• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Obligació de circular per França amb alcoholímetre fa 11 anys 9 mesos #46802

Segons informa la DGT d'Espanya a la seva web, per circular per França a partir de l'1 de juliol, és imprescindible dur un alcoholímetre homologat al vehicle.
Ja se que per alguns serà tard aquesta notícia i estaran viatjant, però la mesura de moment és a títol informatiu fins el 1 de novembre que es sancionarà a qui no el dugui en el moment d'un control d'alcoholemia.
Veure la Nota de Premsa de la DGT: www.dgt.es/was6/portal/contenidos/documentos/prensa_campanas...otasDePrensa0182.pdf

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Obligació de circular per França amb alcoholímetre fa 11 anys 9 mesos #46803

Molt util el tema de ethylotest

Tenir en compte que a d'aparèixer la certificacio NF i vigilar la data de caducitat.

Re: Obligació de circular per França amb alcoholímetre fa 11 anys 9 mesos #46804

la foto no puc penjarla, exedeix el 800 pixels.

Neus!!!! Help me

Last edit: per mar-mar.

Re: Obligació de circular per França amb alcoholímetre fa 11 anys 9 mesos #46805

Vaig a intertar-ho !!!
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
Adjunts:

Re: Obligació de circular per França amb alcoholímetre fa 11 anys 9 mesos #46806

Nosaltres en vam comprar un com aquest:
Adjunts:

Re: Obligació de circular per França amb alcoholímetre fa 11 anys 9 mesos #46807

Gracies Neus.

Que bonic, també els hi ha mes economics d'un sol us

Re: Obligació de circular per França amb alcoholímetre fa 11 anys 9 mesos #46808

Ja se que n'hi han d'un sol ús, però aquest quant et va costar i on el vas comprar (super, farmàcia,...)

Re: Obligació de circular per França amb alcoholímetre fa 11 anys 9 mesos #46811

adolf ha escrit:

Ja se que n'hi han d'un sol ús, però aquest quant et va costar i on el vas comprar (super, farmàcia,...)

Adolf, el vam comprar a El Corte Inglés:

www.elcorteingles.es/tienda/electronica/browse/productDetail...oryId=999.1297856354

Salutacions

Last edit: per Neus.

Re: Obligació de circular per França amb alcoholímetre fa 11 anys 9 mesos #46812

adolf ha escrit:

Adolf, el vam comprar a El Corte Inglés:

Salutacions

Re: Obligació de circular per França amb alcoholímetre fa 11 anys 9 mesos #46813

Adolf, l'alcoholímetre el varem comprar a El Corte Inglés:

Salutacions

Re: Obligació de circular per França amb alcoholímetre fa 11 anys 9 mesos #46818

Ostres Neus, que no hi as posat res de res i jo també vull saber a hon las comprat i que t'ha costat....
:-P
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Re: Obligació de circular per França amb alcoholímetre fa 11 anys 9 mesos #46819

He escrit 3 cops un missatge per respondre a l'Adolf, però el tex no ha volgut sortir :ohmy: Ara ho intentaré de nou :

El vaig comprar a El Corte Inglés i el seu cost va ser d'uns 35 €

Salutacions

Re: Obligació de circular per França amb alcoholímetre fa 11 anys 9 mesos #46821

Per que no surt el que escric ???

Re: Obligació de circular per França amb alcoholímetre fa 11 anys 9 mesos #46822

Jeje,ara di que t'hta sortit
Gràcies
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Re: Obligació de circular per França amb alcoholímetre fa 11 anys 9 mesos #46833

Ostres, grácies per la info. El diumenge marxo a frança i no sabia on trucar. Un company de feina que es francés m'havia dit que fins al novembre no començaven a sancionar. O sigui, si em paran i no el tinc només m'havisaran oi??? De totes maneres miraré d'aproparme al corte inglés o algún puesto a mirar-n´he un.

Gràcies!!!

Re: Obligació de circular per França amb alcoholímetre fa 11 anys 9 mesos #46849

jo el vaig voler comprar entrant a França i amb vam dir que no cal fins el novembre, doncs vaig trevessar el pais anant i tornant i no m'han dit res

Re: Obligació de circular per França amb alcoholímetre fa 11 anys 8 mesos #46854

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1810
  • Gràcies rebudes: 46
Em sembla del tot absurd fer-ho obligatori.
Això no és com una armilla o un triangle que no saps quin dia tindràs una avaria i pots utilitzar-ho.
I si no beus mai abans de conduir per a què carai és necessari?
Per mi com si baixen el límit a 0,00..., però fer gastar diners em sembla una estupidesa.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Obligació de circular per França amb alcoholímetre fa 11 anys 8 mesos #46856

estic totalment d'acord, fa m'es de 30 anys que dono voltes pel pais vei i encara no m'han fet bufar mai, penso que el que conduexi begut el tidrian de tancar uns dies i posar-li una multa grossa

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• La Vall de Camprodón +

Vam decidir passar el dia fora i vam triar La Vall de Camprodon, doncs la muntanya sempre és maca. Són les 8 del matií quan sortim de Prats, direcció St. Llegir més
  • Alcalà de Henares +

Destí: Alcalá de Henares Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12