• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

NOU BLOG fa 10 anys 10 mesos #46703

• mesquiu
  • Avatar de mesquiu Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Els nostres viatges a:
  • Missatges: 84
  • Gràcies rebudes: 0
Finalment ens hem decidit a publicar els nostres viatges. De mica en mica els anirem pujant, però hores d'ara ja n'hi ha uns quants. Si els voleu llegir els trobareu a: totsrodant.blogspot.com.es

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: NOU BLOG fa 10 anys 10 mesos #46704

He donat una ullada, i sembla molt interesant. Ja l´anirem seguint, pero, un dubte, com ho feu per anar 7 a la ac. Es legal?
Jo el màxim que he conegut, son una famila de manresa que tenen 4 fills, i ja semblava un caos. De totes formes, felicitats. Això si que te merit.

Re: NOU BLOG fa 10 anys 10 mesos #46705

També he passat un moment pel vostre blog i he quedat impressionada pel que m'imagino que són hores i hores de treball. El tindré en compte !
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: NOU BLOG fa 10 anys 10 mesos #46707

Hola mesquiu !!!

Jo també he donat una ullada al vostre bloc i l'he trobat molt bonic e intersesant. Amb tanta canalla a casa, d'ont treieu el temps per escriure'l ???

A partit d'ara, ja ens podràs anar informant dels tots els nous relats que hi pnjis, doncs els seguirem atentament.

Salutacions i gràcies !!!
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: NOU BLOG fa 10 anys 10 mesos #46709

Hola:

Os felicito por la iniciativa, pues se lo complicado que es buscar horas libres para llevar a buen termino el blog.

Me quito el sombrero pues nosotros somos 4 y el tiempo libre no abunda mucho, así que con 7...

Os animo a que sigais con esta idea para que los demás tengamos también ideas de que visitar.

Saludos
Miss viajes: lofini.blogspot.com/

Re: NOU BLOG fa 10 anys 10 mesos #46710

• mesquiu
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Els nostres viatges a:
Responent a les vostres preguntes, us diré que l'AC que duem és gran i té 8 places (2 cabina + 6 habitacle)i per a conduir-la vaig treure'm el carnet de camió, ja que excedia de pes pel B1. En quan al temps per escriure, estones durant les vacances (sobretot apunts per a recordar) i èpoques de bonança emocional i inspiració a casa després per la dedicació necessària. Els texts dels viatges estan tots fets des de fa temps, bé només em queda enllestir el de l'estiu de l'any passat a la Bretanya francesa. Ara, és la meva companya qui s'ha decidit a fer el blog, més com a hobby que una altra cosa i mica en mica anirà afegint la resta de viatges. Per cert, ens fa il·lusió que la primera impressió us sigui positiva. Gràcies.

Re: NOU BLOG fa 10 anys 10 mesos #46713

Jo també he donat una ullada al vostre blog i el trobo molt interesant. Quand afegiu mes relats avisar al forum, per poguer anar llegin

Re: NOU BLOG fa 10 anys 10 mesos #46722

Bona tarda
i molt guapo el bloc i segur que moltes famílies amb canalla ( o sense) el trobaran inspirador.
Us felicito per la iniciativa i a més en català, cosa que l’afegeix un plus ja que costa trobar relats i experiències en català, i s’agraeix.
I felicitats també pel vostre torpede d’autocaravana ( 8 places!!!) , amb tota la gent que hi aneu m’imagino que tindreu duplicats els dipòsits d’aigua i tetfor, oi? ...o no.
Doncs això, enhorabona! .
Per cert, un avantatge del bloc: ajuda a l’autor a superar la síndrome d’abstinència quan no pot sortir amb l’autocaravana...al menys a mi em passa ;-) .
Salutacions i que feu molts viatges per omplir el bloc.
Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: NOU BLOG fa 10 anys 10 mesos #46723

• mesquiu
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Els nostres viatges a:
Us informo que hem penjat un nou relat, Nadal a Alsàcia. Esperem que us agradi.

Re: NOU BLOG fa 10 anys 10 mesos #46726

Li he fet una ullada (ho sento, el temps no em dóna per més aquests dies) i m'ha cridat l'atenció que també va ser en un viatge als mercats de Nadal de l'Alsàcia, que ens vam aturar a fer nit a Perouges.

I tenim pendent Hauterives, des que fa molt de temps en van parlar en Conrad i l'echobelly. I se m'habia oblidat i tot ...El vostre relat m'ha refrescat la memòria.

Vés a saber si anant o en tornant de Suïssa hi fem una visita !
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: NOU BLOG fa 10 anys 10 mesos #46730

Hola:

A mi el de la Alsacia, me ha traido muchos recuerdo agradables de cuando fuimos, en aquella época fue sin Ac, pues para entonces no teniamos, así que es un tema pendiente para realizar con autocaravana.

También he leido el de Italia, y me has dado idea para la próxima semana santa, es que en verano hace mucha calor por esos lugares. Así que lo propondré a la familia.

Ahora te voy a dar una idea yo. Creo que sería buena idea que al final de tus intervenciones en el foro apareciera la dirección de tu blog, es una manera de hacer también propaganda de el. Si no sabes como se hace te explico:

Edita tu perfil, y en la meva info del perfil, aparece hacia abajo una ventana donde dice "signatura", allí pones la dirección del blog. Y te aparecerá como me aparece a mi.

Saludos
Saludos
Miss viajes: lofini.blogspot.com/

Re: NOU BLOG fa 10 anys 10 mesos #46732

• mesquiu
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Els nostres viatges a:
Gràcies a tots per les vostres aportacions. Lofini, ho tindré en compte i intentaré fer-ho.

Lofini s'ha avançat, ahir a la nit vam penjar "ITÀLIA, Setmana Santa".

Au, a gaudir que són quatre dies.

Re: NOU BLOG fa 10 anys 10 mesos #46734

... Crec que has fet trampa :laugh: :laugh: :laugh: !!!
Si no recordo mal·lament, quan vas possar l'enllaç del teu blog fa quasi 6 dies, el fons era un altre, però aquest també és molt vistòs.

Gràcies de nou...

Re: NOU BLOG fa 10 anys 9 mesos #46753

Clicant el teu blog desde la firma amb diu: direccion no valida

Re: NOU BLOG fa 10 anys 9 mesos #46755

Maria, a la firma surten : que soón els que no permeten obrir l'enllaç directament.

totsrodant.blogspot.com.es/

Re: NOU BLOG fa 10 anys 9 mesos #46758

Neus, el blog de la lofini si que es pot obrir, pero el de mesquiu no.

Re: NOU BLOG fa 10 anys 9 mesos #46764

mar-mar ha escrit:

Neus, el blog de la lofini si que es pot obrir, pero el de mesquiu no.

Tens raó Maria: l'enllaç de la firma d'en Mesquiu no està ben posat. L'enviaré un MP per avisar-lo.

Salutacions

Re: NOU BLOG fa 10 anys 9 mesos #46765

• mesquiu
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Els nostres viatges a:
Mirem de posar-hi remei.

Gràcies.

Re: NOU BLOG fa 10 anys 9 mesos #46772

• mesquiu
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Els nostres viatges a:
Crec que ja està arreglat !!!

Gràcies per llegir-nos.

Re: NOU BLOG fa 10 anys 9 mesos #46773

• mesquiu
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Els nostres viatges a:
DONCS encara NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Pirineus francesos +

El més ràpid per anar al Circ de Gavarnie és entrar per Viella o per Bielsa. Nosaltres volíem veure el Port de Puymorens, hi tenim bon record, així que vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12