• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Que tal la zona de Ax les Thermes? fa 19 anys 10 mesos #3585

Hola companys.Algú ha estat per la zona de Ax les thermes?.
Agrairia una ajuda sobre el lloc,doncs voliem passar-hi i desconeixem el tipus d'activitats que s'hi poden fer.Moltes gràcies.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Que tal la zona de Ax les Thermes? fa 19 anys 10 mesos #3586

Si Jepi, nosaltres em estat

Pots pernoctar al parking que tens al mitg del poble. Es molt curios i turistic, viu de cara al turisme termal i de pesca, també hi ha un camping sortint a mà esquerra, a mès està bastant a prop de Foix, aquest tampoc te l'has de perdre.

Salut. Ramon
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re: Que tal la zona de Ax les Thermes? fa 19 anys 10 mesos #3589

Hola Jepi, he passat un parell de cops per Ax les Thermes tot que mai hi he pernoctat.
Es tracta d'un poble abocat al turisme de montanya, doncs es troba al peu d'una pista de ski, com que sempre hi he passat al bon temps no se que tal deu estar al hivern, suposo que molt massificat, al estiu als voltants de la pista hi he vist AC aparcades, el lloc és força maco i dona per fer-hi caminades, buscar bolets, etc.
Suposo que t'agradarà
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Re: Que tal la zona de Ax les Thermes? fa 19 anys 10 mesos #3604

Hola gent.Es per anar-hi a donar un cop d'ull per l'octubre.Si a part dels banys pots buscar bolets ,es la monda.
Els banys són publics o has d'estar en algún hotel registrat?.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Que tal la zona de Ax les Thermes? fa 19 anys 10 mesos #3605

Bon dia Jepi,

Nosaltres hem estat aquest cap de setmana.
T'explico una miqueta la nostra rutilla per si et pot servir.

Vam sortir el divendres i vam parar a dormir a Bagà, just abans del tunel del Cadí. L'endemà vam anar cap a Tarascon-sur-Ariege (vam passar per Ax-les-Thermes, pero no hi vam parar). Allà vam anar cap el parc de la Prehistoria i la noia de l'entrada ens va fer la reserva per veure les coves de Niaux (a 15 min). Les coves són molt interessants i només es permet la visita amb reserva prèvia, en grups de 20 i amb llanternes que et proporcionen allà mateix. Després de dinar vam entrar i val realment la pena. Després vam anar cap a Vicdessos (10 min.) i a l'entrada, al costat del riu hi ha una area de camping-car (aigua, llum i buidat per 6eur si trobes algú que cobri, sino free).
El diumenge vam anar al parc de la Prehistoria (visita per nens) que et pots estalviar. A la tarda vam pujar fins a Foix i després cap a Tarascon. Vam anar a dormir a les Cabannes (ja en direcció cap a Catalunya). també trobaràs una area de camping-car que per 1'50eur et permet estar 24 hores i per 2 eur més pots omplir 100l. d'aigua.
El dilluns vam llevar-nos tranquilament i poc a poc van anar tornant. A Ax em vaig fixar que els telecabines de l'estació d'esquí d'Ax-Bonascre estan oberts tot l'any (podeu fer senderisme). La tornada la vam fer pel Col de Puymorens ja que el tunel estava tancat per obres i em sembla que pel Pilar encara ho estarà. Quan vam arribar al poble de Porte-Puymorens vam agafar la carretera dels llacs i vam passar allà el que quedava de cap de setmana. Si us agrada, podeu aprofitar per agafar bolets (ja vam veure un cistell força ple.

Espero que et serveixi i si necessites quelcom més, pregunta o em fas un truc.

Re: Que tal la zona de Ax les Thermes? fa 19 anys 10 mesos #3611

Gràcies Montse.Es una sortideta força interesant.Buscavem algun lloc també per fer-hi un bany termal i alguna cosa com Kaiacs o Btt o senderisme.Les visites a les coves i les arees ens son molt valides.El teu telf s'ha borrat ja que hem vaig banyar amb el movil i es va fondre.si pots pasame'l per un privat.Gràcies.Us varem trobar molt a faltar.
Salutacions.

Re: Que tal la zona de Ax les Thermes? fa 19 anys 10 mesos #3978

Jepi, mira´t aquest enllaç.
Nosaltres a la Setman Santa vam estar a prop de la Seud´Urgell i un dia vam anar a Foix i a Labouiche, riu subterrani navegable.
Aprop de Llo hi han uns bayns termals i el començament de les gorgues del Segre, hi ha un aparcament on no crec que tinguis problemes, jo hi vaig veure un parell d´ac.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Que tal la zona de Ax les Thermes? fa 19 anys 10 mesos #3979

www.h o l a- andorra.com/arinsal/castellano/cartripscast.html

www.hola-andorra.com/arinsal/castellano/cartripscast.html

si intento posar l´enllaç directe surt una cosa una mica rara.
quan el copiis treu els espais de la paraula "h o l a"
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Que tal la zona de Ax les Thermes? fa 19 anys 10 mesos #4039

nosaltres no et podem aconsellar massa, encara que hi passem al menys
un cop l'any, ja que quan arribes a Les Cabannes pujem cap a dalt el
Plateau de l'Abeille afer esqui de fons, aqui a l'hivern es molt maco segur
que a l'estiu també. A AX Les Termes només ens hi parem a esmorzar i
m'he adonat que hi un especie de rentapeus molt gran al mig de la plaça
es d'aigua calenta,si no recordo malament va servi per curar les ferides de les tropes franceses en la retirada de la guerra del francès, la resta de la vila sembla ser molt turistic i maco
Joan

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • La Franja i el Maestrat +

Sortim de Martorelles (Mollet) i agafem  l’AP-7 en direcció Tarragona. Ens desviem cap a Reus, per la N-420 passem per Móra i Gandesa. A Gandesa fem la primera parada. Cal Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12