|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola!
Som a Bilbao i, de camí a casa ens agradaria parar als Monegres, sense desviar-nos gaire de la ruta. La idea era para en un lloc maco per fer fotos. Teniu algun suggeriment, companys? Per pernoctar, potser parem a Lleida. Tinc entès que hi ha una àrea d'AC. La coneixeu? Gràcies i bones vacances a tothom! La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog d'escapades i viatges. casetasobrerodes.blogspot.com |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Per dormir t aconsello l’àrea d’Aitona tots els serveis gratuïts i força tranquil la de Lleida es privada de un concessionari i queda fora, jo visitaria Fraga i el pantà de Mequinenza
Bon viatge Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk |
|
|
Bona tarda!
segur faig tard, però vaja si pot ajudar: -De Monegros, ni idea. Idea peregrina: ara bé, si busques fotos de llocs àrids les Bárdenas Reales ( Navarra i una mica d'Aragó) són una aposta segura. Segons la ruta que vulguis fer de Bilbao a CAT, pot estar dins :-D . I atenció a les nits estrellades...inoblidables. Anècdota: crec que allà vaig veure per 1a vegada la ISS solcant el cel, una passada. - Àrea a Lleida: només conec la de l'àrea de serveis Lleida a l'autopista AP2, en ambdós sentits crec recordar. Fa temps que no hi paro. Altres opcions que conec, camí de BCN: Calaf i Cervera, a peu de C25 i A2, respectivament. I ja està. I feliç tornada. Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|
|
Nosaltres intentem fer parada a Olite, però és Navarra, i per tornar de Bilbao per la via ràpida no hi passeu.
Però a les Bardenas Reales si que hi hem dormit, però ens va endisar uns quants kms, per pistes per poder passar una nit tranquil·la. Prop de LLeide hi ha l'aera de Guisona amb pernocata gratuita i serveis, és una mica sorollosa pel tràfic de camions i cotxes que hi ha, però és segura. Bon viatge, Salut, Kms i República!!!
|
|
|
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per enric72.
|