Benvingut,
Convidat/da
|
|
M'agradaria passar uns dies a Andorra, algú em pot dir llocs on estacionar i on passar la nit?
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
El lloc es al RIVER, es la segona gran superfície que et trobes a la entrada. El àrea AC està senyalitzada i tens que donar la volta en la mateixa benzinera.
una salutació. Joan Bta.
|
|
Gràcies. Algú a pernoctar en algun dels pàrquings de les estacions d'esquí ?
|
|
Nosaltres vam pernoctar en Ordino-Alcalis sense cap problema. I vam anar i a veure el llacs de Trista nia. Val la pena anar i. Veure aigua de la font que i ha al costat del llac es tota una experiència. Està mes freda que l'aigua dels glaçons.
una salutació. Joan Bta.
|
|
Nosaltres aquests dies estem / hem estat pernoctant sense cap pega i molt plans als següents pk:
River, buidar i omplir tot Grau Roig Soldeu El Tarter Pal Arcalís ( dalt de tot ) per anar al llacs. Aprofito per comentar que vam anar pel camí fàcil, baixant a peu uns 300 metres de l'aparcament de l'auto i no vam anar pel camí que surt darrera del restaurant que és més perillós pels nens, sobretot. També a La Massana, direcció a Pal, a uns 500 metres després de passar el telecabina hi ha un aparcament a mà esquerra on hem dinat i on no hi ha d'haver cap pega per pernoctar ( hi ha presa d'aigua ) Hem agafat aigua i buidat en una benzinera Repsol d'Encamp i hem buidat el wc també a l'àrea d'Encamp, al costat del telecabina. Hi ha una pujada molt curta i dreta que el "menda" no va voler pujar i deixar el cul de l'auto allà i vaig aparcar i pujar a peu. Al Pas de la Casa estava tot ple a vessar i vam passar de llarg. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Hola, per els que aneu a Andorra i busqueu lloc per pernoctar sense problemes teniu una gran area al pas de la casa, la particular del River i a la parroquia d´Encamp, pero no es la de la carretera que comenta en Nouespai que es casi imposible entrar per la pendent i cop dalt no hi ha espai per maniobrar. Si no una area que hi ha al centre del poble,baixant a ma esquerre, darrera d' un aparcament per cotxes a peu de carrer es puja una rampa, normalment hi aparquen els autobusos, hi ha un punt de servei al final del aparcament, el parquinq es de pagament, uns 15 € de 12 a 24 hores, cal agafar el tiquet pero la primera mitjhora es de franc, suficient si nomes vols fer el servei, aixo si has de passar per la caixa de baix a validar i compte al entrar per que es estret.
Per altre banda als pq. de les pistes no solen posar problemes. Salutacions, |
|
Ja hem tornat i haig de rectificar i ampliar una informació.
Al pk de soldeu no s'hi pot passar per alçada, és subterrani, em vaig equivocar. Només al del Tarter, entre Soldeu i Canillo. També entre El Tarter i Soldeu hi ha un espai gran, pujant a mà esquerra, a tocar d'on comença la carretera -i el sender- a la Vall d'Incles. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Hola Nouespai, al parquing de la vall d' incles vem passar una nit nosaltres sols ja que el dia seguent teniem una excursio prevista fins els llacs, pero a la segona nit, que ja erem una colla d' autos, va venir la policia local hi ens va dir que en aquell parquing no ens podiem quedar i menys a dormir que teniem que marxar al parquing del tarter o al area del pas de la casa.
|
|
Quina barra! I quina raó us van donar ?
No hi havia cap senyal, ni legal ni il·legal ? Jo no vaig tenir cap problema però vaig fer una denúncia a l'oficina de Turisme de Canillo protestant per la limitació d'alçada -amb barres- en alguns espais d'aparcament de la població. Em van dir que les havien posat després de veure el comportament incívic d'alguns autocaravanistes. Enlloc de facilitar les coses s'estimen més de complicar-les. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Gràcies a tots per les vostres contribucions.
Finalment, hem optat per pernoctar a l'estació d'Ordino, a dalt de tot, i a l'estació de Grau Roig. En ambdós casos sense cap problema. |
|
No hi cap senyal nomes la p de parquin de fet es el aparcament per pujar a la vall d ´incles per que tallen la carretera, de fet la primera nit nosaltres sols, al mati eren tres i al retornar al cap vespre eren unes 8 Autos, totes ben estacionades i el bateria, menys un camper que estaba entrevessat i tot obert per que estaven sopan, pero al final de un aparcament que es molt gran. Suposo que al veure tant moviment els veins van donar un toque a la poli local. No se que van dir exactament per que nosaltres erem a voltar per el poble, i al arribar sortia la policia i ens es van limitar informar-nos, i els veins ja estavem sortin i ens van dir que teniem que marxar. Es indignant pero despres de tot el dia, amb els nens per sopar i per tot plegat vem marxar.
De fet tot i que semblaba que els indicis erem mes bons i les declaracions de turisme semblavem mes favorables, la fobia per les autos a Andorra es nota, En els parquings de pagament limitats fins les 12 de la nit, per que tinguis temps de anar a Caldea, Sopar, comprar pero a dormir fora, a les 12 menys 5 els polis donant voltes per els parquings, si ocupes mes espai d´una plaça ens alguns no et deixen entrar en un altre ens van deixar una nota que nomes ocupesim una plaça o ens cobrarien per dues. Al sortir del pk, mentre els ocupans es posaben cinturons, jo el GPS, etc. ens vem para en una cantonada sense transit van passar els municipals i no ens van multar pero ens va clavar una broca del 10. De jove anava a andorra cada 15 dies, pero ara els camviare l´slogan (El pais dels pirineus, gaudeix-lo) per Vine, Gasta i Marxa. Andorra no gracies. Els gastare a Catalunya o sud de frança. Salutacions |
|
Perdona pero l'expresió: ens clavar una broca del 10, que vol dir
Salutacions |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Jofranc.
|
|
Jofranc ha escrit:
Perdo, he volgut dir una BRONCA del 10 (del 1 al 10). Reconec que estaba en un mal lloc, pero es que amb l' auto la majoria de carrers d´andorra es fa petits i estrets i vaig parar un moment en una cantonada sensa circulacio. Crec que La policia tenia un mal moment. Salutacions |
|
Prenc nota dels llocs pels quals vau passar i pernoctar (inclús amb bornes) sense problemes..Andorra no l'hem trepitjat amb ac, de moment.
Teniu coordenades dels llocs? Salutacions! ![]() La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
iogui ha escrit:
Jo no les vaig agafar, però no estan amagats i crec que són molt fàcils de veure des de la carretera general. Si necessites algun aclariment m'ho dius Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|