• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Que fareu per Sant Joan ??? fa 10 anys 11 mesos #46512

La berbena ja s’acosta i encara ningú a dit que farà per Sant Joan ...

...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per Neus.

Re: Que fareu per Sant Joan ??? fa 10 anys 11 mesos #46528

Donsc nosaltres farem com l´any pasat, ens portarem a uns amics dels xicots i , amb altres amics, anirem a un càmping de platja. Ens tocarà anar també amb el cotexe per portar el joven. Es el que toca ara.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Que fareu per Sant Joan ??? fa 10 anys 11 mesos #46529

Nosaltres, també volíem fer platja, però finalment hem decidit anar fins el Pla de Barrès. Ens acompanyaran l’Adrià i l’Eli. Conduirà el meu gendre, i farà practiques per quan se,n vagin de vacances a Alemanya.

Re: Que fareu per Sant Joan ??? fa 10 anys 11 mesos #46532

Neus, segur que allà dormireu fresquets!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Que fareu per Sant Joan ??? fa 10 anys 11 mesos #46535

A nosaltres ens toca anar a La Pobla de Segur, el poble del meu marit. Que fa diesss que no veig a la família!
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: Que fareu per Sant Joan ??? fa 10 anys 11 mesos #46536

matrix ha escrit:

Neus, segur que allà dormireu fresquets!!

És el que intentarem ...

... una mica de relax i fresqueta a l'hora de dormir !!!

Re: Que fareu per Sant Joan ??? fa 10 anys 11 mesos #46608

Bon dia!!!!

Per tots aquells que encara no sapigueu que fer (si és que queda algú) us proposo una revetlla amb cercavila de foc.

Jo hi participo amb el Drac del meu poble, Sant Quintí de Mediona, en Quintifoc .

Fins aviat,

Jordi

Re: Que fareu per Sant Joan ??? fa 10 anys 11 mesos #46610

Trainival, Moltes gràcies per l'informacio !!!

Aquest any ja hem fet tard, però ho tindrem en compte per les futures verbenes.

Salutacions

Re: Que fareu per Sant Joan ??? fa 10 anys 11 mesos #46611

Bon dia!!
i quina enveja als qui passeu la nit de Sant Joan en alguna pernocta sota les estrelles o a peu de platja, sentint les onades.

Doncs nosaltres enguany ens quedem a casa per celebrar la revetlla de Sant Joan d’una manera clàssica i molt entretinguda: aquest any , per primera vegada, a la tarda participarem en la celebració de l'arribada de la Flama del Canigó a Cornellà i acabarem la nit en la revetlla que muntem a l’esplai on van els meus fills.

Per cert, no coneixia gaire allò de la Flama i m’he trobat amb una bonica tradició (11setembre.omnium.cat/www/flamadelcanigo/ca/que-es.html ) , que aglutina moltes persones i entitats de tot arreu.

Salutacions i que tingueu una bona revetlla ... i aneu amb compte que m’han dit que és una nit màgica i mai se sap on ni com us sorprendrà el sol ;-) .

Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
Adjunts:

Re: Que fareu per Sant Joan ??? fa 10 anys 11 mesos #46613

nosaltres també passarem aquets dies a casa, es la festa major del poble :) a més dels focs d'artifici, el dilluns fan curses de cavalls i rucs també ;-)

Per cert Marce, aqust mati he nat ha donar un tomb amb moto i m'he topat cara a cara amb els nois i noies que porten la flama arreu,ham arribat fins a Prats.
També penso que es una tradicio molt bonica

Re: Que fareu per Sant Joan ??? fa 10 anys 11 mesos #46615

Òndia! curses de cavalls! on és això? mai les he vist i deuen ser molt maques de veure.
Pel que fa a les curses de rucs, aquestes són més habituals... em sembla que tots en veiem un parell cada dia als nostres pobles i ciutats rialladess rialladess
Salut!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Que fareu per Sant Joan ??? fa 10 anys 11 mesos #46616

Hola a tots
Doncs son les festes de Prats de Lluçanès, sn les festes de St Joan i ela Elois (traginers), les curses son a nivell de poble :whistle: cavalls, mules i rucs, tambe hi ha premi pels guiatges (normalment una mula que fa tot un recorregut sol, sense cap persona que l'acompanyi)
Posare un enllaç d'informacio

www.festacatalunya.cat/articles-mostra-3351-cat-festes_de_sa...de_llu%C3%A7anes.htm

Espero que surti

Re: Que fareu per Sant Joan ??? fa 10 anys 11 mesos #46617

Ja hem tornat del Pla de Barrès...
... Com sempre, tranquilitat absoluta, sense sorolls ni petarts, caloreta de dia però al vespre fresqueta, i unes nits super estrellades !!!

Re: Que fareu per Sant Joan ??? fa 10 anys 11 mesos #46631

Neus ,nosotros estubimos el año pasado ,y nos quedamos a dormir en el area de Mont Louis ,ya que hacian la fiesta de la Flama del Canigo ,y fue divertida con una gran hoguera ,y despues baile ,aunque la musica predominaba la española ,que los franceses se conocian mejor que nosotros.
Saludos Amador

Re: Que fareu per Sant Joan ??? fa 10 anys 11 mesos #46633

amadorp ha escrit:

... una gran hoguera ,y despues baile ,aunque la musica predominaba la española ,que los franceses se conocian mejor que nosotros.
Saludos Amador

Efectivamente Amador...
Hace unos años coincidimos con la fiesta mayor de Arles, y junto Las Arenas habían montado chiringuitos de "paella y sangría" y por las calles habían bandas de música tocando sevillanas, paso-dobles y como no, el "Ehhhhhhh Macarena"

Saludos

Re: Que fareu per Sant Joan ??? fa 10 anys 11 mesos #46638

A nosotros un año nos coincidio la pascua de semana santa en Arles y creiamos que estabamos en sevilla pues ademas habia toros con toreros españoles y nunca habiamos visto algo parecido de la aficion a los toros y el flamenco.
Habia un monton de tenderetes con cassetes de flamenco que en nuestra vida habimos oido nombrar.
La gente con caballos y vistidos de flamenco o como se llame pues no entendemos mucho de eso.
Y por supuesto mucha paella que se la comian con gran placer ,nosotros comimos tallarinas de la Camarga.
Saludos Amador

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Ripoll i Camprodon, la ruta del ferro +

Aquest cap de setmana hem aprofitat que no teníem els nens per fer la Ruta del ferro amb bicicleta i visitar els 3 monestirs de la contrada. El de Ripoll, Llegir més
  • Nova Zelanda +

Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • Noruega - Nordkapp +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Sí Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12