Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bé, ha costat decidir, però finalment divendres marxem, dues setmanes, cap a la Selva Negra.
Hauríem d'haver-ho decidit abans, perquè ara no queden entrades per Bregenz ![]() Però ja tinc un mapa amb bastants punts marcats. Pobles, salts d'aigua, alguna atracció... s'accepta qualsevol idea. Pujant farem parada a les gorges de la Fou. Visita i seguim. La segona nit, de camí, només dormir on poguem per arribar ja a Alemanya. Per allà encara no hem definit recorregut. Possiblement arribem al castell de Neuschwanstein, intentant dormir a prop i matinant molt per poder aparcar al P2 i pujar a peu al pont (Marienbrücke) i veure el castell per fora (per dins no cal). Com que jo ja estic de vacances, aniré acabant la ruta abans de divendres. Enviat des del meu SM-G950F usant Tapatalk |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
El museu de la Hymer a Bad Waldsee és xulo, no sé com us cau.
I el Königsee és espectacular (tampoc sé com us cau) Sent from my iPhone using Tapatalk 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Gràcies, Eva (evidentment he repassat relats, i el teu em va fer incloure el museu
![]() Königssee cau ja massa a l'est, la idea seria Hohenschwangau pel castell (bé, castells, però EL castell és el què és) i Zugspitze, com a límit. Enviat des del meu SM-G950F usant Tapatalk |
|
Mira també les façanes pintades de Garmisch, a veure si us poden interessar.
No us queden massa lluny. Jo no ho duia al rutòmetre i ni ens hi vam aturar tot i creuar Garmisch ... snif Sent from my iPhone using Tapatalk 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per EvaV.
|
|
Aquest corrector... Després ho miro
![]() Enviat des del meu SM-G950F usant Tapatalk |
|
Ben cert, Xavi_ZixxeR, El castell per dins és bastant prescindible i t'estalvies unes hores de cua importants. Salut !! One live, live it
|
|
Bones... I tant que és espectacular!!! Königsee i Obersee just al darrera. Des de Selva Negra depenent de la ruta a voler fer si queda força retirat. Nosaltres i vàrem anar des d'Áustria. Salut !! One live, live it
|
|
Bon dia!
jo d'aquella banda d'Alemanya recordo dues etapes: - Donauquelle, el naixement del Danubi: és una petita font visitable. Està situada a tocar d'un coll que marca la divisòria d'aigües del continent: a una banda les aigües del Rhin que van a buscar l'Atlàntic, a l'altra les del Danubi que aniran a buscar el Mar Negre. - a Friedrichshafen, a la riba del Bodensee, està la Museu Zeppelin, el dels dirigibles. Em va agradar molt. Està situat en l'antiga estació d'embarcament dels passatgers. Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Gràcies, MarceCRN. Donauquelle ja el teníem marcat. Prenc nota del museu, no el tenia marcat i si podem l'inclourem, em sembla interessant.
|
|
Bona tarde per afegir:
Brewery Fierling GmbH carrer gerberau 46 fabrica de cervesa a Friburg amb bona Terrassa i música Dins de Suïssa pero tocan selva negra tens les catarates de Rhin i al costat dins d’Alemanya Stein am Rein. Ull am les Green Zones i el tiket Suposo que els tindràs pero per si de cas Schonachbachs i Triberg Salutacions Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk |
|
Gràcies. Investigo els que no tenia controlats.
Les green zones... amb això potser hem badat... si no entrem a cap ciutat, no apliquen, no? Només hem estat Freiburg, i vam aparcar en un àrea a les afores... la resta del viatge no inclou cap ciutat gran. |
|
Estic pensant que potser una bona manera de veure Neuschwanstein seria anar a aparcar al telefèric de Tegelberg, pujar en telefèric, i baixar caminant des de Tegelberg fins Marienbrücke... tornar a la base del telefèric, des del castell, sobre el mapa és un moment. Menys de 2 km a peu.
|
|
Ni idea, nosaltres hi anàvem en cotxe i no vam poder aparcar, hi havia molt tros de carretera d'accés amb circulació en retenció. Una gentada, vaja. Potser arribant-hi des de dalt sigui més tranquil ?
Sent from my iPhone using Tapatalk 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per EvaV.
|
|
Segurament. Per casualitat, diumenge fan la cursa (corrents) que puja el desnivell que les persones normals fan en telefèic. El Jan i jo la farem, i la resta pujarà còmodament. Un cop acabem, i ens rentem i canviem, baixarem tots per darrere fins el pont. A veure com surt...
|
|
Sou unes màquines !!! Doncs gaudiu i expliqueu-nos-ho
Sent from my iPhone using Tapatalk 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|