|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola, aquest estiu voldriem anar a Anglaterra, amb la caravana, per el eurotunel del canal de la manega, algú hi ha anat?, voldriem saber la seva experencia, gracies
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola monti, Benvingut a Totcàmping !!!
Nosaltres vam creuar el Canal de la Manega amb ferry des de Calais, però ens vàrem trobar a altres viatgers que ho havien fet pel Euro-tunel i els hi va agradar. A França, tant l'estació com el port disposen de grans aparcaments on descansar o dormir si és el cas fins l'hora d'embarcar. A Anglaterra, al port de Dover no hi ha lloc (es pot aparcar/pernoctar al poble) i a Folkestone desconec com esta el tema. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Nosaltres el 2007 vam passar per l'Eurotunnel.
Va ser ràpid, tot i tenir bitllet per un dia a les 7 del matí, vam arribar la nit abans i ens van fer pujar, per tal d'anar omplint el tren nocturn. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Hola, soc nova (d'avui), en aquesta pàgina.
Llegint en el fòrum, m'ha interessat aquests tema. A mi també m'agradaria anar a Anglaterra en caravana i passar pel Eurotunnel. Recordes quan va valer ? Vas fer reserva abans i en quina pàgina ? Saps si val el mateix si ho compres directament allà o surt millor de preu fer-ho amb anticipació ? Crec que és més car que el ferry, però apart de que em fa gràcia fer el trajecte per sota el canal. Amb axiò t'estalvies un possible mal temps a la superficie... Ostres,l quantes preguntes en la meva primera aparició, no ? Vinga gràcies |
|
|
L'any 2007 ens va costar 86 Euros, en un sol sentit. Ho vam fer amb força antelació, i els preus variaven en funció del dia i l'hora escollits. El que és segur, és que fet per endavant sortia molt millor de preu. És qüestió de simular diferents hores del dia i anar veient.
Aquí tenim descrita l'etapa en qüestió: viajarenautocaravana.com/viajes_detall.php?idg=17710&GeneFou...=32&GeneSkipNumber=5 Vam fer la reserva a través de la pàgina web de l'Eurotunnel: www.eurotunnel.com/ukcp3main 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|