Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola:
Maria que rapidez,ja,ja Saludos Miss viajes: lofini.blogspot.com/
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Uffff.....
.... Maria, Loli, cuanta letra !!! Para que me aparezca la pantalla donde pone Crear Mapa, primero he de abrir sesión, y donde pone pregunta público o privado, si pongo privado luego puedo colgar el enlace ??? ... Seguiré preguntando. Gracias ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Hola:
Tienes que tener cuenta en google, luego abres sesión en google map. Si pones privado, solo lo podrás ver tu. El publico es para compartir con todos nosotros. Saludos Miss viajes: lofini.blogspot.com/
|
|
Gràcies !!!
Intentaré seguir les pautes donades per la Maria i la Loli per fer un mapa amb les etapes previstes i/o les diferents opcions de recorregut. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
EvaV ha escrit:
Eva doncs fa una vintena d'anys que vam pasar per la zona, a les hores teniem un remolc-tenda ![]() de totes formes, com molt bé dius el lloc promet, si no hi ha res de nou pansem fer algunes caminades per la zona, ara es questio de buscar Salutacions |
|
Neus, veig que ja t'han explicat els "secrets" del Google Maps per a crear els teus mapes.
Que de fet fins i tot podries compartir amb algú altre i mantenir-lo conjuntament (així ho vam fer per al Marroc). Joan, uns quants posts abans he posat un parell de pàgines de senderisme, per si són d'ajuda, tot i que jo encara no les he explotat: www.walkingswitzerland.com/maps/upengadine_walks.php map.wanderland.ch/?lang=en 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per EvaV.
|
|
Eva, crec que podré fer-ho ....
De fet ja feia servir el Google Maps per calcular rutes i distancies, però mai m’havia posat a fer un mapa amb “xinxetes”. ... aviat veureu els resultats !!! Per cert, aquests enllaços que has posat són molt interessants ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Sí, els enllaços permeten localitzar descripcions de rutes a partir de mapes !
De fet, per al primer enllaç es pot entrar a una altra pàgina, on es pot triar el mapa de les caminades de la regió, si Zermatt, Jungfrau, Bern, etc: www.walkingswitzerland.com/walks/index.php I triant per exemple els Grisons (Upper Engadine) surt un mapa interactiu, punxant una ruta en veiem els detalls: Per al segon enllaç surt un mapa de Suïssa on ens podem apropar a la zona desitjada amb zoom, i triant el tipus d'activitat (caminades per rutes locals, bicicleta, canoa, llocs d'interès, etc) veure-ho damunt d'un mapa interactiu (en aquest cas en verd rutes per a caminades locals, amb punts visitables marcats): map.wanderland.ch/?lang=en 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
He donat un altre ullada als enllaços i he trobat que hi ha una informació fantàstica. No m’estranya que els suissos tinguin tanta afició al senderisme, només veient aquestes pàgines ja agafen ganes de caminar. A més, totes les rutes estan molt be explicades i es poden imprimir les fitxes per portar-les damunt quan es fa l’excursió.
... Eva, has fet una bona troballa !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Neus ha escrit:
Espectacular, he provat d'ampliar un dels punts a la riba del llac de Luzern, i m'ha sortit aquesta granja, per a dormir amb els ànecs ! M'encanta ! Aquí hi ha una pila de fotos: www.ferienhof-rueti.ch/bildergalerie.htm Se'm gira feina !!! ![]() 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Ostres Eva, com localitzis més llocs com aquest, ja et veig canviant la ruta
![]() ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Hola a tots i totes. També estem començant a planificar l'escapadeta de l'agost a Suissa. Vull instalar-me al Tomtom els punts de pernocta i campigs per l'autocaravana tant de frança com de suissa. He trobat varis enllaços i per tant no se quin triar. Em podeu aconsellar? moltes gràcies.
Neus, salutacions de tota la familia ! |
|
Neus ha escrit:
Molt bona la pagina, m'he posat a Barcelona i he trobat l'area del Forum. |
|
Espectacular, he provat d'ampliar un dels punts a la riba del llac de Luzern, i m'ha sortit aquesta granja, per a dormir amb els ànecs ! M'encanta !
Em sorprèn la foto de la Eva, no és per campers? |
Last edit: per mar-mar.
|
|
germanetfu ha escrit:
Hola Germà, Antonia i familia ... ... Moltes salutacions també per vosaltres !!! Jo soc de les que encara funciona amb guies de paper, introduint manualment les coordenades en el navegador, però segur que algun expert podrà comentar-vos quins son els millors enllaços per introduir els poids. Si voleu, també podeu participar en aquest fil obert per l’Eva sobre Suïssa, explicar-nos la ruta que voleu fer, donar les vostres opinions i compartir les vostres troballes amb tots nosaltres; Segur que seran d’ajuda pels futurs viatgers que més endavant la vulguin visitar. A reveure. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
A mi m'agrada posar aquests PDIs al TomTom:
Els campings recopilats per l'Archie, que per al TomTom són: s5.histats.com/stats/r.php?54869&100&2&urlr=&www.archiescamp...s/archies_europe.zip I els campings, també recopilats per l'Archie, no massa allunyats de sortides d'autopistes (van bé quan anem en ruta), que per al TomTom són: s5.histats.com/stats/r.php?54869&100&1&urlr=&www.archiescamp...oads/archies_swc.zip A més dels PDIs d'àrees de camping-car infos, que per al TomTom són: www.campingcar-infos.com/Francais/creepoigpstomtomtotal.php Els del link de la Neus els provarem aquest any, per al TomTom són www.campercontact.nl/downloads/ov2 (Maria, la web que indica la Neus, no és per a campers només tal com entenem nosaltres la paraula "camper", sino de campisme en general) 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Hola:
A mi me gusta mucho esta página www.gpspassion.com/forumsen/topic.asp?TOPIC_ID=21050 cuando viajamos por Francia, tiene un montón de PDI, hay de todo. También tiene de Bélgica y Suiza Saludos Miss viajes: lofini.blogspot.com/
|
|
Neus ha escrit:
Gràcies Neus, M'ho descarregat i ho he inserit en MapPoint (també ho faré en el TomTom), he vist que recull tota la informació, càmpings i àrees de AC (per exemple en MpaPoint he mirat en Espanya i hi és les ubicacions de les àrees de Sant Feliu de Guixols i Platja d'Aro). Ens anirà molt bé. Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Com sabeu en McDonalds podes gaudir de WiFi, si us interessa saber on són, aquí teniu els PDIs de Europa de descarregar-los:
www.go2poi.com/partner/mcdonalds.php?c=en A Suïssa fa 2 anys per connectar-nos a la WiFi, el procés era enviar un SMS a un número que ells diuen i et tornen una contrasenya vàlida per 6 mesos en qualsevol McDonalds Suïs i funciona. Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|