• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Àrea a Lyon

Àrea a Lyon fa 8 anys 8 mesos #44314

Hola, nosaltres aquest any fem una ruta una mica intensa per la Borgonya,i Ròdano-Alps, l'any passat vem voler visitar Lyon i vam tenir una mala expiencia, algu sap si hi ha àrea a Lyon?, com fer per visitar la ciutat?, aquest any ja hem de fer la ruta pensant amb els nostres fills i especialment el Ferran que amb 13 anys demana que el tinguem en compte i vol visitar la ciutat, en canvi el seu pare les defuig totes les grans ciutats, please helpme!! ;-);-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Àrea a Lyon fa 8 anys 8 mesos #44315

Jo he mirat a la guia que tinc de "le monde de camping-car", la millor que he comprat, i a Lió no hi ha cap area, però millor que busquis a wwww. i-campingcar.fr
o busquis a Tourisme de Lion.

Re: Àrea a Lyon fa 8 anys 8 mesos #44326

Mirant a www.campingcar-infos.com no hi surt cap àrea al mateix lyon, però la mateixa indica un AIRE SUR CAMPING a Saint Genis Laval. La pàgina del càmping diu; que al centre de Lyon hi han 20 minuts amb bus, i els preus que son força econòmics, si més no així ho promocionen.

www.campingdesbarolles.fr/index.php.fr?id=1

Si hi anés, i ara que he fet la recerca me la guardo ! aquesta seria la meva opció, sens cap mena de dubte. Vaig visitar Burdeaux fent la mateixa combinació: t'estalvies maldecaps i patiments !

Last edit: per finale.

Re: Àrea a Lyon fa 8 anys 8 mesos #44328

Nosaltres vam anar a Lyon al febrer d'aquest any (durant la setmana blanca de les escoles) i vam estar en el camping indigo que està obert tot l'any.
Camping molt correcte, diria que té piscina - que ara a l'estiu no va malament - està situat en una zona on hi ha centres comercials i ben comunicat amb bus al centre de Lyon.

www.camping-indigo.com/es/camping-naturaleza-Lyon-francia.html

Re: Àrea a Lyon fa 8 anys 8 mesos #44329

No se que em passa pero he contestat dues vegades i no es posa el meu post, bé ara sere mes breu perque no se si quedara o no, gracies als dos i tambe havia trobat el Indigo, brrrrrrrrr, a veure si ara si que queda, gracies

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Scoop en 10 dies (20.04), EvaV en 16 dies (26.04), masi en 20 dies (30.04), cargoler en 26 dies (06.05), Tiramillas en 29 dies (09.05), Pau en 33 dies (13.05), Neus en 37 dies (17.05), webmestre en 37 dies (17.05), Mariona en 39 dies (19.05), miquelarmen en 40 dies (20.05)

Alguns viatges

• Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.