• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Eslovenia, coves de Postjona o de Skocjan? fa 11 anys 8 mesos #44206

Donsc aquest estiu de tornada de Croacia, volem fer un parell de paradetes a Eslovenia i no sé quina cova triar... algú té opinió?? o perquè ha triat una en lloc d´altre??

Gràcies!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Eslovenia, coves de Postjona o de Skocjan? fa 11 anys 8 mesos #44207

No coneixem el país, Marta.

No obstant sóc una incondicional de les Rough Guides, i veig que entre les 21 coses que considera no et pots perdre, en el número 11 hi ha el canó de Skocjan i diu: "Escolpit pel riu Reka, el canó subterrani més gran del món és la meravella natural més sorprenent d'Eslovènia". El problema és que algunes pàgines s'han omès i no es veuen totes 21 coses: books.google.es/books?id=UJHRo778bcAC&lpg=PP1&dq=rough%20gui...&hl=ca&pg=PP15#v=one

Per cert, les coses que he vist he trobat que pinten molt bé, oi? Un altre destí a la llista dels desitjos !
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per EvaV.

Re: Eslovenia, coves de Postjona o de Skocjan? fa 11 anys 8 mesos #44208

Eva grà cies per l´enllaç, no el coneixia.
a mi em semblen unes coves força interesantas.. però la majoria de la gent ha visitat les altres, d´aqui la meva pregunta.
Eslovenia, pel qyue he llegit, es mereix unes vacances per ella soal, però com que de tornada de Croacia l´hem d´atravesar i tenim un parell de dies extres, farem aturades en ruta.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Eslovenia, coves de Postjona o de Skocjan? fa 11 anys 8 mesos #44209

Pel poc que vaig llegint, Postjona és molt més turístic, però també val la pena. Tot i que ja veus que la guia que t'indico deixa com a meravella natural número 1 Skocjan.

L'enllaç era a Google Books, i de fet hi ha algunes altres guies on pots buscar més informació (algunes tenen visualització i d'altres no).

Per exemple, "Le Petit futé" diu que les coves de Skocjan són menys conegudes però més impressionants: books.google.es/books?id=SI9U9q5fLboC&lpg=PA247&dq=skocjan&p...page&q=skocjan&f=fal
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Eslovenia, coves de Postjona o de Skocjan? fa 11 anys 8 mesos #44210

Hola,
Nosaltres van estar unes vacances quan jo era molt petit i el meu pare va escriure un relat. Busca en relats de viatges. Nouespai.
Soc el fill del nouespai...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Eslovenia, coves de Postjona o de Skocjan? fa 11 anys 8 mesos #44211

Coves Skocjan:
Senyalitzades des de l’autopista, amb un ampli aparcament i restaurant. Per arribar a l’entrada es fa un recorregut a peu d´uns 10 minuts en baixada per la muntanya. És una cova protegida per l’UNESCO, dividida en dues parts: La primera part “seca”, de terra argilós i amb formacions d’estalactites i estalagmites però d’una bellessa inferior a les de Postojna. La segona part “humida”, impressionant. En ella apareixia i es veia fins al final del recorregut el riu Reka, a uns 50 metres sota d’on caminàvem. El soroll de l’aigua, la boira que formava en saltar entre les pedres junt amb una estudiada il·luminació, feien una atmosfera espectacular. El camí, vallat i encimentat segueix el contorn del penya-segat, té un metre d’amplada, no rellisca i té trams d´escales amunt i avall. A la sortida de la cova es veu la cascada per on surt l’aigua des de l’interior de la cova. Dins no fa fred. La visita surt cada hora en punt i dura 90 minuts.

Et passo un tros del relat. Elena
Soc el fill del nouespai...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Eslovenia, coves de Postjona o de Skocjan? fa 11 anys 8 mesos #44212

Hola Marta, nosaltres vam visitar les de Postojna i ens van agradar moltisim, a mes tenen una petita area per AC al mateix parking on pots dormir, canviar aigues i amb llum.
Donat que la cova es molt gran, en fas un tros amb un trenet i la resta caminant amb un guia que va donant explicacions, nosaltres vam tenir la sort de coincidir amb un autocar d'espanyols que van contractar guia i ens vam afegir al grup.
Les altres coves no les conec.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Eslovenia, coves de Postjona o de Skocjan? fa 11 anys 8 mesos #44213

Elen, gr`cies pel trosset del relat, el tinc llegit.. però si has de triar una d´elles.. quina triaries???

Rodamon... ja he vist l´àrea de Postjona i té molt bona pinta.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Eslovenia, coves de Postjona o de Skocjan? fa 11 anys 8 mesos #44214

Marta fa tan de temps !!!!!! haure de tornar per explicar-to .

Jo si mal no recordo les de Postjona no me les perdria, però a casa miraré les fotos i t'ho confirmo. Crec recordar que les de postjona tenen un rio interior.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Eslovenia, coves de Postjona o de Skocjan? fa 11 anys 8 mesos #44215

Hola Marta,
Fent memòria amb el Josep Maria ( que va haver de carregar a Pau durant tota la visita dormit ), creiem recordar que aquestes ens van agradar més que les de Postjona.
T'envio un enllaç
www.park-skocjanske-jame.si/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Eslovenia, coves de Postjona o de Skocjan? fa 11 anys 8 mesos #44217

Gràcies!!
La veritat és que les dues tenen molt bona pinta.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Eslovenia, coves de Postjona o de Skocjan? fa 11 anys 8 mesos #44220

Nosaltres ja fa molt de tems que hi vam anar però el que si se es que no em van sorprendre....Poc abans al sud de França haviem estat en unes igual de grans i molt impressionants amb riu inclos...i crec que va ser això el que va fer que no em sorprenesin, mes aviat ho vaig trobar com un "cuevilandia" amb bixo incorporat ...suposo que esperava molt mes del qe vaig veure.Però cada un de noslatres 4 de casa les va viure de diferent manera.

Les altres no les conec.Eslovenia es un pais precios per fer senderisme....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Eslovenia, coves de Postjona o de Skocjan? fa 11 anys 8 mesos #44221

Tiramillas, gràcies per la teva opiniò.!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Eslovenia, coves de Postjona o de Skocjan? fa 11 anys 8 mesos #44222

Nosotros estuvimos en las de Postjona y si que nos gustaron.
Saludos Amador

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

  • Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

  • Esqui de fondo i "La Corrida" a Puigreig +

    El sábado día 21 nos levantamos tempranito, ¡nos íbamos a esquiar! A las 7 de la mañana habíamos quedado en la gasolinera de la C-58 y nos retrasamos 5 minutillos Llegir més
  • Pirineus +

    Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Nadal al Marroc +

    Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • Entre els núvols dels Alps +

    Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí