• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

preparant setmana santa fa 13 anys 1 mes #43562

Bona nit, vull anar a Boi Taull voldria saber locs per pernoctar. Gracies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: preparant setmana santa fa 13 anys 1 mes #43581

A les pistes de Boí Taüll està prohibit pernoctar, però ho pots fer sense cap problema en el parking de Sant Clement de Taúll o a Barruera, al costat del riu.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: preparant setmana santa fa 13 anys 1 mes #43585

Moltissimes gràcies per l´informació, ja fa temps que volem fer aquesta sortida, però per un cap de setmana ens queda una mica lluny. Gràcies un altre cop.

Salutacions.

Re: presa de caballers fa 13 anys 1 mes #43756

Hola, he estat dormint a la presa de caballers, fantàstic. La carretera està molt ben asfaltada fins a dalt, l´unic problema es si et trobes algú en sentit contrari, gairabé no passant ni dos cotxes normals.El matí quan em vaig llevar uns guardes forestals organitzaen l´aparcament i els hi vaig demanar si molestava l´autocaravana i que havia dormit allà, em van dir que cap problema. Crec que el millor es anar-hi cap el vespre quan tothom ja ha baixat. Vaig parlar amb uns que havien dormit amb furgo i em van dir que el parking era en la periferia de parc nacional, però que aixó u volien canviar. En resum jo no vaig tenir cap problema.

Salutacions.

Re: presa de caballers fa 13 anys 1 mes #43759

Gràcies per l'informació ...
El proper cop que fem aquesta ruta intentarem pujar fins la presa, però prenent la precaució de pujar-hi a última hora del dia per no trobar-nos cap vehícle de cara.

Salutacions.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: presa de caballers fa 13 anys 4 setmanes #43763

M’apunto allò que dieu de Sau, i de fet un dels llocs que més m’agrada per pernoctar o visitar són els embassaments, acostumen a estar envoltats de paisatges molt macos, plens de natura, i per definició acostumen a tenir els accessos força bons , a part de l’estretor d’alguns llocs. El de Cabdella recordo que també era estret encara que val la pena pujar-hi pel final: paisatge i telefèric a l’Estany Gento, inenarrable. I sempre trobes alguna altra camper o autocaravana.
Igual em passa amb les estacions d’esquí en temporada...baixa :) : bells paisatges, cels estrellats i punt de partida de moltes excursions. Encara recordo des del parquing de Rasos de Peguera esmorzant i gaudint d'una vista sobre la Catalunya Central , tota submergida sota la boira i de la que només sobresortien com a illes Montserrat i el Montseny. O el circ glaciar de Valter2000.
En conclusió, per mi, pantans i estacions d’esquí són llocs BTS: bonics, tranquils i segurs.
Salutacions i bona ruta,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: preparant setmana santa fa 13 anys 4 setmanes #43764

Hola EduVivet.

Soposo que sou vosaltres els que ens vam veure a Barruera.

Moltes salutacions a tots.

Em va ajudar perque tenia la palanca de les aigues grises trencada.

A cabdella (central electrica) vam dormir nosaltres.
Vam pujar a les 7:30 i estava buit una meravella.
Molt i molt bonic

Re: preparant setmana santa fa 13 anys 4 setmanes #43776

Si som nosaltres, com va anar a la tornada? ja heu portat l´auto a arreglar? segur q s´en sortiran mes be q jo.VA ser un plaer parlar amb vosaltres, a veure si ens trobem una altre vegada potser a siurana? tenim moltes ganes d´anar-hi.

Una abraçada.

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Quatre parròquies osonenques +

...Tothom qui hagi passat per la Plana de Vic ha trepitjat algun punt o altre del municipi de Gurb, encara que no n’hagi vist el poble: els seus 2500 habitants Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • Ripoll i Camprodon, la ruta del ferro +

Aquest cap de setmana hem aprofitat que no teníem els nens per fer la Ruta del ferro amb bicicleta i visitar els 3 monestirs de la contrada. El de Ripoll, Llegir més
  • Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12