|
|
Nosaltres a l’estiu vam estar a un parell de parkings.
El primer, al costat de l’atomium. És de pagament de 9:00 a 18:00. La gent hi pernocta. El segon, al parc del cinqüentenari, aquest gratuït i a prop del centre. No vam pernoctar en cap d’ells, ja que vam fer només visita d’un dia. Hi ha un àrea tancada i amb serveis també a prop del centre que costa 30€/ dia. Sent from my iPhone using Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: BIGMYCH
|
|
Nosaltres aquest estiu vam estar més tranquils dels que ens imaginàvem a la plaça del cinquantenari, al costat de l'entrada a l'exposició de cotxes.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Bon dia i bon any!
I perdoneu el retard de les respostes, he tingut una tardor de bojos i fins ara , en vacances , que no he pogut posar-m'hi. Vaig per temes: - Webmaster: t'he enviat un email amb info sobre el nostre viatge a Flandes. - BIGMYCH : segur que ja no serveix la meva resposta, ho sento. Mira: nosaltres a Brussels , per estades llargues ho hem fet amb l'autocaravana estacionada a l'àrea de l'alberg de joventut Géneration Europe www.lesaubergesdejeunesse.be/bruxelles-generation-europe El preu (30€/nit/vehicle) inclou estacionar, connexió, àrea autocaravanes i esmorzar ( per un màxim 4 ocupants) així com accés als serveis de l'alberg (dutxes, rentadores, menjador, wifi, etc). IMPORTANT: cal reservar amb antelació. I això és tot. I ho sento pel retard. Salut i encert! PS: per l'Omplim Brussel·les al desembre del 2017 vam estacionar (i pernoctar) en un pàrquing públic, al costat d'una comissaria de la policia, el P+R Delta , www.parkandride.brussels/en/park-ride-brussels/ ; i mentre érem a la mani algú va intentar entrar-hi per la porta de cabina...sense èxit, em vaig adonar perquè es vam trobar el pany forçat però funcionava. A una altra autocaravana veïna si que hi van entrar :-( .
John Steinbeck
|
|
|
Bon any!
I tant que em serveix la resposta perque el viatge sera aquest any, prenc nota de tot. Moltes gràcies! D'on no n'hi ha, no en pot rajar
|
|
Hola,
per cert, si el vostre interès va més enllà de Brussel·les tal vegada us pugui interessar les guies USE-IT. Al mateix alberg sempre hem trobat disponibles versions en paper i gratuïta ( DINA3 plegat en format díptic) de diverses ciutats belgues. I si no, la pots buscar i descarregar d'aquí: www.use-it.travel/home Es tracta de guies monotemàtiques per ciutats, fetes per gent de la mateixa ciutat i amb consells i comentaris que no sempre trobaràs a les guies habituals. També, com estan fetes per gent jove i per a gent jove - com nosaltres ![]() Jo, personalment, sempre que volem visitar una ciutat europea miro si n'està disponible, no només tenen ciutats belgues. Salut i encert! PS: tinc pendent enllestir el meu relat de la visita de 2 dies i mig a Brussel·les. A veure si m'hi poso i et passo el link; mentre, si puc ajudar-te, estic a la teva disposició. Foto de la Jeanneke Pis, que ens va fer molta gràcia:
John Steinbeck
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Kabretes
|
|