|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Benvolguts....
em pòdeu aconsellar algún camping entre Càdiz i Malaga? el meu camp base ara és Villamartín... preferiblement tranquil, i adaptat... vaig amb la Hymer del 85 i el twike... espoero els suggeriments... salut... passa-ho el millor possible...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Només conec el Cabo Pino a Marbella, però no recordo si estava adaptat... és de 1ª categotia això si.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
A webcampista hi ha una forera que se'n diu Belen. Viu a Màlaga i va amb cadira de rodes i caravana. Jo crec que et podria informar be.
Lamento no poder-te ajudar més. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Bona nit socelectric,
nosaltres a finals del 2006 principis del 2007 vam fer una petita ruta per andalusia i vam estar al Camping El Sur que em sembla que està molt aprop de Ronda. Dels campings que vam estar és el que més ens va agradar. No recordo si estava adaptar però si que recordo que és un camping on hi havia unes normes molt estrictes pel que fa al soroll. Salutacions, David Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí) |
|
|
Gràcies...
estem mirant en aquella direcció, m'agrada el qu hi ha aprop de Humilladero, no se si en teniu referéncies... passa-ho el millor possible...
|
|
|
HE ENVIAT UN MISSATGE EN EL FORO A TOTES LES BELEN, PERÒ NO HE TINGUT RESPOSTA... ESPERO...
passa-ho el millor possible...
|
|
|
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Hola socelectric
Jo només et puc dir que vam estar a un altre camping aprop de Ronda, no se si es deia Camping Ronda o El Cortijo i la veritat no em va agradar tant com el Camping El Sur. El problema és que vam començar utilitzant els Camping Txecs i un dels primers Campings que vam anar era el Camping l'Àmfora de Sant Pere Pescador i com aquest pocs campings he vist. Belen és una forera de Màlaga que acostuma a estar al Foro de Webcampista, molt probablement la podràs trobar al fil del Cafè de Webcapista, a la part general del foro. Salutacions, Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí) |
|