Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bon dia,
ja hem tornat del pont de la puríssima constitució i ha estat fantàstic. Hem estat per les terres de l’Ebre en el sentit més ample del terme geogràfic: Cartoixa d’Scala Dei, Gandesa, La Fatarella i l’impressionant Delta que ens ha regalat una sortida del sol magnífica i un cel nítid, només tacat pel centenar d’aus que aquests dies el visiten. Només un punt fosc: al Trabucador, una caputxina Moncayo Mediterraneo veïna, tenia oberta l’aixeta de les aigües grises, regalimant l’aigua bruta sobre la sorra i vaig haver de cridar-li l’atenció...una llàstima ( per no dir un delicte mediambiental). Bé, ja hem tornat, amb sobrecàrrega de cítrics i oli i amb la promesa de tornar aviat. Només ens ha faltat comprar algun vi de la Terra Alta...això per a la propera visita. Salutacions,
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|
|
Moltes gràcies per fer-nos partícips de la vostra escapada per Terres de l’Ebre. És una zona que ens agrada molt i que possiblement visitarem de nou molt aviat.
Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
És una magnifica zona,.. nosaltres ja hi hem anat 5 vegades en el temps... pernocta als Muntells (darrera l'escola) hi ha zona de buidatge i aigua neta i per poder dormir,... fer un arròs al costat del mar a les Cases d'Alcanar... en fi,... inclòs treure rodes de dins la sorra (com si fóssim al Sahara)
![]() Definitivament, nosaltres hi tornarem una sisena vegada... ![]() |
|
A la platja del trabucador no crec que triguin molt a posar limitacions a totes les persones en general, aquest estiu semblava mes un assentament de persones que una platja on la gent va a prendre el sol.
Pel que fa al nostre col·lectiu hem d'extremar el nostre comportament en parcs naturals. l'últim dia estava tan bruta, que vaig agafar un parell de borses i amb guants em vaig dedicar a recollir una mica d'escombraries, un gra de sorra en el desert, però em va fer sentir bé. Quina pena que un lloc tan bonic no siguem capaços de cuidar. |
|
com molt be diu l'anunciat, es un bon lloc per anar-hi a l'hivern, nosaltres només hi hem estat una vegada i ens va agradar molt, el nostre problema es que ens queda una mica lluny, més de 200 kms
|
|
Gràcies Marce es un plaer saber llocs on anar i pernoctar.Sempre respectant el nostre col.lectiu al màxim les mesures mediomabientals. Una abrçada .Salutacions a tots.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|