Benvingut,
Convidat/da
|
|
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Estarem esperant!
Mercè & Cia.
|
|
Crispetes !!
Sent from my iPhone using Tapatalk 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Bon dia!
doncs ja explicaràs, XaviF. Fa temps que no trepitgem el sud d'Alemanya, i el teu relat vindrà de conya. Jo porto un retard en els meus relats de nassos, estic encallat en la primavera d'enguany. A veure si aquest cap de setmana trobo temps i començo a posar ordre. Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Agafo lloc!
Per cert, et vaig passar un privat, no sé si l'has llegit. Bàsicament per agraïr que aparquéssiu deixant espai a Triberg, vam poder sortir gràcies a aquest espai! Enviat des del meu SM-G950F usant Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: XaviF
|
|
Epp Xavi!!!
Vaig veure pero no sabia on contesar-ho. Veien com estaba el parking vaig creure que era el millor, tot i que em vaig quedar ocupant 4 places de cotxes. A veure si t'animes a escriure un petit relat. Salut!! |
|
Ostres...Alsacia i Selva Negra!!!
Un viatge que vàrem fer fa uns anys enrere amb caravana i ens va encantar. Sobretot la part de l'Alsacia, probablement per que teniem menys referències d'ella. Us vareu acostar fins la Linea Maginot? Salut !! One live, live it
|
|
PROLEG
Des de l'octubre de l'any passat som propietaris de una bonica autocaravana. Després de llogar durant 4 anys ens hem decidit i finalment tenim la nostre propia. Un cop tenim el vehicle comencem a donar-li voltes al lloc on passarem aquestes vacances. El primer pensament es Noruega (sempre ho es), on ja vam estar fa uns anys a la part dels fiords y ens agradaria anar una mica mes amunt. Islàndia també es un dels destins somiats, però encara hem d'agafar confiança amb l'auto nova. Amb tot aixó comencem a buscar destins mes propers per començar, a mi m'agradaria Eslovenia. A l'Elena no li acaba d'agradar. Poposo Holanda i Bèlgica i ella proposa Alsàcia i Selva Negra, un clàssic del autocaravanisme que acabarà guanyant. Llegim forces relats trets d'internet i alguna guia que trobo a la biblioteca. Fem un petit resum, però la ruta es força clara i pràcticament tothom fa la mateixa. Com sempre, el mes de juliol es mes intens a la feina dels que ens agradaría i no ens deixa preparar el viatge com voldríem. Amb tot aixó, acabem de treballar el divendres dia 3 d'agost, però no podem marxa perquè la Clara, la gran (12 anys) es de campaments i no torna fins el dissabte a la tarda. Després de dormir durant 10 dies en tenda i fent vivac vol dormir un parell de nits al seu llit per recuperar-se. La idea inicial es sortir el dimarts a la tarda, però el dilluns al matí ja no ens podem aguantar i sortim dilluns a tarda. Farem una primera tirada a la tarda i al dia seguent ja intentarem arribar a l'Alsàcia. |
|
Dia 1. Casa-Remoulins (400 kms)
Tot preparat des de fa una parell de dies, hem tingut l'auto endollaa a la corrent perquè la nevera agafi temperatura. Carreguem el menjar i sortim a mitja tarda. Aquest any aprofitant que tenim un inversor de 800 W, hem incorporat un petit ventilador, així l'aire condicionat de la cabina els arriba millor als nens a la part del darrera. Fa un parell de setmanes que vam sortir un cap de setmana, ens va fallar la bomba d'aigua. Teníem molt poca pressió d'aigua. La vaig portar a revisar a Montcada, que va ser l'únic lloc que vaig trobar amb tant poc de temps. Al sortir del dilluns a la tarda circulem amb molta tranquil.litat, sense retencions i sobre les 22 hores arribem a l'àrea de Remoulins per fer nit. Ja la coneixem de l'any passat quan vam anar a Austria. El problema amb la bomba d'aigua persisteix, em rentat plats amb poca pressió d'aigua, per demà es tema prioritari trobar una solució a aquest problema. L'àrea no es mes que un pàrquing, però es molt a prop de l'autopista i aixó ens fa perdre poc temps. Hem arribat tard i no ens ve de gust baixar al riu a mullar-nos els peus, l'any passat els nens inclús es van banyar. |
|
Dia 2. Remoulins-Besançon (461 kms)
Ens llevem sobre les 8,30 i esmorzem tranquil.lament. Aprofito per trucar al taller que ens va revisar el tema de l'aigua, però telefònicament no aconsegueixo res de res. Entro a campercontact hi trobo a uns 16 kilòmetres un concessionari de Burnster, cap allà que anem. Entro i el senyo no parla anglès ni espanyol i jo francès tampoc, però ens entenem. Surt a mirar-se el tema. Remena una mica al dipòsit d'aigües netes i comença a sortir aigua. Entenc que em diu que fa temps que no el fem servir i que el circuit té aire a l'interior, que mica en mica anirà sortint i ens funcionarà be. Un cop mig solucionat el problema principal tornem a agafar l'autopista i carretera i manta. Una mica abans de rodejar Lió parem a dinar en una àrea atestada de gent i sense cap ombra. La calor apreta força, estem a 33 graus a fora, però entre l'aire condicionat de la cabina i el ventilador tirant aire cap al darrera anem força be. De cara a un futur comencem a pensar que sería bona idea incorporar un climatitzador Viesa o alguna cosa similar. Finalment, cap a les 16 hores arribem a Besançon, anem directament al pàrquin d'autocaravanes i paguem el tiquet fins a les 9 de la nit, desprès ja ens salta l'hora a demà al matí. Ens preparem unes bosses amb aigua i alguna cosa per picar i sortir a descobrir Besançon, estem al costat del riu i tot senguint-lo ens porta fins al centre. No ens va semblar una ciutat gaire maca, fins i tot diria que estava tot una mica deixat, però vam passar la tarda pels seus carrers fins que va ser hora de tornar cap a l'auto. Els nostres veins de plaça es una simpàtica parella britànica que venen de tornada de Alsàcia hi ens expliquen coses interesants per anar a veure. Després de sopar ens acostem al riu per fer alguna foto nocturna i a dormir aviat que demà comença el millor.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: nouespai
|
|
Segueixo atentament el relat, XaviF.
I aprofito per recordar el que vàrem fer nosaltres fa uns anys, llavors encara amb 'caravana'. Salut!! One live, live it
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: XaviF
|
|
Ja us he atrapat a Besançon ! Vinga, cap a la Selva Negra !
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
més, més , més ........
![]() Salut, Kms i República!!!
|
|
Una altre que s'ha enganxat al relat. Això vol dir que necessito vacances???
![]() Mercè & Cia.
|