• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Noruega fa 16 anys 3 setmanes #40906

Hola a tots. Fa temps que no estraba en el fòrum, però és que desde que ens hem jubilat :whistle: no parem.
Acabem d'arribar de Noruega i ara tenim feina de cangurs i no tenim massa temps lliure, però si algú vol informació pot enviar-me un privat i amb molt de gust procuraré donar-li informació.
Una cosa si tinc de dir, no pujeu al tren de Flam, és molt car per el que es veu, només val la pena la cascada (ja la veureu a les fotos) la resta són túnels i prou. Tampoc val la pena fer cap mini creuer pels fiords, és una presa de pèl (de fet tot el que són atraccions turístiques, són molt cares i no compensa). El millor és "perdre's" i segur que gaudireu d'un gran espectacle natural.
Perquè us aneu fent una idea aquí us deixo unes fotos

Viu cada dia com si fos l'ultim

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per Toti. Raó: enllaços malament

Re: Noruega fa 16 anys 3 setmanes #40911

Toti, estic totalment d'acord amb la exposicio que fas de les turistades a Noruega, per exemple quan vam arribar a Andenes voliam anar ha veure les balenes, pero ens va fer una mica de por ja que feia molt mal temps, ho vam demanar a un basc que teniem al costat i ens va dir el mateix que dius tu Toti, "no val la pena".
De totes maneres el pais en si i els paisatges si que es mareixen una visita, perque hi han racons molt macos

Re: Noruega fa 16 anys 3 setmanes #40912

Toti, perdona pero no aconsegeixo obrir l'enllaç per veure les fotos.
Salutacions

Re: Noruega fa 16 anys 3 setmanes #40913

Last edit: per Toti.

Re: Noruega fa 16 anys 3 setmanes #40915

Last edit: per Toti. Raó: enllaços malament

Re: Noruega fa 16 anys 3 setmanes #40918

Toti!! i no ens em vist!!! ja he vist que v`qareu tenir bon temps a Nor kapp, no fa falta ja que jo posi fotos, hem vist quasi el mateix, jejej
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Noruega fa 16 anys 2 setmanes #40931

Gracies Toti per possar l'enllaç, hem pogut veure i recordar aquesta terra tant bonica i amb una natura gairabe imperturvable.
Salutacions

Re: Noruega fa 16 anys 2 setmanes #40941

Impressionant!!! Moltes gracies ...per ficar-nos les dents llargues. jejeje
Si et neteges les ulleres, veuras que bonica es la vida

Re: Noruega fa 16 anys 2 setmanes #40942

Matrix, nosaltres varem sortir de casa el 23 de Maig a la tarda i varem arribar a Nordkapp el dia 31 a las 7 de la tarda, pasan avans per Copenhagen, Estocolm i Finlandia. Feia un fred que pelaba i no varem poguer veura el sol de mitjanit (nomes uns ratxos entre el nuvols) ens vem quedar un dia alla fen el gos i ens va nevar, pedregar, tornar a nevar i a mitja tarda va començar a escampar i per fi el varem veura, pero on el varem veura bé va ser a Eggum i ancara millor a Vikten. Per dintra Noruega varem fer 5281 km. i anavem baixant fen com una zeta aixis que suposo seria deficil coincidir, es mes no vem veura cap auto espanyola fins a Kristiansund (una parella de madrillenyns molt macos (Inma i Jose). Vem arriba a casa el 29 de Juny.

Jofranc, verdaderament es espectacular per els qui els agrada la natura com a nosaltres. Com diu l'Esther (la meva dona) aquet es el "viatge", quina maravella.

Cargoler, no tinc el gust de coneixet (espero coincidem en alguna trobada, pero per fer aquet viatge i disfrutarlo, tens que tindre temps per endevant i aixos es te quan estas jubilat o sigui que tindràs que ferte gran mes depresa i mentrestant anar arreconan diners perque la veritat es que tot es molt car.

Re: Noruega fa 16 anys 2 setmanes #40945

Jordi, Esther, unes fotos magnífiques que ens porten uns bonics records; no os des-animeu doncs no sou els unics que no heu pogut disfrutar del Sol de Mitjanit a Nordkapp; nosaltres vam patir temperatures de 2º sota cero i unes ventades que feien trontollar la AC fins el punt que pensavem que volcaria.

Marta, que tal va la tornada ???

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Noruega fa 16 anys 2 setmanes #40949

Toti ha escrit:

Cargoler, no tinc el gust de coneixet (espero coincidem en alguna trobada, pero per fer aquet viatge i disfrutarlo, tens que tindre temps per endevant i aixos es te quan estas jubilat o sigui que tindràs que ferte gran mes depresa i mentrestant anar arreconan diners perque la veritat es que tot es molt car.

Toti, la veritat es que no tinc gaires ganes de fer-me gran mes de pressa del que toca, que ja es bastant.

Ja fa molts anys que em ronda pel cap fer aquest viatge, i finalment sembla que tenim ja una data de sortida. El problema es que encara falten gairebé 6 anys. Avantatges, tinc molt temps per preparar-ho i per fer un raconet. Inconvenient, en tant temps es poden torcer moltes coses i tenir que quedar-me a casa.

Ja es veurà, però la i.lusió no me la treu ningú i les dents llargues quan llegeixo els relats i veig les fotos dels que ja heu fet el viatge, tampoc.

Salutacions!!!!
Si et neteges les ulleres, veuras que bonica es la vida

Re: Noruega fa 16 anys 2 setmanes #40953

Neus Ja no em recordava (fa tant de temps, jejeje) a nosaltres també ens va fer un vent bestial, semblava que ballàvem un rock

Cargoler No desesperis ..... tot arriba. A mi em va passar el mateix.

Salutacions

Re: Noruega fa 16 anys 2 setmanes #40963

Toti, amb raó, nosaltres vam sortir de casa el 18 de juny, només hem trobat 1 auto espanyola.. dúns forers d´acpasion i als amics de l´EvaV.
A la pujada del Preikestolen sí que n´hi havia d´espanyols!! semblava la Rambla.

A NK també ens va fer molt, molt de vent!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Miravet +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • Ripoll i Camprodon, la ruta del ferro +

Aquest cap de setmana hem aprofitat que no teníem els nens per fer la Ruta del ferro amb bicicleta i visitar els 3 monestirs de la contrada. El de Ripoll, Llegir més
  • Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12