Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bon dia,
Estic planificant una ruta pel Pirineu i em consta que a les pistes d’esquí de Port del Comte s’havia fet una àrea d’autocaravanes. Una pregunta: sabeu si l’àrea està operativa i accessible encara que sigui fora de temporada d’esquí? I ja posats a preguntar: l’estació del Port del Comte ofereix serveis turístics ara? Estic pensant en restauració, rutes senyalitzades i/o guiades, etc. Salutacions i gràcies. Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Nosaltres vam estar en temporada d'esquí, es un àrea de aparcament i pernocta. No es àrea de descarrega, em sembla recordar que es el aparcament 2, las parcel as som més grans i esta bastant planer. Si vols te puc donar las coordenades....
N 42º 10' 24.73” E 1º 33' 47.13” Joan Bta.
|
|
Gràcies MOLI, i és una pena. M'havia fet a la idea, per la descripció de la web de l'estació, que també oferien àrea de serveis i veig que no. Doncs bé, així Port del Comte baixa posicions en el meu llistat de possibles destins pirinencs d'estiu
![]() Estic veient que canviaré de sector, segurament que ens mourem pel Pirineu de més a l'oest, entre Tremp i Banhères de Luishon, ambdues poblacions amb àrees d'autocaravanes. Salutacions i gràcies. Marce.
John Steinbeck
|
|
Hola Marce,
La area de Banyeres de luchon está molt bé. Més endavant esta´el poble de Loudenville que té un area molt grand i ofereix restaurants, piscines, i visites per l' entorn,( és precios i a pocs Km, mitja hora de Banyeres). Nosaltres algun estiu de tornada em parat un parell de dies. |
|
Gràcies LaSanta,
precisament aquestes dues que dius les tenia identificades. I nomès en quedava el dubte de certificar si estaven operatives, Aprofito per apuntar-vos una web que jo faig servir per localitzar àrees i pàrquings d'autocaravanes per França, que m'imagino que ja coneixeu, però bé, l'apunto per si algú no en tenia notícia: www.airecampingcar.com i el tema de la piscina és un punt interessant. Salutacions i bon cap de setmana, jo m'el passaré netejant el morro de l'autocaravaana que ara mateix deu ser el cementiri de mosquits més gran d'aquesta banda del Llobregat ![]() Salutacions i bon cap de setmana, Marce.
John Steinbeck
|
|
Durant el mes d'agost és quasi impossible trobar un lloc a l'area de Bagnéres de Luchon; hi ham moltes AC que s'instal·len durant totes les vacances (amb turisme inclós).
Si no recordo mal·lament a les pistes d'esquí de Vallée du Louron hi ha poste de serveis i es poden fer algunes "randonnées" i petites excursions. www.vallee-du-louron.com/index.php?Langue=FR_ET A Loudenville hi ha una area nova força gran, però a plena "solana". L'estiu passat vam passar el dia al "Parc de loisirs" al costat del rierol, però a mitja tarde ens van avissar que no hi podiem pernoctar i al acostar-nos al area ja estava plena de gom a gom. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Gràcies Neus, prenc nota del que dius.
Mentre les àrees d'autocaravanes funcionin ja em serveix, i si no puc estacionar a l'àrea per sobreocupació, haurem de buscar algun lloc per pernoctar. Tinc l'esperança que per aquella banda del Pirineu pugui trobar llocs BST, d'aquells que t’ofereixen nits de cels estrellats i esmorzats amb unes vistes estupendes... o no ![]() Ja us explicaré. Salutacions. Marce
John Steinbeck
|