Benvingut,
Convidat/da
|
|
Doncs nosaltres finalment i com teníem planificat, vam anar a: Zaragoza, Cascante i Olite, que bé senta sortir, jeje.
![]() Com sempre unes fotos pel record: picasaweb.google.com/116914138239751154556/Purissima_2011_Zaragoza_Cascante_Olite Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Ostres Neus i Carlosk75, nosaltres també vam estar per Navarra. La ruta la va confeccionar la meva dona, na Iogui (Glòria).
La nostra ruta va ésser Cascante (visita nocturna, diurna i termolúdic), Las Bárdenas Reales sense boira, el cerco de Artajona de nit (no ens vam atrevir a pernoctar al parking del cerco de Artajona doncs estàvem completament sols i vam anar a Olite on havíem vist un grup de 3 o 4 ACs), Olite, Sant Martin de Unx, Ujué i el Monestir de La Olilva, molt a prop de Carcastillo. Vam tenir boira el dissabte i el diumenge. La nit del divendres al dissabte vam fer pernocta a Olite, quasibé al mateix lloc que el Carlosk75 (en les fotos que ha penjat). La nit del dissabte al diumenge la vam passar al parking del Monestir de la Oliva, completament sols...! Ah, me n'oblidava que també vam anar a repostar gasoil a la gasolinera del forer d´ACPasion Rojillo (en Tomás). A ell no el vam poder saludar ni conéixer doncs ens va atendre el seu soci. Salutacions David Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí) |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per ciuatanejo.
|
|
Ostres David (ciuatanejo), A Artajona, el Sr de l'Oficina de turisme ens va explicar tota l'historia de l'església-fortaleça, i ens va comentar que el millor "rosat" de Navarra el trobariem a la Cooperativa de Sant Martin de Unx i ens hi vam acostar. Vam dormir a la mateixa cooperativa i després d'omplir un parell de garrafetes vam anar al monestir de Sta Oliva passant per Ujué envoltat completement per la boira. A Olite no vàrem parar ja que hi hem estat un parell de cops. També vam fer la nit de dissabte a diumenge a Cascante.
La ruta a Las Bardenas Reales, tant la visita a Ntra. Sra de Yugo com la volta al voltant al camp de tir va ser en companyia d'una boira molt espesa i amb l'entrebanc de trobar-nos un toll d'aigua en mig de la pista que va estar a punt de fer-nos donar marxa enrera per por de quedar-nos atrapats al fang. ... En quan redueixi el tamany de les fotos, en penjaré unes quantes, no seran tant boniques com les d'en Carlos, però serviran perqué os feu una idea !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Hola a tothom! Aquí estem també, han tornat "els hijos pródigos" a pujar el país i a menjar el turró amb la família
![]() Vaja tute la ac per aquells camins de las Bardenas! Encara bo que el termolúdic de Cascante ens va deixar com nous...però que bonic, eh Neus i Carlos!Jo em vaig quedar amb les ganes de fer "el rallón" però ens van dir que no hi podiem anar a l'Arista Bonita..si ho sé no pregunto... El vi de per allí el vam comprar a Olite, però no l'hem tastat encara...el menjar..el que portàvem ![]() La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
Hola Neus! Hem escrit a l'hora..ens anavem trepitatjant els talons o creuant sense saber-ho! I ara hem escrit a l'hora.
Realment són molt maques les fotos d'en Carles. Nosaltres també em penjarem...amb la compact fem el que podem. ![]() La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
Doncs vam estar a Olite a dormir la nit de divendres a dissabte la mateixa que vosaltres (David i Gloria), el lloc per pernoctar al costat mateix del centre, per cert a les 8h AM (aprox)no vareu escoltar una serenata de campanes?, semblava que el automàtic de la església s'havia espatllat...
A Cascante vam comprar la 'Trenza de Cascante' potent..... Potser vam coincidir i nos us vam veure per aquests mons... Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Una ruta molt guapa, aquesta de Navarra... llàstima del temps....
Ciuta.... voslatres no anàveu cap a Murcia?? Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Hola:
Nosotros hemos estado por Donosti. Buen tiempo y mejores pintxos. Hemos hecho la ruta Hondarribia, Pasai Donibane, Donosti, Zaratuz y Getaria. Saludos Miss viajes: lofini.blogspot.com/
|
|
Carlos ara em diu el David que s'ha fixat millor i vam pernoctar a un lloc diferent al vostre..nosaltres vam fer la visita a Olite el divendres , dormir a Olite sí,dos nits...
La trenza de Cascante! se'm va oblidar.. Marta, vam tenir sort amb el temps...la boira ens perseguia però casualment totes les visites les vam fer amb sol, exceptuant el monestir Oliva, ja diumenge, dia de tornada. La idea de Murcia era per la setmana de reis però en ciuat. no acaba d'estar convençut...ni tan sols de fer ruta ![]() Lofini qué maca aquella zona! Jo només conec San Sebastián, de Guipuzcoa. Petons!! L'Alsàcia em ve molt de gust. Però m'agradaria anar-hi amb el pont sencer, que no teniem. La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per iogui.
|