|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
hola a tots.
ja fa quasi un any que en l´apartat de noticies, va sortir aquest titular. " nou camping a bot ". Aquest cap de setmana he pogut estar a fer nit. He de dir que per les autocaravanes està molt be, no hi ha fixes, i es ideal per un cap de setmana en bici. La via verda passa pel costat, i la zona te unes molt bones vistes. L´amo del camping també te ac, i es molt agradable. Les parceles casi totes son aptes per ac de mes de 7 mt com la nostra , son parceles molt grans que no costa res aparcar. Nosaltres a la que tinguem un cap de setmana de temps amb sol i sense vent, tornarem a fer un tros de la via verda amb els nens. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bon dia,
és bo saber-ho; i més per aquest racó de Catalunya que té molt a oferir als visitats i que a mi m'agrada molt. Saps si tenen web?, és per xafardejar una mica , veure instal·lacions, tarifes, etc. Salutacions,
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
|
Sí que tenen web; és
aquesta
. Té molt bona pinta, i realment està en un entorn privilegiat. Això sí: no hi aneu per la carretera que enllaça directament Bot amb Prat de Comte. És estreta, amb molts revolts i amb uns estimballs que et xuclen els ulls; jo m'hi vaig trobar ficat amb l'autocaravana, i encara de tant en tant hi tinc malsons.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per JTC.
|
|
Es a tant sols 10 km de gandesa, i la carretera esta normal. Es circula correctament.
Llastima que son tres hores desde el maresme. Pero es un lloc que val la pena, si ha sobre aprofites per visitar corbera d´ebre amb les ruines del poble vell, o el castell de miravet, que es pot pujar amb ac, tot i que ho vaig preguntar primer perque no ho veia clar. |
|