• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Terres de l'Ebre, a l'hivern; recomanable. fa 10 anys 6 mesos #47057

Bon dia,
ja hem tornat del pont de la puríssima constitució i ha estat fantàstic. Hem estat per les terres de l’Ebre en el sentit més ample del terme geogràfic: Cartoixa d’Scala Dei, Gandesa, La Fatarella i l’impressionant Delta que ens ha regalat una sortida del sol magnífica i un cel nítid, només tacat pel centenar d’aus que aquests dies el visiten.

Només un punt fosc: al Trabucador, una caputxina Moncayo Mediterraneo veïna, tenia oberta l’aixeta de les aigües grises, regalimant l’aigua bruta sobre la sorra i vaig haver de cridar-li l’atenció...una llàstima ( per no dir un delicte mediambiental).

Bé, ja hem tornat, amb sobrecàrrega de cítrics i oli i amb la promesa de tornar aviat. Només ens ha faltat comprar algun vi de la Terra Alta...això per a la propera visita.

Salutacions,
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per MarceCRN.

Re: Terres de l'Ebre, a l'hivern; recomanable. fa 10 anys 5 mesos #47058

Moltes gràcies per fer-nos partícips de la vostra escapada per Terres de l’Ebre. És una zona que ens agrada molt i que possiblement visitarem de nou molt aviat.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Terres de l'Ebre, a l'hivern; recomanable. fa 10 anys 5 mesos #47059

És una magnifica zona,.. nosaltres ja hi hem anat 5 vegades en el temps... pernocta als Muntells (darrera l'escola) hi ha zona de buidatge i aigua neta i per poder dormir,... fer un arròs al costat del mar a les Cases d'Alcanar... en fi,... inclòs treure rodes de dins la sorra (com si fóssim al Sahara) :whistle: quin ensurt!!!
Definitivament, nosaltres hi tornarem una sisena vegada... :woohoo:

Re: Terres de l'Ebre, a l'hivern; recomanable. fa 10 anys 5 mesos #47061

A la platja del trabucador no crec que triguin molt a posar limitacions a totes les persones en general, aquest estiu semblava mes un assentament de persones que una platja on la gent va a prendre el sol.
Pel que fa al nostre col·lectiu hem d'extremar el nostre comportament en parcs naturals.
l'últim dia estava tan bruta, que vaig agafar un parell de borses i amb guants em vaig dedicar a recollir una mica d'escombraries, un gra de sorra en el desert, però em va fer sentir bé.
Quina pena que un lloc tan bonic no siguem capaços de cuidar.

Re: Terres de l'Ebre, a l'hivern; recomanable. fa 10 anys 5 mesos #47062

com molt be diu l'anunciat, es un bon lloc per anar-hi a l'hivern, nosaltres només hi hem estat una vegada i ens va agradar molt, el nostre problema es que ens queda una mica lluny, més de 200 kms

Re: Terres de l'Ebre, a l'hivern; recomanable. fa 10 anys 5 mesos #47063

Gràcies Marce es un plaer saber llocs on anar i pernoctar.Sempre respectant el nostre col.lectiu al màxim les mesures mediomabientals. Una abrçada .Salutacions a tots.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12