preparant setmana santa

Més
fa 15 anys 7 mesos #43562 per eduvivet
Bona nit, vull anar a Boi Taull voldria saber locs per pernoctar. Gracies.

Si us plau, Entrada o Crear un compte per participar en la conversa.

Més
fa 15 anys 6 mesos #43581 per Neus
Neus ha respost al tema Re: preparant setmana santa
A les pistes de Boí Taüll està prohibit pernoctar, però ho pots fer sense cap problema en el parking de Sant Clement de Taúll o a Barruera, al costat del riu.

Salutacions

...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Si us plau, Entrada o Crear un compte per participar en la conversa.

Més
fa 15 anys 6 mesos #43585 per eduvivet
Moltissimes gràcies per l´informació, ja fa temps que volem fer aquesta sortida, però per un cap de setmana ens queda una mica lluny. Gràcies un altre cop.

Salutacions.

Si us plau, Entrada o Crear un compte per participar en la conversa.

Més
fa 15 anys 6 mesos #43756 per eduvivet
eduvivet ha respost al tema Re: presa de caballers
Hola, he estat dormint a la presa de caballers, fantàstic. La carretera està molt ben asfaltada fins a dalt, l´unic problema es si et trobes algú en sentit contrari, gairabé no passant ni dos cotxes normals.El matí quan em vaig llevar uns guardes forestals organitzaen l´aparcament i els hi vaig demanar si molestava l´autocaravana i que havia dormit allà, em van dir que cap problema. Crec que el millor es anar-hi cap el vespre quan tothom ja ha baixat. Vaig parlar amb uns que havien dormit amb furgo i em van dir que el parking era en la periferia de parc nacional, però que aixó u volien canviar. En resum jo no vaig tenir cap problema.

Salutacions.

Si us plau, Entrada o Crear un compte per participar en la conversa.

Més
fa 15 anys 6 mesos #43759 per Neus
Neus ha respost al tema Re: presa de caballers
Gràcies per l'informació ...
El proper cop que fem aquesta ruta intentarem pujar fins la presa, però prenent la precaució de pujar-hi a última hora del dia per no trobar-nos cap vehícle de cara.

Salutacions.

...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Si us plau, Entrada o Crear un compte per participar en la conversa.

Més
fa 15 anys 6 mesos #43763 per MarceCRN
MarceCRN ha respost al tema Re: presa de caballers
M’apunto allò que dieu de Sau, i de fet un dels llocs que més m’agrada per pernoctar o visitar són els embassaments, acostumen a estar envoltats de paisatges molt macos, plens de natura, i per definició acostumen a tenir els accessos força bons , a part de l’estretor d’alguns llocs. El de Cabdella recordo que també era estret encara que val la pena pujar-hi pel final: paisatge i telefèric a l’Estany Gento, inenarrable. I sempre trobes alguna altra camper o autocaravana.
Igual em passa amb les estacions d’esquí en temporada...baixa :) : bells paisatges, cels estrellats i punt de partida de moltes excursions. Encara recordo des del parquing de Rasos de Peguera esmorzant i gaudint d'una vista sobre la Catalunya Central , tota submergida sota la boira i de la que només sobresortien com a illes Montserrat i el Montseny. O el circ glaciar de Valter2000.
En conclusió, per mi, pantans i estacions d’esquí són llocs BTS: bonics, tranquils i segurs.
Salutacions i bona ruta,
Marce.

“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Si us plau, Entrada o Crear un compte per participar en la conversa.

  • Sirius Black
  • Nou membre
  • Nou membre
Més
fa 15 anys 6 mesos #43764 per Sirius Black
Sirius Black ha respost al tema Re: preparant setmana santa
Hola EduVivet.

Soposo que sou vosaltres els que ens vam veure a Barruera.

Moltes salutacions a tots.

Em va ajudar perque tenia la palanca de les aigues grises trencada.


A cabdella (central electrica) vam dormir nosaltres.
Vam pujar a les 7:30 i estava buit una meravella.
Molt i molt bonic

Si us plau, Entrada o Crear un compte per participar en la conversa.

Més
fa 15 anys 6 mesos #43776 per eduvivet
Si som nosaltres, com va anar a la tornada? ja heu portat l´auto a arreglar? segur q s´en sortiran mes be q jo.VA ser un plaer parlar amb vosaltres, a veure si ens trobem una altre vegada potser a siurana? tenim moltes ganes d´anar-hi.

Una abraçada.

Si us plau, Entrada o Crear un compte per participar en la conversa.