• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

camping aprop de llinars del valles fa 10 anys 10 mesos #46693

Bones,

Busquen un camping per anar amb els nens per la primera setmana de setembre aprop de llinars, ja que la meva dona treballa al mati i jo entreno al vespre. La intenció es anar amb la ac i fer els viatges amb cotxe. Busquem un camping amb piscina i apropp de la platja per la zona de Canet per proximitat. Algu hem pot ajudar?

Gràcies

Nulaqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: camping aprop de llinars del valles fa 10 anys 10 mesos #46696

Bones!!! Jo acabo de començar, o sigui que tampoc tinc gaires referencies. Peró jo he estat al Camping Bon Repós , situat entre Calella i Santa Susana. He anat a l'agost fa uns anys i van bastants giris i tenen un zonda de discoteques a prop. Pero més o menys es correcte i s'esta bé.

PD: A Sant Pol de Mar ni ha un altre pero no hi he anat.

Apa Salut!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Bretanya +

Hem sortit de Montcada i Reixac amb la caravana cap a les 6,50 del matí cap a La Jonquera, Perpignan, Narbonne, Toulouse, Bordeaux i La Rochelle. Som a 7 d'Agost, Llegir més
  • Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • Albacete +

Destí: Albacete Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Baix Empordà, pobles amb encant +

Vam anar a la comarca gironina del Baix Empordà, amb l'autocaravana, amb la intenció de visitar uns pobles, encara que petits, encantadors, que deixen un grat record en la memòria Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12