|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Doncs com que no hem pogut arribar a la Terra Alta, pel fort vent que hem trobat baixant, farem l'única alternativa.
Dimecres 27: El primer pla que fem de camí cap al nord, és passar la resta del dia per Girona, dormir-hi, anar demà dijous a Olot a començar la Via Verda (com l'any passat), dormir a Anglès (també com l'any passat), divendres fer Anglès-Girona, portar l'auto a Girona, anar al circ de Nadal (només hem trobat entrades de preu raonable per divendres), i dissabte fer Girona-Sant Feliu de Guíxols. Anem doncs a dormir a l'àrea del parking Vayreda (www.parkingvayredaladevesa.com/ca/). L'entrada, com indica a la web a l'apartat corresponent, es fa pel passatge Masseguer. Hi posa tres preus però sempre ens han cobrat 10 euros (i la nostra AC fa uns 7.35m). Fem la passejada de rigor, berenem una crêpe al Crepdequè, reservem per sopar més crêpes (o galettes) a La Vedette... gaudim Girona, que és preciosa. A darrera hora, canviem de plans. Intentarem fer Olot-Girona en un sol dia (el Marc, amb 11 anys i bici nova, creiem que podrà sense problemes), i per tant pujarem en bus deixant l'auto a l'àrea. Dijous 28: Ens llevem a les 8, i després d'un bon esmorzar i preparar-ho tot, anem a buscar el bus (Teisa) cap a Olot. Volem agafar el de les 9:30. Si coneixeu l'estació de bus de Girona des de fa temps... ja no hi és. Anem justos de temps, i hem de córrer... ara està al costat oposat de la de tren, i soterrada. (goo.gl/maps/kD5qHGz14Sy). Ens ho xiva un estranger que surt de l'estació de tren, i la creuem tan ràpid com podem! Baixem, i a la zona de taquilles, preguntem. Ens diuen que queden 2 minuts i no l'agafem. Quines poques ganes d'ajudar... ni ens diuen l'andana. Decidim provar-ho, i en sortir a les andanes, veiem quina és la nostra, i correm cap allà... És posar les bicis al maleter i arrencar! Cost, 7.25€ per persona. Durada, 1h 30. La línia que va seguint la via verda és la que indica "per Amer" (n'hi ha una per Banyoles però triga més i no va paral·lela a la via verda com la que agafem sempre). Des del parking Vayreda fins l'estació de bus són 5 min escassos, pel carril bici que va per sota la via del tren (spoiler: demà descobreixo que hi ha un camí més directe...) A les 11 arribem a Olot, segons el previst.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Xavi_ZixxeR.
|
|
Es va de luxe, en bus. 1h 30 de recorregut
Olot-Girona, 59.5 km fets, en 7h. escasses. A les 11 arribàvem a Olot, hem fet un cafè, i hem començat. Per cert, sortint de l'estació del bus, cal agafar un carreró que surt de davant, aparentment sense sortida. Ja he penjat el track al final. El recorregut, molt xulo. Sobre tot la primera part. Hem dinat, com comença a ser tradició, a l'estació de Sant Feliu de Pallerols, el Marc recordava l'entrepà de bacó de l'any passat... i està tot molt bó. 21 eur 2 plats combinats, entrepà, i 3 cafès (no, el Marc no en beu, jo en prenc 2 :D) A les 18:00 arribàvem a l'autocaravana. Força fresqueta però ben abrigats, bé. Afegeixo els tracks (dos, perquè se m'ha tancat el primer tram en parar a fer el cafè a Bescanó): ca.wikiloc.com/rutes-bicicleta-de-carretera/olot-olot-21736032 ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?pic=rutes-bicicleta-de-carret...no&id=21736743&rd=ca Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk |
|
|
|
Hola!
En prenem nota. Vejam si t'animes a publicar-la al teu blog
|
|
Last edit: per enric72.
|
|
Las bicicletes les heu tingut que empaquetar? O tal com anaven
Enviat des de el mòbil |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
No he pensat a fer fotos... tal qual, horitzontals, al maleter del bus. Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk
|
|
|
Ostres molt xulo, que bo. Felicitats per el relat, amb sembla que puc ensumar els cafès. Gràcies per publicar i compartir.
Salut LLUÍS DE CANET |
|
|
Bé, ja hem acabat!
Hem començat cap a les 9:30, ja posaré la ruta, però carril bici fins la via verda, pràcticament. En un moment sortíem de Girona. Avui, 42 km en 3h 20, quasi sense parar (un parell de parades a treure'ns roba, que fa un dua espatarrant, i una a menjar un mini-entrepà). Final a Sant Feliu. Hem dinat molt bé a un lloc a la plaça on hi ha el mercat, ja posaré més info. Menú de 16 euros, a una taula sota els arcs, a tocar de les bicis. Finalment, 5 min de pedalar fins l'estació autobusos, i agafar el Teisa a Girona (6.10€ per cap). Bicis al maleter, altre cop sense desmuntar-ne res. Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk |
|
|
|
|
|
|
Bones!
aquesta via em sona :-D !. Al juny vam fer un tram d'aquesta via, entre Amer i Bonmatí, molt guapo i tranquil , amb vistes guapes al Ter. En el nostre cas vam pernoctar al costat de l'antiga estació d'Amer, a peu de la via verda, vaja: I en aquell moment vaig descobrir aquest pdf de la via verda, força complert / 4 Mb, 40 pàg.), que em va ajudar a escollir el tram i que tal vegada pugui interessar a algun altre. És aquest: www.viesverdes.cat/biblioteca/items/1498/Fullet_2012_-_castellC3A0.pdf Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Xavi_ZixxeR, vinya
|
|
Last edit: per MarceCRN.
|
|
Quins bons records m’ha portat el teu relat. Fa uns anys vaig fer la Via Verda des de Ripoll fins a Sant Feliu de Guixols.
Uns anys més tard, amb els nens, vam fer el tram Olot - Bescanó. És una experiència molt recomanable !!! Sent from my iPhone using Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Xavi_ZixxeR
|
|