|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
En relació amb la notícia penjada pel Webmestre sobre la publicació d'una Guia de Santuaris de Catalunya, cal dir que aquesta guia també existeix en PDF i es pot descarregar gratuïtament
d'aquest lloc web
.
Els santuaris estan escampats per tot Catalunya i són un magnífic motiu de coneixement del territori. N'hi ha de totalment accessibles amb les nostres AC (la Gleva, Montserrat, la Salut de Sabadell, el Miracle...), n'hi ha que demanen que deixem les AC un tros lluny i que hi acabem d'arribar a peu o en bicicleta (Cabrera, per exemple) i n'hi ha que ho desconeixem: per exemple, a la Mare de Déu del Mont, a Bellmunt, a Puig l'Agulla, etc. hi arriben carreteres asfaltades, però que difícilment són accessibles per a una AC caputxina i d'una llargada normal. Desconec si hi ha cap fil obert per fer-hi aportacions sobre l'accessibilitat als Santuaris i Monestirs de Catalunya. Es podria emprendre una recollida d'informacions i experiències d'aquest tipus? Quines dades s'haurien de recollir i com? |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
JTC ha escrit:
La manca de carreteres accessibles per les nostres AC és extensible a castells i petites poblacions de tota la nostre geografia, a diferencia dels nostres veins francesos que es preocupen de fer accessibles a tot tipus de vehicles tots els llocs que tenen un minin interès turístic. Salutacions. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Crec que estaria molt bé recollir dades sobre el tema.
Sobre que s'hauria de demanar hauriem d'especificar el vehicle,la llargada i el tipus,perfilada,integral,caputxina??i l'amplada de carretere. Jo vaig patir una desagradable experiencia visitant un santuari direcció Carcassone i vaig tatxar de les nostres rutes més llocs sense tenir una bona informació de la ruta a seguir en les nostres excursions o visites. Aquesta gent que volteu tant de segur que ja el podria-ho obrir un fil d'aquests temes. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|