• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Bulgària (Per feina) fa 8 anys 7 mesos #49871

• vinya
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Lluís de Canet
  • Missatges: 159
  • Gràcies rebudes: 26
Bon día, tinc ganes de explicar una mica la meva experiència del viatge a Bulgària. Concretament a Sofia, la capital de Bulgària.
Primer de tot dir que vaig anar amb avió, 3 hores. Són més de 2300 km per carretera.
La moneda és el "LEV " però si la busquem surt las sigles "BGN ". Per tindran una referència, seria 1 euro = 1'90 LEV.
El nivell de vida és més econòmic que el de Catalunya. La sensació que tens és extranya. Potser una postguerra?
Lo primer, agafar un taxi. Ja tens que preguntat quan valdrà, per no tenir sorpreses.
Ortodoxos, cristians i musulmans, són las religions més nombroses de país. (Posaré algunes fotos de las iglesias que són molt impressionants)
També fred, a las 13:00 -6 . Tenen una hora més que a Catalunya.
Al passeja veurem coses relacionades amb el nazisme. Llibres, gabinets, barrets, roba etc. Impressiona una mica, per què no està amagat. Tot al contrari.
Una cultura per descobrir. Però per el meu pare, sense la autocaravana. Jo no aniria amb la autocaravana per precaució. És el meu pare.

LLUÍS DE CANET

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Bulgària (Per feina) fa 8 anys 7 mesos #49875

Hola!
Nosaltres hi vam ser fa un 6 anys, sense auto (condueixen una mica salvatgement). Vam visitar Sofia i llavors vam llogar un cotxe i vam creuar tot el país per estar uns dies a la platja, a Sozopol, destí força popular a la costa de Mar Negre. Finalment van llogar una caseta a les muntanyes Pirin, crec q es deien, a un poblet a una horeta de la frontera turca (12 habitants) anomenat Selo Kosovo. Aquest darrer poblet us el recomano molt, ja q l'entorn és molt bonic. El poble va ser reconstruït amb fons de la UE i el regenta un matrimoni molt simpàtic que també porten el restaurant del poble i van restaurar algunes cases, seguint l'arquitectura tradicional, que lloguen als turistes. Si teniu ocasió mireu-ne fotos per internet. Un gran lloc per desconnectar!

Enviat des del meu PRA-LX1 usant Tapatalk

La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
casetasobrerodes.blogspot.com
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12