Benvingut,
Convidat/da
|
|
Segons informa la DGT d'Espanya a la seva web, per circular per França a partir de l'1 de juliol, és imprescindible dur un alcoholímetre homologat al vehicle.
Ja se que per alguns serà tard aquesta notícia i estaran viatjant, però la mesura de moment és a títol informatiu fins el 1 de novembre que es sancionarà a qui no el dugui en el moment d'un control d'alcoholemia. Veure la Nota de Premsa de la DGT: www.dgt.es/was6/portal/contenidos/documentos/prensa_campanas...otasDePrensa0182.pdf |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Molt util el tema de ethylotest
Tenir en compte que a d'aparèixer la certificacio NF i vigilar la data de caducitat. |
|
la foto no puc penjarla, exedeix el 800 pixels.
Neus!!!! Help me |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per mar-mar.
|
|
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
|
Gracies Neus.
Que bonic, també els hi ha mes economics d'un sol us |
|
Ja se que n'hi han d'un sol ús, però aquest quant et va costar i on el vas comprar (super, farmàcia,...)
|
|
adolf ha escrit:
Adolf, el vam comprar a El Corte Inglés: www.elcorteingles.es/tienda/electronica/browse/productDetail...oryId=999.1297856354 Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Last edit: per Neus.
|
|
adolf ha escrit:
Adolf, el vam comprar a El Corte Inglés: Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Adolf, l'alcoholímetre el varem comprar a El Corte Inglés:
Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Ostres Neus, que no hi as posat res de res i jo també vull saber a hon las comprat i que t'ha costat....
![]() Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
|
|
He escrit 3 cops un missatge per respondre a l'Adolf, però el tex no ha volgut sortir
![]() El vaig comprar a El Corte Inglés i el seu cost va ser d'uns 35 € Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Per que no surt el que escric ???
|
|
Jeje,ara di que t'hta sortit
Gràcies Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
|
|
Ostres, grácies per la info. El diumenge marxo a frança i no sabia on trucar. Un company de feina que es francés m'havia dit que fins al novembre no començaven a sancionar. O sigui, si em paran i no el tinc només m'havisaran oi??? De totes maneres miraré d'aproparme al corte inglés o algún puesto a mirar-n´he un.
Gràcies!!! |
|
jo el vaig voler comprar entrant a França i amb vam dir que no cal fins el novembre, doncs vaig trevessar el pais anant i tornant i no m'han dit res
|
|
Em sembla del tot absurd fer-ho obligatori.
Això no és com una armilla o un triangle que no saps quin dia tindràs una avaria i pots utilitzar-ho. I si no beus mai abans de conduir per a què carai és necessari? Per mi com si baixen el límit a 0,00..., però fer gastar diners em sembla una estupidesa. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
estic totalment d'acord, fa m'es de 30 anys que dono voltes pel pais vei i encara no m'han fet bufar mai, penso que el que conduexi begut el tidrian de tancar uns dies i posar-li una multa grossa
|