• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

15 dies sol, amb bici,per frança fa 8 anys 11 mesos #48582

bon día.

Soc de Terrassa (Barcelona) tinc 45 anys i estic separat, algo molt normal avui en día, tinc els meus fills la primera quincena d´agost pero la segona estic sol i he pensat no quedarme a casa, ni suplicar a ningú.

Tinc la meva caseta amb rodes i m´han vaig amb la meva ac i bicicleta per França.

La primera quincena marxare a las Landes (Arcachon) pero la segona no tinc clar a on anar, estic pensan en un lloc per poder veure pobles macos, bicicleta, etc

Mai he fet un viatge sol i sera la meva primera experiencia.

Si algu va sol igual que jo, podriem fer una quedada de un día .

Gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 dies sol, amb bici,per frança fa 8 anys 10 mesos #48595

Doncs no podries estar en millor lloc que la bahia D'arcachon per anar amb bicicleta.Les Landas es un paradis per les dues rodes,milers de km enllacen pobles i ciutats en carril bicicleta,per pobles amb més o menys encant,però genials per banyar-te,menjar i perque no,fer coneixences.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: samjon

15 dies sol, amb bici,per frança fa 8 anys 10 mesos #48596

Moltes gracies.
tinc moltes ganes de agafar aquestes vacances, ja he estat varios cops i es una zona com tu dius increible per anar en bici.

et desitjo tambe unas molt bones vacances.

gracies....

15 dies sol, amb bici,per frança fa 8 anys 10 mesos #48597

Jepi,doncs justament nosaltres voliem buscar un desti a França per estar 4 o 5 dies, aquesta zona d´Arcachon no la coneixem, saps d´algun camping que estigui be i que ens poguem moure amb la bici, merci.

15 dies sol, amb bici,per frança fa 8 anys 10 mesos #48600

hola.

perdona pero no tinc ni idea, sempre he vingut amb autocaravana, pero segur que si miras trobaras molts.

bones vacances.

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • Albi i retalls de l'Aveyron +

Teníamos 3 destinos claros para este viaje: Albi, Millau y Roquefort. Salimos el viernes por la tarde, sin mucha prisa, del parking sobre las 6.30. Encontramos bastante retención, lo que Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • La Franja i el Maestrat +

Sortim de Martorelles (Mollet) i agafem  l’AP-7 en direcció Tarragona. Ens desviem cap a Reus, per la N-420 passem per Móra i Gandesa. A Gandesa fem la primera parada. Cal Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12