• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

La Ruta Comtal fa 10 anys 10 mesos #42431

Bon dia,
ara no vindré a descobrir la sopa d’all, però el passat cap de setmana buscant un possible destí per a les vacances de Nadal em vaig topar amb la Ruta Comtal. Fa més d’un any vaig llegir alguna cosa d’ella en el sentit que la Generalitat la volia impulsar. I no ha estat fins aquest cap de setmana que l’he vista reflectida en un plànol, quan m’he quedat parat de l’envergadura cultural que té la Ruta.

Deunidó!!!, un tros de destí que amb calma pot ocupar 10 dies ( 5 dies per la Ruta Sud i 5 per la Nord) o anar fent etapes segons convingui. I a més , veient per on passa, està clar que no tot pot ser veure monuments; d'excursions en bici o a peu en podeu trobar un munt.
I a més alguna , com la Sud , amb prou àrees d’autocaravanes, com per fer-la còmodament amb autocaravana.

Us poso l’enllaç, pels que no la conegueu, de la Generalitat:
www.gencat.cat/diue/ambits/turisme/rutes/pirineucomtal/index.html

Salutacions i a gaudir-la,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per MarceCRN.

Re: La Ruta Comtal fa 10 anys 10 mesos #42438

Crec que es una ruta que a més de fer cultura es molt bonica en quan a la natura i inclús gusaria a dir que espectacular en alguns trams.
Si senyor, gracies no per haver descubert la sopa d'all, pero si per haver aportat un fil molt interesant.

PD. per cert la visita al munestir de caire rural de Lluça es molt recomenable ( es la meva comarca El Lluçanes :))
Salutacions

Last edit: per Jofranc.

Re: La Ruta Comtal fa 10 anys 10 mesos #42445

Gràcies per l'informació !!!
Ho he mirat per sobre i és força interessant; de fet pot ocupar bastant més de 5 o 10 dies com dius, i si no fos per la manca d'àrees podria ocupar unes vacances senceres. Aprofitant algun pont, segur que farem alguna de les etapes.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: La Ruta Comtal fa 10 anys 10 mesos #42450

Gracies Merce, mol interesant

Re: La Ruta Comtal fa 10 anys 10 mesos #42455

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1800
  • Gràcies rebudes: 46
Gràcies !!
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: La Ruta Comtal fa 10 anys 10 mesos #42466

Gracies marce,es molt interessant

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Gran Bretanya +

A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • Sierra de la Demanda +

Destí: Sierra de la Demanda Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Eslovènia, Bòsnia i Croàcia +

Destí: Eslovènia, Bòsnia i Croàcia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12