Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bon dia,
doncs mireu, faré igual que l’Evav amb Suïssa. Nosaltres pensem visitar Valònia i Flandes. Ja tinc registrats un munt de destins potencials. I ara us vull fer algunes consultes, a veure si algun forer em pot ajudar. Consulta 1: algú pot aconsellar-me algun lloc de pernocta ( càmpings inclosos) a Brussel•les o rodalies que em pugui servir de campament base per visitar la capital europea?. Estic pensant en alguna situació similar a Amsterdam, que al seu voltant( i ben comunicat per transport públic)disposa/ava d’un pàrquing i un càmping. Salutacions i gràcies, (Per cert: el web turístic de Flandes té versió en català, tot un detall que és d’agrair www.flandes.net/?L=1 . A Valònia, no). Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|
|
Marce, no conec Brusel.les, però estaré al cas dels teus preparatius.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Marce, tot i que sempre vaig a camping, tinc entes que hi ha un gran pàrquing per a autocaravanes a l'entrada de la ciutat de Bruseles, des d'on surten autobusos fins al centre, no se la situació.
Camping Grimbergen situat al 6-7km de Bruseles en el poble del mateix nom, adressa Veldkantstraat 64. A 100 metres hi ha el bus 232 crec que passa cada hora pro el trajecta dura uns 45' (conprova)el tiquet es compra al conductor, l'ultim bus de tornada es a les 20:26 (preguntar)i s'agafa al moll nº 8. Pel que tinc entès és barat i net i el poble bonic amb molte tradicio cervecera Camping Beersel tambe te bus al centre Tingues en compte que els campings tanquen al migdia Suposo que voldras altres campings o areas, com Brujas, Gante...podries dirme quines poblacions t'interessan? Per Holanda putser que obris un altre fil si et semble bé Ara he de marxar, al vespre continuarem |
|
Hola Marceli
Va ser el nostre primer viatge amb autocaravana, i ja per aquells anys (1998), algunes oficines de turisme de Bèlgica, Holanda i Luxemburg ja ens varen enviar informació en català. Veníem del mon de la caravana, i ens va costar una mica adaptar-nos; de fet, ens van sobrar dies ja que al no fer “radials” vam fer tota la ruta en menys temps del previst. A Bruseles hi vam estar un dia sencer, però no vam fer nit; si no recordo malament vam aparcar a prop del Atomium . Pel que he vist a la pàgina de www.campingcar-infos.com l’àrea de AC és força cara, i en canvi, el càmping Grimbergen que comenta la Maria te bons serveis i està molt be comunicat. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Bonica zona on tot està ple de càmpings,però d'àrees ho desconec doncs i varem anar en tenda.ja fa uns quants anys.Ho sento.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Bon dia fòrum i bon cap de setmana,
recupero aquest fil per dos motius: 1. El motiu de la meva consulta sobre Brussel•les en autocaravana: al final vaig descobrir un lloc, a la mateixa Brussel•les que crec que és ideal per visitar la capital d’Europa, sobre tot si prevegeu dedicar-li més d’un dia. Transcric: L’ Auberg Génération Europa. Rue de l'Élephant, núm. 4. Pernocta i àrea d'autocaravanes en el pàrquing, tancat, d'aquest alberg de juventut. Tarifes: 30€/autocaravana la primera nit, 25€ les següents. Serveis inclosos: estacionament i pernocta, els propis de l'àrea (canvi d'aigües i connexió elèctrica) i de l'alberg (esmorzar inclòs en la tarifa, wifi, restaurant, rentadora i wc.). Més dades: www.lesaubergesdejeunesse.be/Bruxelles-Generation-Europe,302?lang=fr 2. Per fi he pogut enllestir el relat del nostre viatge, per si algun altre decideix visitar Valònia i Flandes. Aquí el teniu elmonperlafinestra.blogspot.com.es/2012/10/belgica-relat-de-dos-viatges-en.html , espero que sigui útil a algun altre forer. I ja està. salutacions Marce.
John Steinbeck
Adjunts: |
|
|
Hola, Marce,
Un plaer veure el teu relat, moltes gràcies ! Salut ! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Marce, gracies per compartir la teva experiencia
|
|
MarceCRN, moltes gràcies per oferir-nos aquest relat, que com tots els teus, és molt interesant e instructiu.
Per sort, l'averia del motor no va ser res important i vareu poder continuar les vavances sense més contratemps. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Bon dia,
doncs la veritat és que 19 dies ens ha donat per molt i hem tingut l’ocasió de conèixer altres atractius culturals més enllà del gòtic flamíger de les ciutats històriques, compte!!! que també és molt maco. I el clima, magnífic: una primavera contínua. Amb els temes mecànics, doncs mireu, al final la conclusió és que vam tenir sort que es pogués solucionar en dia laborable, un divendres, perquè si arribem a retardar un dia la tornada i això ens passa en cap de setmana, la solució hauria estat més complicada. I, ja sabeu, si algú vol informació sobre Valònia i/o Flandes, pregunteu que miraré d’ajudar en el que pugui. Ara, a preparar l’estiu vinent!!!... amb el permís de la crisi ![]() Salutacions, Marce.
John Steinbeck
Adjunts: |
|