Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola!
Estem pensant en fer una sortida per caminar per algun camí de ronda de la Costa Brava. N'hi ha diversos, pel que he pogut veure. Voldria preguntar-vos si n'heu fet i quin us ha agradat més. També m'agradaria saber si hi heu pernoctat a prop amb l'autocaravana (àrea/càmping/carrer). Moltes gràcies! |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Jo no, Enric, però també estaré al cas, he vist algunes fotos darrerament, i alguna vegada, sense anar-hi en autocaravana he fet el tros de S'Agaró fins a Sa Conca, i és molt xulo !
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Bona tarda, Enric.
Jo he fet alguns trams de camí de ronda de la Costa Brava. Em guio, normalment, pel llibre Passejades per la Costa Brava, camins de ronda i camins litorals, de Teresa Marquès ( Guies Pòrtic, de Enciclopèdia Catalana ). Com bè diu l'EvaV, el tram Platja de Sant Pol a s'Agaró fins a sa Conca, ès magnífic. Pel que fa a pernoctar, si no ès en plena temporada alta es poden trovar bons llocs. Darrerament varem pernoctar a Llafranc ( 41,895576 / 3,194982 ), prop del Far de Sant Sebastià. Joan Vives.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: enric72
|
|
Joan, els fars m'encanten, crec que al de Sant Sebastià hi ha un hotel i hi vam fer nit.
S'hi pot dormir a prop en autocaravana? 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Eva :
Sí, hi ha un hotel/restaurant juntament a les restes d'un poblat ibèric ben restaurat. A 30 metres hi ha un aparcament de terra on no hi vaig veure cap rètol de prohibició per autocaravanes, però hi unes antenes que espanten. Per això vam baixar a pernoctar a Llafranc. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per JVL.
|
|
Hola a tots!
Moltes gràcies. Miraré aquest lloc de pernocta que dieu! Abans no s'ompli tot de turistes és el moment de visitar aquestes cales tan maques! Una abraçada a tots! |
|
Hola Enric,nosaltres hem fet els trams de Cala Montgo a Sant Martí d'Empúries i també el de Cala Montgo fins a les Illes Medes.Sempre amb l'auto.
Abans no hi havia problema fora de temporada per aparcar l'auto a qualsevol carrer de Cala Montgo ,però últimament s'està complicant. De totes formes al Càmping resort Illa Mateua accepten la targeta accis i la nit amb llum 2 persones i tos els serveis surt per uns 17 euros.El càmping està molt be. Sempre hem fet anada i tornada a peu,per tant son caminades llargues.Es poden escurçar,no cal anar directament a les Medes i parar a cala Joiosa.Depen de cada un. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|