• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Selva Negra fa 3 anys 2 mesos #51046

Bé, ha costat decidir, però finalment divendres marxem, dues setmanes, cap a la Selva Negra.
Hauríem d'haver-ho decidit abans, perquè ara no queden entrades per Bregenz :(
Però ja tinc un mapa amb bastants punts marcats. Pobles, salts d'aigua, alguna atracció... s'accepta qualsevol idea.

Pujant farem parada a les gorges de la Fou. Visita i seguim. La segona nit, de camí, només dormir on poguem per arribar ja a Alemanya.
Per allà encara no hem definit recorregut.
Possiblement arribem al castell de Neuschwanstein, intentant dormir a prop i matinant molt per poder aparcar al P2 i pujar a peu al pont (Marienbrücke) i veure el castell per fora (per dins no cal).

Com que jo ja estic de vacances, aniré acabant la ruta abans de divendres.

Enviat des del meu SM-G950F usant Tapatalk

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Selva Negra fa 3 anys 2 mesos #51047

El museu de la Hymer a Bad Waldsee és xulo, no sé com us cau.
I el Königsee és espectacular (tampoc sé com us cau)

Sent from my iPhone using Tapatalk
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:Selva Negra fa 3 anys 2 mesos #51049

Gràcies, Eva (evidentment he repassat relats, i el teu em va fer incloure el museu :) )
Königssee cau ja massa a l'est, la idea seria Hohenschwangau pel castell (bé, castells, però EL castell és el què és) i Zugspitze, com a límit.

Selva Negra fa 3 anys 2 mesos #51051

Mira també les façanes pintades de Garmisch, a veure si us poden interessar.

No us queden massa lluny.

Jo no ho duia al rutòmetre i ni ens hi vam aturar tot i creuar Garmisch ... snif

2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Last edit: per EvaV.

Re:Selva Negra fa 3 anys 2 mesos #51052

Aquest corrector... Després ho miro :)

Selva Negra fa 3 anys 2 mesos #51053

Xavi_ZixxeR va escriure: Possiblement arribem al castell de Neuschwanstein, intentant dormir a prop i matinant molt per poder aparcar al P2 i pujar a peu al pont (Marienbrücke) i veure el castell per fora (per dins no cal).

Ben cert, Xavi_ZixxeR,
El castell per dins és bastant prescindible i t'estalvies unes hores de cua importants.

Salut !!
One live, live it

Re:Selva Negra fa 3 anys 2 mesos #51054

EvaV va escriure: I el Königsee és espectacular (tampoc sé com us cau)

Bones...
I tant que és espectacular!!!
Königsee i Obersee just al darrera.
Des de Selva Negra depenent de la ruta a voler fer si queda força retirat. Nosaltres i vàrem anar des d'Áustria.

Salut !!
One live, live it

Selva Negra fa 3 anys 2 mesos #51059

Bon dia!
jo d'aquella banda d'Alemanya recordo dues etapes:

- Donauquelle, el naixement del Danubi: és una petita font visitable. Està situada a tocar d'un coll que marca la divisòria d'aigües del continent: a una banda les aigües del Rhin que van a buscar l'Atlàntic, a l'altra les del Danubi que aniran a buscar el Mar Negre.
- a Friedrichshafen, a la riba del Bodensee, està la Museu Zeppelin, el dels dirigibles. Em va agradar molt. Està situat en l'antiga estació d'embarcament dels passatgers.

Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Selva Negra fa 3 anys 2 mesos #51064

Gràcies, MarceCRN. Donauquelle ja el teníem marcat. Prenc nota del museu, no el tenia marcat i si podem l'inclourem, em sembla interessant.

Re:Selva Negra fa 3 anys 2 mesos #51066

Bona tarde per afegir:
Brewery Fierling GmbH carrer gerberau 46 fabrica de cervesa a Friburg amb bona Terrassa i música
Dins de Suïssa pero tocan selva negra tens les catarates de Rhin i al costat dins d’Alemanya Stein am Rein.
Ull am les Green Zones i el tiket
Suposo que els tindràs pero per si de cas
Schonachbachs i Triberg
Salutacions

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Re:Selva Negra fa 3 anys 2 mesos #51068

Gràcies. Investigo els que no tenia controlats.

Les green zones... amb això potser hem badat...
si no entrem a cap ciutat, no apliquen, no? Només hem estat Freiburg, i vam aparcar en un àrea a les afores... la resta del viatge no inclou cap ciutat gran.

Selva Negra fa 3 anys 2 mesos #51069

Estic pensant que potser una bona manera de veure Neuschwanstein seria anar a aparcar al telefèric de Tegelberg, pujar en telefèric, i baixar caminant des de Tegelberg fins Marienbrücke... tornar a la base del telefèric, des del castell, sobre el mapa és un moment. Menys de 2 km a peu.

Selva Negra fa 3 anys 2 mesos #51070

Ni idea, nosaltres hi anàvem en cotxe i no vam poder aparcar, hi havia molt tros de carretera d'accés amb circulació en retenció. Una gentada, vaja. Potser arribant-hi des de dalt sigui més tranquil ?

Last edit: per EvaV.

Selva Negra fa 3 anys 2 mesos #51071

Segurament. Per casualitat, diumenge fan la cursa (corrents) que puja el desnivell que les persones normals fan en telefèic. El Jan i jo la farem, i la resta pujarà còmodament. Un cop acabem, i ens rentem i canviem, baixarem tots per darrere fins el pont. A veure com surt...

Re:Selva Negra fa 3 anys 2 mesos #51072

Sou unes màquines !!! Doncs gaudiu i expliqueu-nos-ho

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12