• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

A on de Paris? - Parc asterix si o no? fa 17 anys 2 mesos #36197

Hola a tothom, un cop aclarit el millor camí per anara Paris gràcies a tothom per els vostres consells, tinc un parell de dubtes.
Per visitar Paris tinguent en compte que anem amb dues nenes de 5 i 7 anys.
Que ens aconselleu com imprescindible de Paris tinguent en compte l'edat de les nenes?

I segon dubte, tingent en compte que segurament volem estar tres dies al Eurodisney.
Que us sembla visitar també el Parc Asterix?
Val la pena despres de 3 dies a Eurodisney?
És molt diferent?

Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:A on de Paris? - Parc asterix si o no? fa 17 anys 2 mesos #36201

Hola, nosaltres hi vam anar amb els nens quan tenien 4 i 8 anys, al Ferran li va encantar pero la nena no havia llegit ni vist pelis d'Asterix i li va agradar com a parc que es pero no li haguessim tret el suc. Jo crec que si hi volue anar estaria be que els nens coneguessin els personatges perque sino es un parc una mica pobre.

Re:A on de Paris? - Parc asterix si o no? fa 17 anys 2 mesos #36203

nosaltres vem estar el estiu pasat i es diferent a disney,el veus en un dia i es mes intim,mes petit pero molt ben cuidat,a mi em va agradar molt.a paris jo vaig anar amb les mevas filles de 8 i 6 i vaig agafar el batobus,es un barco que dona la volta pel sena i te 8 parades i pots pujar i baixar quan vols.tabe tens dos lineas de bus turistic i el metro.

Re:A on de Paris? - Parc asterix si o no? fa 17 anys 2 mesos #36208

Donat el sexe i la edat de la canalla, però sempre depenen del grau de coneixemen que tinguin dels protagonistes d'ambdos parcs, crec que els agradarà mes el parc Disney.
Per un nano adolescent o en els seus voltants, segur que preferiria el parc de l'Asterix, tot i ser temàtic es mes semblant al tipus Port Aventura, amb atraccions molt actives tot i salvant les enormes diferències, mentre que el Disney sota el meu parer es mes per nenes, ja que disfruten mes les desfilades continues dels personatges, les recreacions de comtes, etc.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Re:A on de Paris? - Parc asterix si o no? fa 17 anys 2 mesos #36212

rodamon ha escrit:

... mentre que el Disney sota el meu parer es mes per nenes, ja que disfruten mes les desfilades continues dels personatges, les recreacions de comtes, etc.

... Gràcies per dir-me "nena" !!!

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:A on de Paris? - Parc asterix si o no? fa 17 anys 2 mesos #36226

De res Neus, he de confessar que pensava en tu quan ho vaig escriure.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • Carcasonne +

Aquest cop el destí tornava a estar al sud de França, ens venia de gust arribar-nos a Carcasona i vam aprofitar el "pont del Pilar". Vam agafar l’autopista direcció a Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12