Benvingut,
Convidat/da
|
|
El proper estiu volem viatjar a Escòcia amb el nostre cotxe i la nostra caravana, que en conjunt medeixen 11 metres i mig. El nostre pla de viatge dins de Gran Bretanya comença a Kingston Upon Hull i continua per York, Hexham, Edinburg, Pass of Killiencrankie, Inverness, Gairloch, Drunadrochit, Sligachan (Skye Island), Balloch, Glasgow, Penrith i Kingston Upon altre cop.
Si algú ha transitat per les carreteres de les zones esmentades m'agradaria m'informés sobre si la circulació amb caravana és factible tenint en compte les mides del conjunt tractor-remolc. Naturalment em refereixo a les carreteres que no siguin les vies principals.He sentit parlar molt de les carreteres amb una sola via i amb zones de creuament. N'hi ha moltes? És gaire complicat? Hi ha molta circulació durant els mesos de juliol i agost? Restaré molt agraït per les informacions rebudes respecte a les que consulto com també a les que em pogueu aportar i que em puguin ser d'interès ![]() Moltes gràcies. Josep Fàbregas |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola, Josep,
Vam estar per les Highlands escoceses, costa oest, a l'estiu del 2011. El viatge ens va encantar. Al càmping d'Oban hi havia moltes caravanes, per suposat a les carreteres principals d'Escòcia no tens problemes. A les carreteres menys importants, les que són d'un sol carril, normalment també hi podràs circular, sense ficar-te a llocs complicats, com al port de Bealach na Ba a Applecross, on ja hi ha cartells que prohibeixen el pas a les caravanes. Veureu que tothom condueix amb tranquil.litat, hi ha molts passing places, i normalment el que ve de cara s'atura de seguida que et veu, encara que entremig potser hi hagi un o dos altres passing places (no apuren). És a dir, que penso que ho disfrutareu molt ! Edito per afegir que si et pot se d'utilitat, trobaràs el nostre relat aquí: totcamping.cat/images/stories/Relats_pdf/Escocia_2011_EvaV.pdf No et puc dir massa res de la resta de l'itinerari, ja que vam travessar Anglaterra per autopista. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per EvaV.
|
|
Bones, companys!
josepfabregas, vas anar finalment a Escòcia aquest estiu passat? Sí es així, com vas veure el tema de circular amb cotxe + caravana? És que si a la meva parella li donen els dies de vacances que ha demanat, anirem a Escòcia. EvaV, el teu relat ja me l'he llegit varies vegades. M'agrada molt com fas els relats. Són impecables. Salutacions! Enviat des del meu GT-I9300 usant Tapatalk |
|
codriver, doncs a veure si en josepfabregas ens explica la seva experiència, que us podrà anar bé.
I gràcies pels elogis al relat !!! Escòcia és un lloc preciós pels amants de la natura tranquil.la i solitària, especialment a les illes, però també a altres racons de les Highlands. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: codriver
|
|
Codriver, com be va dir l´Eva al seu moment, no tindras problemes per les carreteres ni pels angçlessos. Son molt educats condiunt.
Nosaltres vam estar al 2012 i quan ens veien (anem amb ac) no apuraven per apartar-se, s´aturaven al primer passing place que tenien fins que passavem. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: codriver
|