• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Consulta Àrea d’Autocaravanes de Port del Comte fa 11 anys 11 mesos #44186

Bon dia,
Estic planificant una ruta pel Pirineu i em consta que a les pistes d’esquí de Port del Comte s’havia fet una àrea d’autocaravanes. Una pregunta: sabeu si l’àrea està operativa i accessible encara que sigui fora de temporada d’esquí? I ja posats a preguntar: l’estació del Port del Comte ofereix serveis turístics ara? Estic pensant en restauració, rutes senyalitzades i/o guiades, etc.
Salutacions i gràcies.
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Consulta Àrea d’Autocaravanes de Port del Comte fa 11 anys 11 mesos #44196

Nosaltres vam estar en temporada d'esquí, es un àrea de aparcament i pernocta. No es àrea de descarrega, em sembla recordar que es el aparcament 2, las parcel as som més grans i esta bastant planer. Si vols te puc donar las coordenades....

N 42º 10' 24.73”
E 1º 33' 47.13”
Joan Bta.

Re: Consulta Àrea d’Autocaravanes de Port del Comte fa 11 anys 11 mesos #44200

Gràcies MOLI, i és una pena. M'havia fet a la idea, per la descripció de la web de l'estació, que també oferien àrea de serveis i veig que no. Doncs bé, així Port del Comte baixa posicions en el meu llistat de possibles destins pirinencs d'estiu :( .
Estic veient que canviaré de sector, segurament que ens mourem pel Pirineu de més a l'oest, entre Tremp i Banhères de Luishon, ambdues poblacions amb àrees d'autocaravanes.
Salutacions i gràcies.
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Consulta Àrea d’Autocaravanes de Port del Comte fa 11 anys 11 mesos #44216

Hola Marce,
La area de Banyeres de luchon está molt bé. Més endavant esta´el poble de Loudenville que té un area molt grand i ofereix restaurants, piscines, i visites per l' entorn,( és precios i a pocs Km, mitja hora de Banyeres). Nosaltres algun estiu de tornada em parat un parell de dies.

Re: Consulta Àrea d’Autocaravanes de Port del Comte fa 11 anys 11 mesos #44218

Gràcies LaSanta,
precisament aquestes dues que dius les tenia identificades. I nomès en quedava el dubte de certificar si estaven operatives,

Aprofito per apuntar-vos una web que jo faig servir per localitzar àrees i pàrquings d'autocaravanes per França, que m'imagino que ja coneixeu, però bé, l'apunto per si algú no en tenia notícia: www.airecampingcar.com

i el tema de la piscina és un punt interessant.
Salutacions i bon cap de setmana, jo m'el passaré netejant el morro de l'autocaravaana que ara mateix deu ser el cementiri de mosquits més gran d'aquesta banda del Llobregat :) .
Salutacions i bon cap de setmana,
Marce.
Adjunts:

Re: Consulta Àrea d’Autocaravanes de Port del Comte fa 11 anys 11 mesos #44219

Durant el mes d'agost és quasi impossible trobar un lloc a l'area de Bagnéres de Luchon; hi ham moltes AC que s'instal·len durant totes les vacances (amb turisme inclós).
Si no recordo mal·lament a les pistes d'esquí de Vallée du Louron hi ha poste de serveis i es poden fer algunes "randonnées" i petites excursions.

www.vallee-du-louron.com/index.php?Langue=FR_ET

A Loudenville hi ha una area nova força gran, però a plena "solana". L'estiu passat vam passar el dia al "Parc de loisirs" al costat del rierol, però a mitja tarde ens van avissar que no hi podiem pernoctar i al acostar-nos al area ja estava plena de gom a gom.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Consulta Àrea d’Autocaravanes de Port del Comte fa 11 anys 10 mesos #44223

Gràcies Neus, prenc nota del que dius.
Mentre les àrees d'autocaravanes funcionin ja em serveix, i si no puc estacionar a l'àrea per sobreocupació, haurem de buscar algun lloc per pernoctar.
Tinc l'esperança que per aquella banda del Pirineu pugui trobar llocs BST, d'aquells que t’ofereixen nits de cels estrellats i esmorzats amb unes vistes estupendes...

o no :) .

Ja us explicaré.
Salutacions.
Marce
Adjunts:

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • L'Auvèrnia +

Destí: Auvergne ( França ) Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12