• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Alsacia Selva Negra 2018 fa 5 anys 1 mes #51156

A veure si amb una mica de paciència faig un petit relat de les vacances....
Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Alsacia Selva Negra 2018 fa 5 anys 1 mes #51157

Estarem esperant!
Mercè & Cia.

Re:Alsacia Selva Negra 2018 fa 5 anys 1 mes #51158

Crispetes !!

Sent from my iPhone using Tapatalk
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Alsacia Selva Negra 2018 fa 5 anys 1 mes #51160

Bon dia!
doncs ja explicaràs, XaviF. Fa temps que no trepitgem el sud d'Alemanya, i el teu relat vindrà de conya.
Jo porto un retard en els meus relats de nassos, estic encallat en la primavera d'enguany. A veure si aquest cap de setmana trobo temps i començo a posar ordre.
Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re:Alsacia Selva Negra 2018 fa 5 anys 1 mes #51162

Agafo lloc!
Per cert, et vaig passar un privat, no sé si l'has llegit. Bàsicament per agraïr que aparquéssiu deixant espai a Triberg, vam poder sortir gràcies a aquest espai!

Enviat des del meu SM-G950F usant Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: XaviF

Re:Alsacia Selva Negra 2018 fa 5 anys 1 mes #51163

Epp Xavi!!!

Vaig veure pero no sabia on contesar-ho. Veien com estaba el parking vaig creure que era el millor, tot i que em vaig quedar ocupant 4 places de cotxes.

A veure si t'animes a escriure un petit relat.

Salut!!

Alsacia Selva Negra 2018 fa 5 anys 1 mes #51164

Ostres...Alsacia i Selva Negra!!!

Un viatge que vàrem fer fa uns anys enrere amb caravana i ens va encantar. Sobretot la part de l'Alsacia, probablement per que teniem menys referències d'ella.

Us vareu acostar fins la Linea Maginot?

Salut !!
One live, live it

Alsacia Selva Negra 2018 fa 5 anys 4 setmanes #51168

PROLEG

Des de l'octubre de l'any passat som propietaris de una bonica autocaravana.

Després de llogar durant 4 anys ens hem decidit i finalment tenim la nostre propia.

Un cop tenim el vehicle comencem a donar-li voltes al lloc on passarem aquestes vacances. El primer pensament es Noruega (sempre ho es), on ja vam estar fa uns anys a la part dels fiords y ens agradaria anar una mica mes amunt. Islàndia també es un dels destins somiats, però encara hem d'agafar confiança amb l'auto nova.

Amb tot aixó comencem a buscar destins mes propers per començar, a mi m'agradaria Eslovenia. A l'Elena no li acaba d'agradar. Poposo Holanda i Bèlgica i ella proposa Alsàcia i Selva Negra, un clàssic del autocaravanisme que acabarà guanyant.

Llegim forces relats trets d'internet i alguna guia que trobo a la biblioteca. Fem un petit resum, però la ruta es força clara i pràcticament tothom fa la mateixa.

Com sempre, el mes de juliol es mes intens a la feina dels que ens agradaría i no ens deixa preparar el viatge com voldríem.

Amb tot aixó, acabem de treballar el divendres dia 3 d'agost, però no podem marxa perquè la Clara, la gran (12 anys) es de campaments i no torna fins el dissabte a la tarda. Després de dormir durant 10 dies en tenda i fent vivac vol dormir un parell de nits al seu llit per recuperar-se. La idea inicial es sortir el dimarts a la tarda, però el dilluns al matí ja no ens podem aguantar i sortim dilluns a tarda. Farem una primera tirada a la tarda i al dia seguent ja intentarem arribar a l'Alsàcia.

Alsacia Selva Negra 2018 fa 5 anys 4 setmanes #51175

Dia 1. Casa-Remoulins (400 kms)

Tot preparat des de fa una parell de dies, hem tingut l'auto endollaa a la corrent perquè la nevera agafi temperatura. Carreguem el menjar i sortim a mitja tarda.

Aquest any aprofitant que tenim un inversor de 800 W, hem incorporat un petit ventilador, així l'aire condicionat de la cabina els arriba millor als nens a la part del darrera.

Fa un parell de setmanes que vam sortir un cap de setmana, ens va fallar la bomba d'aigua. Teníem molt poca pressió d'aigua. La vaig portar a revisar a Montcada, que va ser l'únic lloc que vaig trobar amb tant poc de temps.

Al sortir del dilluns a la tarda circulem amb molta tranquil.litat, sense retencions i sobre les 22 hores arribem a l'àrea de Remoulins per fer nit. Ja la coneixem de l'any passat quan vam anar a Austria.

El problema amb la bomba d'aigua persisteix, em rentat plats amb poca pressió d'aigua, per demà es tema prioritari trobar una solució a aquest problema.

L'àrea no es mes que un pàrquing, però es molt a prop de l'autopista i aixó ens fa perdre poc temps.

Hem arribat tard i no ens ve de gust baixar al riu a mullar-nos els peus, l'any passat els nens inclús es van banyar.
Adjunts:

Alsacia Selva Negra 2018 fa 5 anys 3 setmanes #51176

Dia 2. Remoulins-Besançon (461 kms)

Ens llevem sobre les 8,30 i esmorzem tranquil.lament.

Aprofito per trucar al taller que ens va revisar el tema de l'aigua, però telefònicament no aconsegueixo res de res.

Entro a campercontact hi trobo a uns 16 kilòmetres un concessionari de Burnster, cap allà que anem.

Entro i el senyo no parla anglès ni espanyol i jo francès tampoc, però ens entenem. Surt a mirar-se el tema. Remena una mica al dipòsit d'aigües netes i comença a sortir aigua. Entenc que em diu que fa temps que no el fem servir i que el circuit té aire a l'interior, que mica en mica anirà sortint i ens funcionarà be.

Un cop mig solucionat el problema principal tornem a agafar l'autopista i carretera i manta. Una mica abans de rodejar Lió parem a dinar en una àrea atestada de gent i sense cap ombra. La calor apreta força, estem a 33 graus a fora, però entre l'aire condicionat de la cabina i el ventilador tirant aire cap al darrera anem força be. De cara a un futur comencem a pensar que sería bona idea incorporar un climatitzador Viesa o alguna cosa similar.

Finalment, cap a les 16 hores arribem a Besançon, anem directament al pàrquin d'autocaravanes i paguem el tiquet fins a les 9 de la nit, desprès ja ens salta l'hora a demà al matí.

Ens preparem unes bosses amb aigua i alguna cosa per picar i sortir a descobrir Besançon, estem al costat del riu i tot senguint-lo ens porta fins al centre.

No ens va semblar una ciutat gaire maca, fins i tot diria que estava tot una mica deixat, però vam passar la tarda pels seus carrers fins que va ser hora de tornar cap a l'auto.

Els nostres veins de plaça es una simpàtica parella britànica que venen de tornada de Alsàcia hi ens expliquen coses interesants per anar a veure.

Després de sopar ens acostem al riu per fer alguna foto nocturna i a dormir aviat que demà comença el millor.

Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: nouespai

Alsacia Selva Negra 2018 fa 5 anys 3 setmanes #51177

Segueixo atentament el relat, XaviF.
I aprofito per recordar el que vàrem fer nosaltres fa uns anys, llavors encara amb 'caravana'.

Salut!!
One live, live it
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: XaviF

Alsacia Selva Negra 2018 fa 5 anys 3 setmanes #51191

Ja us he atrapat a Besançon ! Vinga, cap a la Selva Negra !
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Alsacia Selva Negra 2018 fa 5 anys 3 setmanes #51197

més, més , més ........:laugh:
Salut, Kms i República!!!

Alsacia Selva Negra 2018 fa 5 anys 2 setmanes #51204

Una altre que s'ha enganxat al relat. Això vol dir que necessito vacances??? :-P
Mercè & Cia.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Bretanya +

Hem sortit de Montcada i Reixac amb la caravana cap a les 6,50 del matí cap a La Jonquera, Perpignan, Narbonne, Toulouse, Bordeaux i La Rochelle. Som a 7 d'Agost, Llegir més
  • Eslovènia, Bòsnia i Croàcia +

Destí: Eslovènia, Bòsnia i Croàcia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12