• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

PERATALLADA - FORALLAC fa 13 anys 10 mesos #46938

Hola!
Veiem que la setmana que bé hi ha la Fira Medieval de Peratallada. Algú hi ha anat mai? Pel que veiem al web té bona pinta...
Com que som nous en el món de l'AC us voliem demanar si sabeu a on podriem para (ja sigui a dins o fora camping, millor però si és en camping).

Gràcies!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: PERATALLADA - FORALLAC fa 13 anys 10 mesos #46939

Bon dia nuriafdavid i benvinguts al món de l'autocaravana.
Sobre la Fira de Peretallada no puc donar-te informació, no hem anat mai.
Sobre Peretallada, que el poble és molt maco i fàcilment descobrireu d'on li ve el nom. Peretallada ben mereix dedicar-li un matí o una tarda, al marge de la fira.
I sobre pernoctar, nosaltres ho vam fer en el pàrquing de superfície al costat del poble, fa un temps:



-Peratallada: pàrquing de terra i enjardinat, situat a l'altra riba de la riera, Foto 16. Amb lavabos, una font i parc infantil. Sembla ser que en temporada turística cobren uns 2-3 euros per dia.

Més informació en : elmonperlafinestra.blogspot.com.es/2008/05/escapada-30-uns-d...per-girona-maig.html

Sobre càmpings, no tinc ni idea per aquesta banda de Girona.

Salutacions i bon cap de setmana.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: PERATALLADA - FORALLAC fa 13 anys 9 mesos #46940

Moltes gràcies Marce!!!! Ens ha sigut de molt ajut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: PERATALLADA - FORALLAC fa 13 anys 9 mesos #46942

Hola Nuria, David i familia !!!

Com molt be os comenta en MarceCRN, es pot pernoctar en l'aparcament de terra que hi ha a l'entrada de Peratallada; Abans era de pagament (3 0 4 € tot el dia),actualment no se quina tarifa aplican, però no crec que sigui molt més.

Nosaltres si que hem estat a la Fira Medieval, i ens va agradar molt: els carres estan tots guarnits, fan moltes actuacions pels carrers durasnt tot el cap de setmasna i a més hi han oltes paradetes de productes cassolans (coques, formatges, embutits, etc) molt i molt bons.
Ens vàrem trobar algunes AC que com nosaltres van fer nit al parking, molt tranquils i sense cap ensurt.

Una abraçada molt forta !!!
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

  • Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

  • Ruta per Alemanya +

    ...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • Gran Bretanya +

    A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • Alguns Alps Suissos +

    ...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • Normandia i Puy du Fou +

    Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí