• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Consulta Àrea d’Autocaravanes de Port del Comte fa 9 anys 11 mesos #44186

Bon dia,
Estic planificant una ruta pel Pirineu i em consta que a les pistes d’esquí de Port del Comte s’havia fet una àrea d’autocaravanes. Una pregunta: sabeu si l’àrea està operativa i accessible encara que sigui fora de temporada d’esquí? I ja posats a preguntar: l’estació del Port del Comte ofereix serveis turístics ara? Estic pensant en restauració, rutes senyalitzades i/o guiades, etc.
Salutacions i gràcies.
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Consulta Àrea d’Autocaravanes de Port del Comte fa 9 anys 11 mesos #44196

Nosaltres vam estar en temporada d'esquí, es un àrea de aparcament i pernocta. No es àrea de descarrega, em sembla recordar que es el aparcament 2, las parcel as som més grans i esta bastant planer. Si vols te puc donar las coordenades....

N 42º 10' 24.73”
E 1º 33' 47.13”
Joan Bta.

Re: Consulta Àrea d’Autocaravanes de Port del Comte fa 9 anys 11 mesos #44200

Gràcies MOLI, i és una pena. M'havia fet a la idea, per la descripció de la web de l'estació, que també oferien àrea de serveis i veig que no. Doncs bé, així Port del Comte baixa posicions en el meu llistat de possibles destins pirinencs d'estiu :( .
Estic veient que canviaré de sector, segurament que ens mourem pel Pirineu de més a l'oest, entre Tremp i Banhères de Luishon, ambdues poblacions amb àrees d'autocaravanes.
Salutacions i gràcies.
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Consulta Àrea d’Autocaravanes de Port del Comte fa 9 anys 11 mesos #44216

Hola Marce,
La area de Banyeres de luchon está molt bé. Més endavant esta´el poble de Loudenville que té un area molt grand i ofereix restaurants, piscines, i visites per l' entorn,( és precios i a pocs Km, mitja hora de Banyeres). Nosaltres algun estiu de tornada em parat un parell de dies.

Re: Consulta Àrea d’Autocaravanes de Port del Comte fa 9 anys 11 mesos #44218

Gràcies LaSanta,
precisament aquestes dues que dius les tenia identificades. I nomès en quedava el dubte de certificar si estaven operatives,

Aprofito per apuntar-vos una web que jo faig servir per localitzar àrees i pàrquings d'autocaravanes per França, que m'imagino que ja coneixeu, però bé, l'apunto per si algú no en tenia notícia: www.airecampingcar.com

i el tema de la piscina és un punt interessant.
Salutacions i bon cap de setmana, jo m'el passaré netejant el morro de l'autocaravaana que ara mateix deu ser el cementiri de mosquits més gran d'aquesta banda del Llobregat :) .
Salutacions i bon cap de setmana,
Marce.
Adjunts:

Re: Consulta Àrea d’Autocaravanes de Port del Comte fa 9 anys 11 mesos #44219

Durant el mes d'agost és quasi impossible trobar un lloc a l'area de Bagnéres de Luchon; hi ham moltes AC que s'instal·len durant totes les vacances (amb turisme inclós).
Si no recordo mal·lament a les pistes d'esquí de Vallée du Louron hi ha poste de serveis i es poden fer algunes "randonnées" i petites excursions.

www.vallee-du-louron.com/index.php?Langue=FR_ET

A Loudenville hi ha una area nova força gran, però a plena "solana". L'estiu passat vam passar el dia al "Parc de loisirs" al costat del rierol, però a mitja tarde ens van avissar que no hi podiem pernoctar i al acostar-nos al area ja estava plena de gom a gom.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Consulta Àrea d’Autocaravanes de Port del Comte fa 9 anys 11 mesos #44223

Gràcies Neus, prenc nota del que dius.
Mentre les àrees d'autocaravanes funcionin ja em serveix, i si no puc estacionar a l'àrea per sobreocupació, haurem de buscar algun lloc per pernoctar.
Tinc l'esperança que per aquella banda del Pirineu pugui trobar llocs BST, d'aquells que t’ofereixen nits de cels estrellats i esmorzats amb unes vistes estupendes...

o no :) .

Ja us explicaré.
Salutacions.
Marce
Adjunts:

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Gorges del Tarn, la França en estat pur... +

...La població de Meyrueis és un poble encantador, amb el seu llarg i frondós passeig de plàtans a la vora d'un riuet d'aigua fresca. Als voltants del poble, hi ha Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • De Begues a Clariana del Cardener +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12