• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Una altra opció per acampar fa 12 anys 10 mesos #47498

Tal vegada ja coneixeu aquesta modalitat de passar la nit, a mi m’ha arribat aquesta setmana: des de fa 1-2 anys hi ha una iniciativa estesa per Europa i la resta del món , on particulars ofereixen el seu jardí de casa com a terreny d’acampada als campistes de tota mena, per uns preus i serveis prefixats amb cada hoste.

La iniciativa està molt estesa a França, i aquí trobareu el web , per si us interessa.
Salut!!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Una altra opció per acampar fa 12 anys 10 mesos #47501

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Però et deixen aparcar l'autocaravana al jardí, o és per tendes només ??
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Una altra opció per acampar fa 12 anys 10 mesos #47502

segons he pogut veure hi ha locs que nomes pots plantar-hi la tenda, pero n'hi ha que si que hi pots entrar amb l'ac, pero tambe he vist que hi ha algun lloc que deu ni do lo car que es.
es una opcio a tenir en compte

Una altra opció per acampar fa 12 anys 10 mesos #47504

Hola, jo pel que he vist hi ha de tot: que acceptem cv, ac o tendes. Des de la meva òptica (autocaravanista) veig la seva possible utilitat com trobar un lloc per fer nit , fent ruta, per zones de pernocta lliure molt difícil, com per exemple una zona turística molt densa ( la Côte Azur?). Les tarifes suposo que dependrà de l'entorn, encara que estan per sobre de qualsevol àrea d'autocaravanes que jo hagi conegut. Tal vegada comparat amb les tarifes de càmping siguin més interessants.
Salut!!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • República Txeca +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12