• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

2ona Edició Mataró Camina per l'Alzheimer fa 16 anys 11 mesos #37024

Bon día,

fa un temps em vaig assabentar d'aquest esdeveniment.

De fet, l'any passat la caminada la vaig veure passar per davant de casa sense saber massa que estava passant.

Un temps més tard, gràcies al Tot i el Capgros, les petites revistes locals de Mataró em vaig assabentar del tema i em va semblar interessant.

Us poso la pàgina web per si algú de vosaltres està interessat. Hi ha ha la ruta i més dades, així com telèfons i adreces de contacte per poder fer la inscripció.

www.caminaperlalzheimer.com/

Salutacions,

Ciua
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!

(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • Sierra de la Demanda +

Destí: Sierra de la Demanda Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Quatre parròquies osonenques +

...Tothom qui hagi passat per la Plana de Vic ha trepitjat algun punt o altre del municipi de Gurb, encara que no n’hagi vist el poble: els seus 2500 habitants Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12