|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola a tots. Fa temps que no estraba en el fòrum, però és que desde que ens hem jubilat
Acabem d'arribar de Noruega i ara tenim feina de cangurs i no tenim massa temps lliure, però si algú vol informació pot enviar-me un privat i amb molt de gust procuraré donar-li informació. Una cosa si tinc de dir, no pujeu al tren de Flam, és molt car per el que es veu, només val la pena la cascada (ja la veureu a les fotos) la resta són túnels i prou. Tampoc val la pena fer cap mini creuer pels fiords, és una presa de pèl (de fet tot el que són atraccions turístiques, són molt cares i no compensa). El millor és "perdre's" i segur que gaudireu d'un gran espectacle natural. Perquè us aneu fent una idea aquí us deixo unes fotos Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Toti. Raó: enllaços malament
|
|
Toti, estic totalment d'acord amb la exposicio que fas de les turistades a Noruega, per exemple quan vam arribar a Andenes voliam anar ha veure les balenes, pero ens va fer una mica de por ja que feia molt mal temps, ho vam demanar a un basc que teniem al costat i ens va dir el mateix que dius tu Toti, "no val la pena".
De totes maneres el pais en si i els paisatges si que es mareixen una visita, perque hi han racons molt macos |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Toti, perdona pero no aconsegeixo obrir l'enllaç per veure les fotos.
Salutacions |
|
|
Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
Last edit: per Toti.
|
|
Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
Last edit: per Toti. Raó: enllaços malament
|
|
Toti!! i no ens em vist!!! ja he vist que v`qareu tenir bon temps a Nor kapp, no fa falta ja que jo posi fotos, hem vist quasi el mateix, jejej
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Gracies Toti per possar l'enllaç, hem pogut veure i recordar aquesta terra tant bonica i amb una natura gairabe imperturvable.
Salutacions |
|
|
Impressionant!!! Moltes gracies ...per ficar-nos les dents llargues. jejeje
Si et neteges les ulleres, veuras que bonica es la vida
|
|
|
Matrix, nosaltres varem sortir de casa el 23 de Maig a la tarda i varem arribar a Nordkapp el dia 31 a las 7 de la tarda, pasan avans per Copenhagen, Estocolm i Finlandia. Feia un fred que pelaba i no varem poguer veura el sol de mitjanit (nomes uns ratxos entre el nuvols) ens vem quedar un dia alla fen el gos i ens va nevar, pedregar, tornar a nevar i a mitja tarda va començar a escampar i per fi el varem veura, pero on el varem veura bé va ser a Eggum i ancara millor a Vikten. Per dintra Noruega varem fer 5281 km. i anavem baixant fen com una zeta aixis que suposo seria deficil coincidir, es mes no vem veura cap auto espanyola fins a Kristiansund (una parella de madrillenyns molt macos (Inma i Jose). Vem arriba a casa el 29 de Juny.
Jofranc, verdaderament es espectacular per els qui els agrada la natura com a nosaltres. Com diu l'Esther (la meva dona) aquet es el "viatge", quina maravella. Cargoler, no tinc el gust de coneixet (espero coincidem en alguna trobada, pero per fer aquet viatge i disfrutarlo, tens que tindre temps per endevant i aixos es te quan estas jubilat o sigui que tindràs que ferte gran mes depresa i mentrestant anar arreconan diners perque la veritat es que tot es molt car. Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
|
Jordi, Esther, unes fotos magnífiques que ens porten uns bonics records; no os des-animeu doncs no sou els unics que no heu pogut disfrutar del Sol de Mitjanit a Nordkapp; nosaltres vam patir temperatures de 2º sota cero i unes ventades que feien trontollar la AC fins el punt que pensavem que volcaria.
Marta, que tal va la tornada ??? Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Toti ha escrit:
Toti, la veritat es que no tinc gaires ganes de fer-me gran mes de pressa del que toca, que ja es bastant. Ja fa molts anys que em ronda pel cap fer aquest viatge, i finalment sembla que tenim ja una data de sortida. El problema es que encara falten gairebé 6 anys. Avantatges, tinc molt temps per preparar-ho i per fer un raconet. Inconvenient, en tant temps es poden torcer moltes coses i tenir que quedar-me a casa. Ja es veurà, però la i.lusió no me la treu ningú i les dents llargues quan llegeixo els relats i veig les fotos dels que ja heu fet el viatge, tampoc. Salutacions!!!! Si et neteges les ulleres, veuras que bonica es la vida
|
|
|
Neus Ja no em recordava (fa tant de temps, jejeje) a nosaltres també ens va fer un vent bestial, semblava que ballàvem un rock
Cargoler No desesperis ..... tot arriba. A mi em va passar el mateix. Salutacions Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
|
Toti, amb raó, nosaltres vam sortir de casa el 18 de juny, només hem trobat 1 auto espanyola.. dúns forers d´acpasion i als amics de l´EvaV.
A la pujada del Preikestolen sí que n´hi havia d´espanyols!! semblava la Rambla. A NK també ens va fer molt, molt de vent!! Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|