• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

ANDORRA fa 10 anys 7 mesos #46829

• mesquiu
  • Avatar de mesquiu Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Els nostres viatges a:
  • Missatges: 84
  • Gràcies rebudes: 0
M'agradaria passar uns dies a Andorra, algú em pot dir llocs on estacionar i on passar la nit?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: ANDORRA fa 10 anys 7 mesos #46834

El lloc es al RIVER, es la segona gran superfície que et trobes a la entrada. El àrea AC està senyalitzada i tens que donar la volta en la mateixa benzinera.
una salutació.
Joan Bta.

Re: ANDORRA fa 10 anys 7 mesos #46835

• mesquiu
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Els nostres viatges a:
Gràcies. Algú a pernoctar en algun dels pàrquings de les estacions d'esquí ?

Re: ANDORRA fa 10 anys 7 mesos #46836

Nosaltres vam pernoctar en Ordino-Alcalis sense cap problema. I vam anar i a veure el llacs de Trista nia. Val la pena anar i. Veure aigua de la font que i ha al costat del llac es tota una experiència. Està mes freda que l'aigua dels glaçons.
una salutació.
Joan Bta.

Re: ANDORRA fa 10 anys 7 mesos #46844

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Nosaltres aquests dies estem / hem estat pernoctant sense cap pega i molt plans als següents pk:

River, buidar i omplir tot
Grau Roig
Soldeu
El Tarter
Pal
Arcalís ( dalt de tot ) per anar al llacs. Aprofito per comentar que vam anar pel camí fàcil, baixant a peu uns 300 metres de l'aparcament de l'auto i no vam anar pel camí que surt darrera del restaurant que és més perillós pels nens, sobretot.

També a La Massana, direcció a Pal, a uns 500 metres després de passar el telecabina hi ha un aparcament a mà esquerra on hem dinat i on no hi ha d'haver cap pega per pernoctar ( hi ha presa d'aigua )

Hem agafat aigua i buidat en una benzinera Repsol d'Encamp i hem buidat el wc també a l'àrea d'Encamp, al costat del telecabina. Hi ha una pujada molt curta i dreta que el "menda" no va voler pujar i deixar el cul de l'auto allà i vaig aparcar i pujar a peu.

Al Pas de la Casa estava tot ple a vessar i vam passar de llarg.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: ANDORRA fa 10 anys 6 mesos #46850

Hola, per els que aneu a Andorra i busqueu lloc per pernoctar sense problemes teniu una gran area al pas de la casa, la particular del River i a la parroquia d´Encamp, pero no es la de la carretera que comenta en Nouespai que es casi imposible entrar per la pendent i cop dalt no hi ha espai per maniobrar. Si no una area que hi ha al centre del poble,baixant a ma esquerre, darrera d' un aparcament per cotxes a peu de carrer es puja una rampa, normalment hi aparquen els autobusos, hi ha un punt de servei al final del aparcament, el parquinq es de pagament, uns 15 € de 12 a 24 hores, cal agafar el tiquet pero la primera mitjhora es de franc, suficient si nomes vols fer el servei, aixo si has de passar per la caixa de baix a validar i compte al entrar per que es estret.

Per altre banda als pq. de les pistes no solen posar problemes.
Salutacions,

Re: ANDORRA fa 10 anys 6 mesos #46851

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Ja hem tornat i haig de rectificar i ampliar una informació.

Al pk de soldeu no s'hi pot passar per alçada, és subterrani, em vaig equivocar. Només al del Tarter, entre Soldeu i Canillo.

També entre El Tarter i Soldeu hi ha un espai gran, pujant a mà esquerra, a tocar d'on comença la carretera -i el sender- a la Vall d'Incles.

Re: ANDORRA fa 10 anys 6 mesos #46864

Hola Nouespai, al parquing de la vall d' incles vem passar una nit nosaltres sols ja que el dia seguent teniem una excursio prevista fins els llacs, pero a la segona nit, que ja erem una colla d' autos, va venir la policia local hi ens va dir que en aquell parquing no ens podiem quedar i menys a dormir que teniem que marxar al parquing del tarter o al area del pas de la casa.

Re: ANDORRA fa 10 anys 6 mesos #46865

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Quina barra! I quina raó us van donar ?
No hi havia cap senyal, ni legal ni il·legal ?

Jo no vaig tenir cap problema però vaig fer una denúncia a l'oficina de Turisme de Canillo protestant per la limitació d'alçada -amb barres- en alguns espais d'aparcament de la població.
Em van dir que les havien posat després de veure el comportament incívic d'alguns autocaravanistes. Enlloc de facilitar les coses s'estimen més de complicar-les.

Re: ANDORRA fa 10 anys 6 mesos #46866

• mesquiu
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Els nostres viatges a:
Gràcies a tots per les vostres contribucions.

Finalment, hem optat per pernoctar a l'estació d'Ordino, a dalt de tot, i a l'estació de Grau Roig. En ambdós casos sense cap problema.

Re: ANDORRA fa 10 anys 6 mesos #46869

No hi cap senyal nomes la p de parquin de fet es el aparcament per pujar a la vall d ´incles per que tallen la carretera, de fet la primera nit nosaltres sols, al mati eren tres i al retornar al cap vespre eren unes 8 Autos, totes ben estacionades i el bateria, menys un camper que estaba entrevessat i tot obert per que estaven sopan, pero al final de un aparcament que es molt gran. Suposo que al veure tant moviment els veins van donar un toque a la poli local. No se que van dir exactament per que nosaltres erem a voltar per el poble, i al arribar sortia la policia i ens es van limitar informar-nos, i els veins ja estavem sortin i ens van dir que teniem que marxar. Es indignant pero despres de tot el dia, amb els nens per sopar i per tot plegat vem marxar.
De fet tot i que semblaba que els indicis erem mes bons i les declaracions de turisme semblavem mes favorables, la fobia per les autos a Andorra es nota, En els parquings de pagament limitats fins les 12 de la nit, per que tinguis temps de anar a Caldea, Sopar, comprar pero a dormir fora, a les 12 menys 5 els polis donant voltes per els parquings, si ocupes mes espai d´una plaça ens alguns no et deixen entrar en un altre ens van deixar una nota que nomes ocupesim una plaça o ens cobrarien per dues. Al sortir del pk, mentre els ocupans es posaben cinturons, jo el GPS, etc. ens vem para en una cantonada sense transit van passar els municipals i no ens van multar pero ens va clavar una broca del 10.
De jove anava a andorra cada 15 dies, pero ara els camviare l´slogan (El pais dels pirineus, gaudeix-lo) per Vine, Gasta i Marxa. Andorra no gracies. Els gastare a Catalunya o sud de frança.
Salutacions

Re: ANDORRA fa 10 anys 6 mesos #46870

Perdona pero l'expresió: ens clavar una broca del 10, que vol dir
Salutacions

Last edit: per Jofranc.

Re: ANDORRA fa 10 anys 6 mesos #46871

Jofranc ha escrit:

Perdona pero l'expresió: ens clavar una broca del 10, que vol dir
Salutacions

Perdo, he volgut dir una BRONCA del 10 (del 1 al 10). Reconec que estaba en un mal lloc, pero es que amb l' auto la majoria de carrers d´andorra es fa petits i estrets i vaig parar un moment en una cantonada sensa circulacio. Crec que La policia tenia un mal moment.
Salutacions

Re: ANDORRA fa 10 anys 6 mesos #46873

Prenc nota dels llocs pels quals vau passar i pernoctar (inclús amb bornes) sense problemes..Andorra no l'hem trepitjat amb ac, de moment.
Teniu coordenades dels llocs?

Salutacions! :)
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: ANDORRA fa 10 anys 6 mesos #46874

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
iogui ha escrit:

Prenc nota dels llocs pels quals vau passar i pernoctar (inclús amb bornes) sense problemes..Andorra no l'hem trepitjat amb ac, de moment.
Teniu coordenades dels llocs?

Salutacions! :)

Jo no les vaig agafar, però no estan amagats i crec que són molt fàcils de veure des de la carretera general.
Si necessites algun aclariment m'ho dius

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12